۸۱۷۱۳۳
۱۰ نظر
۵۰۱۰
۱۰ نظر
۵۰۱۰
پ

ناگفته‌هایی از زندگی منافقین در آلبانی

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت جزئیاتی از تشکیلات سازمان‌یافته گروهک تروریستی منافقین در کشور آلبانی و اقدامات و فعالیت‌های این گروهک تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران را منتشر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: روزنامه انگلیسی ایندیپندنت جزئیاتی از تشکیلات سازمان‌یافته گروهک تروریستی منافقین در کشور آلبانی و اقدامات و فعالیت‌های این گروهک تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران را منتشر کرد.

در این گزارش آمده است: مجاهدین خلق (گروهک تروریستی منافقین) که نورچشمی محافظه‌کاران آمریکایی است، در داخل خاک آلبانی، یکی از کشورهای حوزه بالکان، یک کشور با قوانین خودش ساخته است. این گروهک در زمینی به مساحت ۳۴۰ هزار متر مربع (۳۴ هکتار) بر دامنه یک کوه در آلبانی، یک منطقه به شدت امنیتی ایجاد کرده است و با خرج پول‌های هنگفت، یک شبکه مخابراتی به راه انداخته و به منظور تأثیرگذاری بر مباحث مربوط به ایران (در سطح بین‌الملل) عملیات اطلاعاتی گمراه‌کننده را سازماندهی می‌کند.

همچنین گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر آنکه برخی عناصر مجاهدین خلق در داخل کمپ این گروهک بر خلاف میلشان نگهداری می‌شوند.

در ادامه این گزارش آمده است انتخاب دونالد ترامپ به ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ میلادی، نگرانی بیشتر مردم جهان را به دنبال داشت، اما سرکردگان منافقین به جشن و شادمانی پرداختند. حسن حیرانی، یکی از عناصر سابق منافقین که سال گذشته از این تشکیلات تروریستی فرار کرد، در این باره می‌گوید: گویی مجلس عروسی بود (اشاره دارد به روزهای پس از راهیابی ترامپ به کاخ سفید). انتخاب ترامپ باعث شد تا این گروه بتواند در کمپ جدید به فعالیت‌های خود ادامه دهد. آنها بسیار خوشحال بودند.

به نوشته ایندیپندنت، سرنوشت منافقین سال ۲۰۰۳ میلادی با سرنگونی صدام تغییر کرد. نیروهای آمریکایی ابتدا مواضع این گروهک تروریستی را به دلیل آنکه همدست صدام بود، بمباران و برخی از تانک‌های آنها را منهدم کردند. اما مدتی بعد، محافظه‌کاران آمریکا تصمیم گرفتند از این گروهک تروریستی به عنوان اهرم فشار علیه ایران استفاده کنند.

منافقین پس از روی کار آمدن سیاستمداران و دولت جدید در عراق وادار به ترک پادگان اشرف شدند. پس از مدتی قرارگاه اشرف به تصرف نیروهای سازمان بدر درآمد و از لوث عناصر این گروهک ترورستی پاکسازی شد.

اعضای این گروهک تروریستی سپس به «کمپ لیبرتی» در منطقه تحت کنترل نیروهای آمریکایی و نزدیک فرودگاه بین‌المللی بغداد تغییرمکان دادند. سال ۲۰۱۳ میلادی، در پی فشارهای مقامات عراقی برای خروج منافقین از این کشور، آمریکا در نهایت مجبور شد سران آلبانی را به پذیرش عناصر این گروهک تروریستی متقاعد کند.

در بخش دیگری از این گزارش با اشاره به روابط میان اعضای دولت ترامپ و منافقین آمده است ژوئیه سال ۲۰۱۷ میلادی، همزمان با بازگشت تحریم‌های آمریکا علیه ایران در دولت ترامپ، گروهک تروریستی منافقین به طور ناگهانی شروع به خرید زمین در نزدیکی شهرک مانزا کرد. مانزا بین تیرانا، پایتخت آلبانی و دریای آدریاتیک قرار دارد.

در ادامه این گزارش آمده است منافقین با پرداخت پول‌های هنگفت، سرویس‌های اینترنت بسیار پرسرعت خریداری و اجازه رسمی را از مقامات آلبانی برای نصب آنتن بر بالای کوه داجتی که مشرف به شهر تیراناست، دریافت کرده‌اند. در واقع منافقین برای خود یک شبکه مخابراتی راه‌اندازی کرده‌اند تا علیه ایران تبلیغ کنند.

این گزارش می‌افزاید به نظر می‌آید منافقین بیشتر روزهای خود را در جنگ در شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کنند تا این‌طور وانمود کنند که دارای محبوبیت هستند. در حالی که در واقعیت هیچ محبوبیتی ندارند. آنها ساعت‌های طولانی را در توئیتر برای حمله به طرفداران نظام ایران یا مخالفان تشکیلات منافقین صرف می‌کنند.

در بخش دیگری از این گزارش با اشاره به اینکه عناصر فراری منافقین همواره مورد تهدیدهای این گروهک تروریستی هستند، حتی پلیس آلبانی نیز اجازه ندارد وارد اردوگاه منافقین شود. وزارت کشور آلبانی هیچ کنترلی بر این اردوگاه ندارد. این اردوگاه به یک تشکیلات زیرزمینی سرّی تبدیل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برترین منافقین و البانی و عراق و اردوگاه اشرف وهمه رو مطالعه ویا از سایت دیده بان دیدم ویا تلویزیون و این گروهگ را منحرف و خودم هم از سال شصت سنم اجازه داد و راه و ارمانم را انتخاب کردم ولی هم تلویزیون هم منافقین دروغ گو هستند و تمام

    • بدون نام

      خواستید به ماهیت سازمان پی ببرید برید از اونها که مبارزه کردن باهاشون بپرسید دختر شانزده ساله!!! این باشگاه رو اداره ..و خبرش موثق نیست .اون مجری شبکه خبر که دیشب معاون وزیر کار را شست بهش افتخار میکنم . ارتباط تلفنی بود دربرنامه قبل از خبر ساعت بیست و رسیدگی به پیامک ها

    • حیات داودی

      خاک برسرمسئولین آلبانی که تحت سلطه آمریکاهستند..تف به ذلت پذیریشون که اختیارخاک خودشونم ندارن..

    • بدون نام

      مجری گفت شما اصلا از قانون کارگری اطلاع نداری ..وگرنه میدونستی کارفرما قرارداد وحرف اخر را میزند و قرارداد یکماهه چه معنی دارد !؟؟؟ یارو پرت وپلا میگفت : یک یک ماه تمدید میکنن..!!!!!

    • بدون نام

      مرگ بر آمریکای کثیف

    • بدون نام

      برتر تا میام بنویسم چراغ قرمز میشه ! به این تلویزیون الرژی دارم اگه میشه ازش خبر نزنید چون خودش معلوم نیست چه خط و ربطی دارد !! شایدم ...

    • بدون نام

      اینارو باید با خاک یکسان کرد
      از همه موجودی نکبترن

    • بدون نام

      مرگ برمنافق

    • بدون نام

      ازصدر اسلام تاکنون خوارج بزرگترین خیانت راکرده اند انسان به هرشکلی مخالفت سیاسی داشته باشد زیبا تراز وطن فروشی وبی گناه کشی است منافقین کور دل دیگر حنایشان رنگی ندارد وملت ایران درایت 40سال کاملا آنان راشناخته اند

    • بدون نام

      مرگ بر منافق.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج