۸۱۷۱۸۸
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

سریال شاد تلویزیون برای ماه رمضان

امیرحسین پوروزیری که این شب‌ها سریال «مینو» را به تهیه‌کنندگی مهدی همایون‌فر روی آنتن شبکه یک سیما دارد، «میم کاف» را برای ماه رمضان روی آنتن خواهد برد.

ایرنا: امیرحسین پوروزیری که این شب‌ها سریال «مینو» را به تهیه‌کنندگی مهدی همایون‌فر روی آنتن شبکه یک سیما دارد، «میم کاف» را برای ماه رمضان روی آنتن خواهد برد.

سریال شاد تلویزیون برای ماه رمضان

امیرحسین پوروزیری نویسنده و کارگردان مستند ساز که اولین سریال خود را برای شبکه یک سیما به نام مینو ساخت، در حال نگارش و ساخت یک سریال تلویزیونی کمدی به نام «میم کاف» است. پور وزیری در ارتباط با نگارش این مجموعه جدید گفت: این روزها هم‌ زمان با پخش «مینو» مشغول نگارش «میم کاف» به همراه دو نویسنده جوان محسن ملکی و حسین حقیقی به سفارش سیما فیلم هستیم.

این کارگردان ادامه داد: طبق نظر مدیریت سیما فیلم در تیم نویسندگان، کارگردانی و تهیه‌کنندگی این مجموعه جوانان حضور دارند.

او در ارتباط با زمان پخش «میم کاف» بیان کرد: در ابتدا قصد داشتیم کار را برای پخش در ایام نوروز آماده کنیم اما تاکنون تنها ده قسمت از کار نگارش شده و پیش‌تولید کار را از اسفند آغاز می‌کنیم، تلاش می‌کنیم تا این مجموعه برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از یکی از شبکه‌های تلویزیون آماده شود.

پوروزیری درباره موضوع داستان «میم کاف» گفت: این مجموعه، داستانی شاد و خانوادگی دارد که در آن جوانان حضور دارند. نویسنده و کارگردان مجموعه بیست قسمتی «میم کاف» درباره انتخاب بازیگران این مجموعه گفت: فعلاً تمام تمرکزمان بروی فیلم‌نامه است و بازیگری را انتخاب نکردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماشالا این روزا همه ژستهای مکش مرگ ما میگیرن ولی دریغ از محتوا تو سریالای ایرانی! همونطوری که پول بد پول خوب رو از میدان خارج میکنه هنرمند بد هم هنرمند خوب رو از میدان خارج میکنه (قانون گرشام هنر)

    • بدون نام

      حتما ماه عسل با آن مجری......

    • خدا

      ایول با این سریال مینو که خوب با روح وروان مردم بازی کرد!سریال بعدی اش هم شاده شاده!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج