جاباما
۸۱۷۲۰۹
۳۶ نظر
۵۰۴۳
۳۶ نظر
۵۰۴۳
پ

رفتار‌های مردانه مورد علاقه خانم‌ها

مانی که ما فردی را دوست داریم، می‌خواهیم مدام به او احساس مان را نشان دهیم. البته رفتار آقایان با خانم‌ها در این شرایط متفاوت است. آقایان دوست دارند که با کار‌های بزرگ دوست داشتن شان را ثابت کنند، غافل از این که برخی کار‌های کوچک هم می‌تواند خانم‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: زمانی که ما فردی را دوست داریم، می خواهیم مدام به او احساس مان را نشان دهیم. البته رفتار آقایان با خانم ها در این شرایط متفاوت است. آقایان دوست دارند که با کارهای بزرگ دوست داشتن شان را ثابت کنند، غافل از این که برخی کارهای کوچک هم می تواند خانم ها را تحت تاثیر قرار دهد. اگر دوست دارید بدانید کدام رفتارهای مردانه می تواند روی خانم ها تاثیری مثبت بگذارد، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

رفتار‌های مردانه مورد علاقه خانم‌ها

یادداشتی عاشقانه برای او بگذارید

ما این کار را در کودکی خوب بلد بودیم، برای مادر و پدر یا حتی معلم هایمان نامه می نوشتیم و حرف دلمان را می زدیم. اما حال شما می توانید این ترفند را برای رابطه عاطفی تان هم به کار گیرید. به عنوان مثال یک «دوستت دارم» ساده روی کاغذ بنویسید و آن را در کیف شریک زندگی تان بگذارید. بدون شک زمانی که او این یادداشت را ببنید، لبخندی روی لب هایش نقش خواهد بست.

به قول تان وفادار باشید

اگر به شریک زندگی تان قول داده اید که کاری را انجام می دهید، حتما به آن پایبند باشید. گاهی وقت ها سر قول ماندن سخت است اما اگر زیر آن بزنید، اعتماد طرف مقابل تان را به خود از بین می برید. شما نباید نگرانی به دل کسی که دوست اش دارید راه دهید. بلکه برعکس باید مرد عمل باشید تا او بتواند در هر شرایطی روی حرف تان حساب کند.

به او گوش دهید

خانم ها حرف برای گفتن زیاد دارند. زمانی که سر کار مشکلی برایشان پیش می آید یا این که اتفاق جالبی را پشت سر می گذارند، دوست دارند که با جزییات تمام آنها را برایتان تعریف کنند. در این شرایط حتی اگر آن موضوع هیچ جذابیتی برای شما ندارد، باید به حرف هایش گوش دهید. ای رفتار نه تنها رابطه عاطفی شما را بهبود می بخشد بلکه شما را نزد شریک زندگی تان نیز محبوب می کند.

او را با یک صبحانه سورپرایز کنید

خانم ها از سورپرایز کردن بسیار لذت می برند. اگر در یک خانه زندگی می کنید، می توانید یک روز زودتر از همسرتان از خواب بیدار شوید و برای او صبحانه آماده کنید. اگر هم جدا زندگی می کنید، یک روز صبح او را به صرف صبحانه ای در یک رستوران رمانتیک دعوت کنید. این کار اگر چه ساده است اما تاثیر زیادی روی شریک زندگی تان خواهد گذاشت.

رفتار‌های مردانه مورد علاقه خانم‌ها

با او مهربان باشید

طبیعی ست که شما شریک زندگی تان را دوست دارید اما باید این علاقه را به او نشان دهید. به عنوان مثال ناگهان دست اش را بگیرید، او را ببوسید یا به او بگویید که دوستش دارید. گاهی ما نیاز داریم که رفتارهای محبت آمیز را ببینیم یا حرف های عاشقانه را بشنویم تا اعتمادمان به احساس طرف مقابل، محکم تر شود.

بر شانه های او دست بکشید

گاهی برخی حرکات ساده می تواند عشق و محبت شما را به شریک زندگی تان ثابت کند. حتما لازم نیست که شما خانه را پر از شمع کنید، همین که گاهی دست بر پشت یا شانه های او بکشید، حس امنیت و اطمینان را به او منتقل کرده اید.

صادق باشید

حتما شنیده اید که می گویند صداقت بهترین سیاست است. اگر چه صادق بودن همیشه آسان نیست اما اگر می خواهید که رابطه ای مستحکم و بلند مدت داشته باشید، باید از دروغگویی دوری کنید. البته لازم نیست که همیشه حرف دلتان را بزنید، به عنوان مثال اگر شریک زندگی تان در لباسی چاق به نظر رسید، برای این که اعتماد به نفس او کم نشود، بهتر است که حقیقت را پنهان کنید، اما در مورد مسایل مهم زندگی، همیشه باید صداقت داشته باشید. مطمئن باشید که شریک زندگی تام هم قدردان این رفتار شما خواهد بود.

کارهای او را داوطلبانه انجام دهید

اگر چه هر کسی مسئول کار خودش است اما لازم است که شما برای نشان دادن علاقه تان، گاهی داوطلبانه کارهای طرف مقابل را انجام دهید. به عنوان مثال خانه را تمییز کنید یا خریدهای او را انجام دهید تا او سورپرایز شود. این کارها نه تنها چیزی از شما کم نمی کند، بلکه ارزش و احترام تان را نزد شریک زندگی تان نیز بالا می برد.

رفتار‌های مردانه مورد علاقه خانم‌ها

به او حس امنیت دهید

منظور از حس امنیت این نیست که شما فیزیکی از او محافظت کنید، بلکه باید از نظر عاطفی حس امنیت را به او منتقل کنید. شریک زندگی شما باید در کنارتان احساس آرامش و امنیت کند، بنابراین اگر نگرانی در دل او وجود دارد، سعی کنید که هر چه زودتر برطرف کنید. برای انتقال این حس، لازم نیست کار بزرگی انجام دهید، یک حرف یا حرکت شما در شرایط سخت هم می تواند حس امنیت را به او منتقل کند.

کوتاه بیایید

در یک رابطه عاطفی، 2 نفر با 2 شخصیت و نیازهای مختلف در کنار هم قرار می گیرند، طبیعی ست که با هم اختلاف نظر داشته باشند اما رابطه ای پایدار است که دو نفر بتوانند با هم به توافق برسند. به عنوان مثال شما فیلمی را دوست ندارید اما شریک زندگی تان می خواهد آن را ببیند، در این شرایط اگر شما کوتاه بیایید و او را همراهی کنید، نه تنها نشان داده اید که به بلوغ فکری رسیده اید و قدرت درک بالایی دارید، بلکه به شریک زندگی تان هم نشان داده اید که چقدر برای او و احساسات اش ارزش قائل اید.

صبور باشید

صبوری به کلام ساده اما در عمل بسیار دشوار است. زمانی که شما به شرایطی راضی نیستید اما صبوری می کنید، طرف مقابل تان می فهمد چقدر برای این رابطه ارزش قائل اید. در واقع شما نباید شریک زندگی تان را وادار به کاری کنید. اگر به دنبال تغییری در رابطه یا رفتار طرف مقابل تان هستید، باید صبر کنید، مطمئن باشید که نتیجه آن را دربافت خواهید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      مثل یک گوسفند باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احترام گذاشتن و توحه کردن، گوسفندبازیه؟

      • بدون نام

        تاوقتی مردا طرز تفکرشون اینه نباید انتظار یک رابطه درست رو داشت

      • بدون نام

        گوسفند اونيه كه توصيه بردار نيست و راه اجدادش رو چشم و گوش بسته ميره

      • سارا هستم

        سلام گرچه پیشنهادات فوق از یک مجله خارجی وبر مبنای عام روانشناسی امروز برداشت و کپی شده ولی عیناً سیره عملی انبیاء و ائمه ص هست.

    • والی

      داداش در یه کلام بفرما زن ذلیل باشید وسلام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داره
        زنو شوهر باید مکمل هم باشن
        پ ن پ شما ها اممممممر بفرمایید اونا فقط گوش بدن

      • بدون نام

        شما کلا با این سطح شعور کسی بهت دختر نمیده نگران نباش

    • بدون نام

      فلسفه این صبر را نفهمیدم چه زن وچه مرد وقتی باعث میشن طرف مقابل از کوره در بره صبر دیگر چه معنایی داره ؟!

      پاسخ ها

      • بی نام

        شما بزن لت و پارش کن بعدشم بیفت زندان

    • بدون نام

      احساس امنیت بزرگترین هدیه ای است که میشه به یه خانم داد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش همه مردا اینو بفهمن

    • فرهاد

      همین تورو خدا تعارف نکنین بازم بگین اینا خیلی کم بود!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر از پس اینا برنیای یعنی خیلی بی عرضه ای یه صبحونه یا یادداشت خیلی سخته؟!

      • گلی

        می خواد ثابت کنه بی عرضس شوما حرص نخور 7.18

    • بدون نام

      خر باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ظاهرا همین الان هستی

    • بدون نام

      مترجم عزیز و فردی که تو سایتتون این مطالب رو میذارین
      لطفا این نظرات رو هم یه نظر داشته باشین تا کاملا تفهیم بشین این مطالب برای ارجیاس نه مردای ایرانی
      کامنت مردهارو نگاه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بالاخره یه جایی باید بفهمن اقایون ایرانی. نمی شه چشارو بست گفت چشم که. اتفاقا باید این مطالب منتشر بشه

    • مریم

      به قول تان وفادار باشید

    • زهره

      به نظر من صداقت و سر قول ماندن خیلی مهمه.شوهر من سر قولهاش نمیمونه برای همین اصلا بهش اعتماد ندارم.پیشش هیچ احساس امنیت نمیکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنا ادمو مجبور ميكنن قول بدن. اگر بگي قول نميدن قهر ميكنن ميگن حداقل يه قول الكي بهم ميدادي وقتي هم قول الكي ميدي ميگن بد قولي و دروغگويي در ضمن شما خودتم ميدوني مشكل از خودته نه از شوهرت اگر ميخاي بهش خيانت كني الكي دمبال بهونه نباش قشنك طلاق بگير برو نه كه مث انگل ازش تغذيه كني بعدشم بياي بگي بهم حس امنيت نميده بهش خيانت كني.

    • بدون نام

      اینا توصیه نیست وظیفه اس کسی که شعور داشته باشه قدر زن رو بدونه همه رو انجام میده . چون می دونن زن ها این چیز ها رو رعایت می کنند و انجامش می دن به اونا توصیه نکرد به مرد ها توصیه کرده که بلد نیستن بلههه

    • یک فرد عادل

      دوستانی که این نظرات رو دادن(نظر منفی راجع به این مطلب و مخالف با این پیشنهادات)، لطف کنید بفرمائید که شما الان زندگیتون گل و بلبله ؟!!
      هیچ مشکلی با همسرتون ندارین ؟ همه چی آرومه ؟! خوشحالین ؟!!
      جدی میگم، اگه نسخه شما شفابخشه، به دیده منت .. توصیه های شما رو سرلوحه زندگیمون قرار بدیم.

    • مهین جان

      کسی که از این کارا واسه ما نمیکنه

    • بدون نام

      بر شانه هاي او دست بكشيم يا ...؟:)))))

    • بدون نام

      دوستان اينارو گوش ندين.
      شما اين كارارو بكني حالا زنت يا هرچيت عاشقت نميشه بلكه ازت زده ميشه فك ميكنه اسكلي ميره بهت خيانت ميكنه. در ضمن اگر اين كارارو بكني هيچ وقت راضي نميشه و بعد از اينكه اينا براش تكراري شد باز چيزاي بيشتري ميخاد تا اينكه كاملا به بردگي اون در بياين.
      زن ممكنه بگه من اينارو ميخام ولي تو دلش عاشق مرديه كه اين كارارو نميكنه يادتون باشه اينا همش الكيه و هيچ وقت هم كارساز نبوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من به عنوان یه زن می گم که اصلا اینطوری نیست. هیچکسی از محبت و عشق بدش نمیاد. حالا تو بی اعتنایی کن تا بره بهت خیانت کنه

      • بدون نام

        چقدر مواد زدی تا این متن رو نوشتی؟

      • بدون نام

        شوهر من تمام این خصوصیات رو داره 10 ساله ازدواج کردیم و منم به خاطر صبوری و مهربونیش تمام رفتارای بدمو کنار گذاشتم شاید مردا اینو ندونن ولی واقیعت اینه که زنها بنده ی محبتند

    • نازنین

      من و همسرم بیست سال هست که با هم زندگی میکنیم و برام جالبه که دقیقا رفتارهایش مطابق با مقاله بالاست و من عاشقانه دوستش دارم .........خدا کنه روزی همه اقایان حتی بیسوادترینشون با خانمش درست و صادقانه رفتار کنه که در این صورت جامعه ما و بچه هامون تو خانواده هایی پر از عشق بزرگ خواهند شد ...........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توهمات يك دختر ترشيده

    • بدون نام

      اینا وظیفه ی هر انسانیه چ مرد چ زن

    • بدون نام

      سلام دوستان خوبم
      هم مطلب این مقاله رو خوندم و هم نظرات شما را
      باید مانند انسان زندگی کرد باید حدود خودمون رو بدونيم و به یکدیگر محبت و انسانیت رو هدیه دهیم. باید از خوبی ها و انسانیت هم سو استفاده نکنیم چه آقایان و چه خانمها
      مطالب بالا خوبه باید حدود خود رابدانیم اگر آقا یا خانم در زندگی انسانیت به خرج داد و اگر از این رفتار شریک زندگیمان سو استفاده کنیم خودمان را تباه و به بدبختی میکشانیم... بیایید انسان باشیم و انسان بمانیم...

    • مهدیار حسینی

      ممنونم بسیار عالی بود

    • مهدیار

      پاهاشو ببوسیم دیگه! پرستشش کنیم خخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج