۸۱۷۲۴۸
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

مرفاوی: اعتصاب استقلالی‌ها را نمی‌پسندم

پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال گفت: حسرت قهرمانی در دو جام ملت‌ها به دلم مانده.

خبرورزشی: صمد مرفاوی از جمله بازیکنانی بوده که سابقه دو بار حضور در جام ملت‌ها را یدک می‌کشد. عصر دیروز دقایقی با این ملی‌پوش اسبق پیرامون شرایط تیم ملی و استقلال همکلام شدیم که از نظرتان می‌گذرد.

* یمن تیم درجه سوم آسیا بوده و خیلی از ما ضعیف‌تر است، ولی این مسئله ملاک اینکه حتماً با اختلاف چند گل آن‌ها را می‌بریم، نیست. چه کسی فکر می‌کرد استرالیا به اردن ببازد؟ خیلی مهم است که در دقایق آغازین بتوانیم دروازه یمنی‌ها را باز کنیم. نباید بازی را برای خودمان سخت کنیم و به همین خاطر می‌گویم که گشودن دروازه حریف در دقایق ابتدایی خیلی مهم است، چون اگر سریع گل بزنیم، ابتکار عمل مسابقه دست خودمان می‌افتد.

* اگر در جام ملت‌ها موفق شویم، خود به خود بسیاری از عناوین مهم جام مال ما می‌شود. از بهترین بازیکن تا... مهم این است که تیم ما موفق و قهرمان شود. تیم ملی ایران الان کامل است. از درون دروازه بگیرید تا نوک حمله. کی‌روش ۸ سال است ایران را هدایت می‌کند و ملی‌پوشان کاملاً با اندیشه‌هایش آشنا هستند.

* هنوز حسرت قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۱۹۸۸ و ۱۹۹۲ را می‌خورم. در جام ۱۹۸۸ دوحه جورج کورتنی، داور انگلیسی واقعاً ناداوری کرد. در جام ۱۹۹۲ هیروشیما هم تیم بسیار خوبی داشتیم، ولی ناداوری و البته پاره‌ای اشتباهات خودمان باعث شد در هیچ‌کدام از آن‌ها قهرمان نشویم. البته بچه‌ها باید حواس‌شان باشد، چون هیچ بعید نیست در همین دوره هم اتفاقات تلخ و غیرمنتظره‌ای برای‌مان رخ بدهد.

* در دنیای حرفه‌ای اعتصاب معنایی ندارد. اصلاً فرض کنیم به بازیکنان پول نداده باشند، خب اعتصاب کردن چه دردی را دوا می‌کند؟ تکلیف آن هواداری که روی سکو‌ها نشسته چه می‌شود؟ البته در فوتبال حرفه‌ای همه چیز باید روی روال باشد و بازیکنان هم سر موقع پول بگیرند، ولی کلاً اعتصاب استقلالی‌ها را نمی‌پسندم. به هر حال باشگاه که پول بازیکنان را نمی‌خورد، دیر یا زود باید دستمزد‌ها را پرداخت کند.

* به فرهاد مجیدی تبریک می‌گویم. او جزئی از خانواده استقلال بوده و غریبه نیست. امیدوارم قدم او برای استقلال خیر باشد. البته من استقلالی‌ام و دوست دارم تیم تحت هر شرایطی موفق باشد. اگر استقلال با آمدن فرهاد موفق شود، شاد می‌شوم و اگر بدون مجیدی نیز تیم کامیاب شود، قطعاً خوشحال خواهم شد. برای من اولویت اول، تیم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیتا

      اوووه صمد آقااا یادته سرمربی کیسه بودی ازت انتقادکردن گفتی مهم اینه که ما ۱۲امتیاز بالای سرورمون هستیم همون سال اخر فصل رفتی زیر سروورت ...

    • بدون نام

      ماهم این اعتصاب نمیپسندیم کاش میدونستیم کدوم بازیکن این حرف تودل بازیکنان گزاشت

    • بدون نام

      اخه یعنی چه مگه باشگاه میخواد پولتون بخوره واقعا خجالت بکشن این بازیکنان

    • ary

      صمدجون توبرو براپول ازاستقلال شکایت کن

    • ناشناس

      خودتون هم تو استقلال از این کارا زیاد می کردید و بخاطر گرفتن پولتان زمین و زمان را بهم می بافتید یادتون رفته!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج