۸۱۷۲۹۸
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

پزشکیان: با شعار نمی‌شود با آمریکا درگیر شد

نایب رییس مجلس تاکید کرد: اگر می‌‌خواهیم بمانیم باید اختلاف‌ها را کنار بگذاریم و براساس علم و آگاهی تصمیم بگیریم و به دلسوزان و متخصصان اعتماد کنیم. ما نباید بگذاریم وضعیت بدتر بشود باید همانجایی که آمریکا دست گذاشته را تقویت کنیم فقط با شعار نمی‌شود با آمریکا درگیر شد.

خبرگزاری ایلنا: مسعود پزشکیان در همایش قطعه‌سازان سراسر کشور با اشاره به مشکل صنعت قطعه‌سازی گفت: بحرانی که امروز در صنعت قطعه‌سازی وجود دارد متاسفانه در همه صنایع کشور به وجود آمده است.

وی با ذکر خاطره‌ای از سال ۷۰ اظهار داشت: یک بار به همراه هشت رییس دانشگاه برای طی کردن دوره مدیریت اقتصادی و بهداشت به تایلند رفتیم. استاد ما که یک خانم بود، هنگامی که فهمید ما همه رییس دانشگاه هستیم، با این تفکر که در ایران فقط ۹ دانشگاه وجود دارد، ابراز تعجب کرد و گفت می‌خواهید دانشجویان را بخورید که اینقدر دانشگاه داری.

نماینده تبریز در مجلس ادامه داد: علم اقتصاد بر چهار چیز استوار است که تولید کنیم، چقدر تولید کنیم، با چه کیفیتی و کجا پخش کنیم. ما این همه دانشگاه ایجاد کردیم اما معلوم نیست کجا می‌خواهیم از خروجی آنها استفاده کنیم. بعد هم پز می‌دهیم که این قدر متخصص داریم. یکی نیست بگوید خاک بر سرتان که این همه متخصص درست کردید اما نمی‌دانید کجا آنها را بکار ببرید.

پزشکیان افزود: در مجلس دو سوال از وزیر علوم شد، یکی قاضی‌پور که گفت چرا جلوی توسعه دانشگاه را گرفته‌اید که در نهایت مجلس به وزیر کارت زرد داد و سوال بعدی را یک نماینده دیگر کرد که چرا دانشگاه‌ها را تجمیع نمی‌کنید و باز هم مجلس کارت زرد داد.

برخی نمایندگان گفتند اصلا می‌دانید داستان چه شد؟ چکار دارید می‌کنید؟ این دو تا فرق دارد و به هر دو موضوع هم به وزیر کارت زرد دادید، دیگر خودتان حدیث این مجلس را بخوانید.

وی با بیان اینکه ما فقط دیگران را نقد می‌کنیم غافل از اینکه یکی از پایه‌های مشکلات ما هستیم، تصریح کرد: من در دوره‌های قبل نمایندگی بیشتر به بهداشت و درمان توجه می‌کردم اما اکنون با این وضعیت کشور باید به شرایط صنعت توجه ویژه‌ای کرد.

من سریع بگوییم اگر می‌‌خواهیم بمانیم باید اختلاف‌ها را کنار بگذاریم و براساس علم و آگاهی تصمیم بگیریم و به دلسوزان و متخصصان اعتماد کنیم. ما نباید بگذاریم وضعیت بدتر بشود باید همانجایی که آمریکا دست گذاشته را تقویت کنیم فقط با شعار نمی‌شود با آمریکا درگیر شد.

نایب رییس مجلس اضافه کرد: امروز آمریکا در عراق فردی سرمایه‌گذار در ایران را پیدا می‌کند و می‌گوید با ایران معامله نکن و به جای آن، این امتیازها را بگیر، آن وقت ما اینجا یک کارشناس را در وزارتخانه گذاشتیم که به همه جواب بدهد و فعال اقتصادی باید یک ماه پشت در بماند تا نوبت آن برسد.

خب وضعیت ما همین می‌شود که امروز هستیم. مملکتی می‌تواند زنده بماند که به تولیدکنندگان متکی باشد نه به افراد یارانه‌بگیر، کسانی که به دنبال یارانه دادن به مردم هستند و آن را با افتخار اعلام می‌کنند تا رای بگیرند.

پزشکیان با اشاره به هدفمندی یارانه‌ها ابراز داشت: قرار بود از محل این قانون ۲۰ درصد به تولید اختصاص یابد اما یک درصد هم داده نشد.

ما در مجلس باید پیگیر این موضوع می‌شدیم و علت آن را پیدا می‌کردیم اما آمدیم کنار و فقط نقد کردیم. من وظیفه خودم را به درستی انجام نداده‌ام که وضعیت امروز این گونه شده است. شما هم به سهم خودتان کوتاهی کردید.

وی با اشاره به روند تصویب FATF در مجلس بیان کرد: خبرنگاری از من درباره این لایحه سوال پرسید، من گفتم نمی‌دانم باید این مسئله را از کارشناس بپرسید.

بعد آمدند جو درست کردند که این چه نایب رییسی است که نمی‌داند. FATF چیزی نیست که با شعار درست شود یا یکسری را در خیابان بریزند که این لایحه تصویب نشو،د بعد اگر از همان‌ها بپرسید که اصلا FATF چیست نمی‌توانند جواب بدهند.

نایب رییس مجلس با بیان اینکه در برنامه آموزشی ۲۰۳۰ یونسکو آن همه جنجال درست کردند، یادآور شد: یک بار پنج روحانی جلوی من را گرفتند و بر علیه این برنامه صحبت کردند که چه چیزی در کشور قرار است اجرایی شود. به آنها گفتم کدام بند این برنامه بر ضد موازین اسلام است؟ همینطور من را نگاه کردند و در آخر گفتند می‌گویند این جور است.

پزشکیان ادامه داد: چرا چیزی را که نمی‌دانید انکار می‌کنید و این همه هزینه می‌کنید؟ باید در این شرایط همگی دست به دست هم بدهیم تا مشکلات حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      منظورتان لنگ پوشیدن نون خشک خوردن بچه آمریکا فرستادن ویلای وقفی نشستن ده شغل وحقوق نجومی داشتن که نیست!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        !!پزشکیان: با شعار نمی‌شود با آمریکا درگیر شد..نه بابا حودشون میدونن فقط دارن پوپولیستهای ساده روستایی را کنترل میکنند

    • بدون نام

      خاک بر سرتون با این تزتون .گند زدید به مملکت .فقط شعار بدید

    • بدون نام

      اگه فرزندانتان آمریکا باشن میتوانن درسته

    • ناشناس

      ای کاش بقیه هم ابنجوری عاقل وفکور باشن!!!!!

    • بدون نام

      ای پررویید

    • مهدی

      به ما بگوئید که با حرام بودن مرگ بر انگلیس چگونه میشود از شر 300ساله انگلیس راحت شد.شما بگوئید .

    • بدون نام

      شیرمادرت حلالت آقای پزشکیان...هموطنان عزیزتبریزی بایدبه داشتن نماینده ای مثل شماافتخار کنند

    • بهرام علی بکی

      این آقا هم فقط بلد است شعار بدهد اگر به حرفهایش اعتقاد دارد برود طبابتش را بکند بگذارد فردی که مناسب نمایندگی است نماینده شود حتما درامد نمایندگی بیشتر است که طبابت را رها کرده است

    • بدون نام

      چرا نمیشه مرگ بر آمریکا دیدی شد

    • يه دوست

      تا امثال شماها در اين مملكت در راس كار باشن، شعار كه خوبه فكرم نميشه كرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج