جاباما
۸۱۷۳۲۵
۱۱۸ نظر
۵۰۰۶
۱۱۸ نظر
۵۰۰۶
پ

ذوالفقاری:

بیش از ۹۰ درصد مردم از امنیت کشور رضایت دارند

دبیر شورای امنیت کشور گفت: مردم ما هوشیار و آگاه هستند و به رغم همه مشکلات و گرفتاری‌ها، می‌دانند که از به هم ریخته شدن ثبات و امنیت کشور، ایران و همه ایرانیان متضرر خواهند شد.

خبرگزاری ایسنا: حسین ذوالفقاری در مراسم معارفه استاندار فارس با بیان اینکه معرفی قریب به نیمی از استانداران کشور در بازه زمانی کوتاهی دنبال شد، گفت: پیش‌بینی حضور شخص وزیر کشور در این برنامه‌ها، سبب طولانی‌شدن این روند می‌شد؛ بنابراین نمایندگانی از سوی ایشان در مراسم معارفه استانداران حضور یافتند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور افزود: اسماعیل تبادار استاندار سابق فارس با علم، تجربه، صبر و مدیریت، امور را با کمترین هزینه پیگیری می‌کرد.

ذوالفقاری همچنین از زحمات رحمانی در دوران سرپرستی استانداری فارس تقدیر کرد و افزود: خوشبختانه در این دوران خلائی در استان وجود نداشت.

وی با اشاره به روند انتخاب و انتصاب استانداران عنوان کرد: وزارت کشور، در دوره جدید در انتخاب استانداران، اولویت را بر استفاده از نیروهای درون‌سازمانی قرار داده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در تبیین دلایل رویکرد وزارت کشور در انتخاب استانداران، ادامه داد: یکی از آسیب‌های مدیریت عالی و حتی مدیریت میانی این است که مدیران در بدنه سازمان‌ها کار نکرده‌اند و اگرچه تلاش می‌کنند مسلط بر امور شوند اما فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهند.

وی با اشاره به رای اعتماد دولت به رحیمی به عنوان استاندار فارس گفت: رحیمی در بدنه وزارت کشور، مراتب پیشرفت را در حوزه‌های مختلف کارشناسی و مدیریتی طی کرده و تجارب لازم را کسب کرده است.

معاون وزیر کشور افزود: حرکت پرشتاب در عرصه‌های اقتصادی و عمرانی، جزء اولویت‌های اصلی است و برای حل مشکلات سیاسی و اجتماعی هم باید از عمران و اقتصاد قوی شروع کنیم.

ذوالفقاری با بیان اینکه رحیمی شناخت خوبی از استان دارد، تصریح کرد: استاندار جدید فارس علاوه بر بومی‌بودن و شناخت از استان، اهل تعامل و دارای روحیه مشورت‌پذیری و اهل تشخیص و تصمیم‌گیری است.

وی افزود: در مجموع، تشخیص وزارت کشور این است که رحیمی به دنبال کار است و امروز کشور، نیازمند کار و تلاش است.

دبیر شورای امنیت کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمن فشارهای زیادی به کشور وارد می‌کند تا ثبات و آرامش کشور را به هم بزند و در همین راستا تحریکات زیادی را دنبال می‌کند تا هیجانات اجتماعی را در کشور دامن بزند. در این مسیر، ثقل کار هم بر مسائل اقتصادی قرار گرفته است.

ذوالفقاری با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد مردم از امنیت کشور رضایت دارند، اظهار کرد: حجم گسترده‌ای از خارج کشور به دنبال این بودند که امروز ۱۷ دی تحرکاتی ایجاد کنند اما مردم ما هوشیار و آگاه هستند و به‌رغم همه مشکلات و گرفتاری‌ها می‌دانند که از به هم ریخته شدن ثبات و امنیت کشور، ایران و همه ایرانیان متضرر خواهند شد.

نماینده وزیر کشور تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد مردم معتقدند با فساد مبارزه می‌شود و اتفاقات اخیر را مثبت دانسته‌اند.

ذوالفقاری با بیان اینکه طراحی‌های دشمن بر پایه ایجاد نارضایتی در مردم استوار است، گفت: اگر ما بخواهیم به صبر و فهم مردم پاسخ مثبت بدهیم باید در جهت ارتقای رضایتمندی حرکت کنیم. برای ارتقای رضایتمندی هم نیازمند روش و ابزار هستیم و به صرف تکرار و یادآوری آرمان‌ها و اهداف به نتیجه نمی‌رسیم چرا که این آرمان‌ها و اهداف در قانون اساسی و اسناد بالادستی ذکر شده است.

ذوالفقاری ادامه داد: چاره کار در پی‌جویی ابزارها و روش‌های مؤثر برای ارتقای کارآمدی است که نتیجه مستقیم آن، افزایش رضایتمندی عمومی خواهد بود.

وی با طرح این پرسش که چرا علیرغم اینکه مدیران ما وقت و انرژی زیادی را صرف کار می‌کنند اما نتیجه دلخواه حاصل نمی‌شود، گفت: مردم انتظار دارند موانع کسب و کار برطرف شود و در بروکراسی‌های اداری اسیر نشوند. مردم می‌خواهند خدماتی که به آنها ارائه می‌شود تسهیل شود. در نتیجه ما به عنوان مدیران، باید ببینیم چطور می‌توانیم هزینه‌ها را کاهش دهیم و چه کار کنیم که حضور ما در جلسات و همایش‌ها اثربخش باشد.

ذوالفقاری با بیان اینکه بخش زیادی از درآمدهای کشور صرف هزینه‌های جاری می‌شود، گفت: روشن است که باید هزینه‌ها را کم کنیم و این مهم، صرفاً با بیان راهبرد و نظایر آن محقق نخواهد شد.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه امروز نمی‌توان با روندهای مبتنی بر بروکراسی تمرکزگرا، کاهش هزینه‌ها و افزایش کارآمدی را دنبال کرد، افزود: باید از این پیچیدگی‌های بروکراتیک بکاهیم و در مقابل، دولت الکترونیک را به معنای واقعی حاکم کنیم. باید از مسیر تمرکزگرایی خارج شویم و در همه تشکیلات کشور به سمت تمرکززدایی پیش برویم.

ذوالفقاری همچنین با اشاره به ضرورت توجه به عرصه‌های مختلف مورد نظر یا نیاز مردم، بر اولویت سوق‌دادن جامعه به سمت کار و تلاش عمومی و پرهیز از درگیرکردن اذهان به هیجانات کاذب سیاسی تأکید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره 80 درصد هم وضع اقتصادی خوبی دارن
      99 درصد دلفین ها هم پرواز میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دبیر شورای امنیت کشور!!!! اینو نگه پس کی بگه خخخخخ

      • بدون نام

        اگه چاپ نکنی خیلی برات متاسف می شم سانسورچی

      • بدون نام

        خیلییی خوب بود نظرت. مررسی

      • بی نام

        بستگی دارد از چه بعدی به امنیت نگاه کنیم یک امنیت داریم به نام امنیت قبرستانی که فرد در قبرستان آسیبی نمی بیند اما لذتی هم نمی‌برد چون ترس دارد! امنیت فقط این نیست که با بمب و توسط تروریست کشته نشوی بلکه اگر خودرو در کوچه پارک کردی خیالت راحت باشد، اگر وارد کار اقتصادی شدی ترس از قیمت دلار و ورشکستگی نداشته باشی، فرزندت را جایی فرستادی نگران بیماران جنسی نباشی، همسر شما به راحتی و بدون ترس خرید برود، سر کلاس درس ترس و استرس نداشته باشی، وقتی پلیس می بینی احساس امنیت بکنید نه اینکه نگران باشید به شما گیر بی مورد بدهد

      • بی نام

        یک پیشنهاد، برترین های وزین لطفا شما این همه نظرسنجی قرار دادید این یکی هم قرار بدهید البته با آمار واقعی و خدا را ناظر ببینید تا آن وقت یک تو دهنی بزنیم به اونایی که گفتند این آمار دروغه!! آن وقت ببینیم آمار چی میگه

      • بدون نام

        اینکه بچتو تا سر کوچه نتونی بفرستی از ترس بیماران جنسی. با توی خونه جرات نکنی یک ساعت تنهاش بزاری این میشه امنیت.ما رو به مرگ گرفتن که به تب راضی باشیم.

      • بدون نام

        این جماعت غرغروی همیشه در صحنه(که البته معلوم نیست چند درصدشون مردم عادی هستند و چند درصد مزدور) توجه کنند که یک سایت معتبر خارجی امنیت ایران رو در حد امنیت کشورهای اروپایی گذاشته بود.البته که اگه مغزتون رو بدین دست این مزدورهای فضای مجازی نه تنها سیر نمی شید بلکه ممکنه دیگه سرتون روی تنتون هم نباشه

      • بدون نام

        ازدیاد بیماران جنسی بخاطر رواج فرهنگ غربیه.مردی که توی گوشی اش انواع فیلمهای پورن هست معلومه به زن ساده خودش راضی نمیشه و دنبال ماجراجوییه.از یه طرف می گید بی حجابی و بی بند و باری آزاد بشه از طرفی می گید چرا بچه هامون رو نمی تونیم تنها بفرستیم بیرون.مگه در قبله آمال شما آمریکا بچه هاشون رو تنها می فرستند بیرون؟

      • بدون نام

        حالا گیرم به مرگ گرفته باشند که به تب راضی بشی حالا قصد داری بمیری؟ دسته جمعی با خانواده و بچه هات؟

      • امین

        فقط در رابطه با امنیت یک کلمه میگم و صحنه رو ترک می کنم:
        پراید...

      • hassan.h

        در رابطه امنیت به هرم نیازهای مازلو توجه کنید
        (1- نیازهای زیستی
        2- نیازهای امنیتی
        3- نیازهای اجتماعی
        4- احترام
        5- خود شکوفائی و خود انگیزشی
        وقتی صحبت از امنیت می شود فقط امنیت مطرح است بعضی دوستان نیازهای زیستی و اجتماعی را با امنیت قاطی کرده اند و به امنیت نمره بخس داده اند

    • بدون نام

      یک درصد سرمایه دار 90 درصد ثروت مردم بدبخت را دزدیدند و خودشان را با پررویی مقرب خدا میدانند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قربون دهنت.

    • کوروش

      بنظر من ۱۰۷درصد مردم رضایت دارن.مطمئنم هستم

    • بدون نام

      غلط کردى 90درصد اون 10درصدراضين

      پاسخ ها

      • بدون نام

        *نه درست گفته فقط اینکه منظورشون از کلمه *مردم اووون چند درصد افراد خاصی هست که ازادی کامل در غارت کردن منابع این کشور دارند .اونا مردم این کشورند! با جمعیتی در حدود 5% جمعیت کل کشورخخخخخ

    • بدون نام

      آقای گوسفند بستگی داره تو امنیت را چی بدونی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امنیت یعنی شرمنده زن بچه ات نباشی امنیت فکر میکنی دولت مردان به فکر امنیت کشورن چطور فرزندانشان تو. امریکا اروپا زندگی میکنن فقط به فکر مال جان خودشونن

    • amin

      ی امنیت هزاران بار زدید تو سرمون بابا شکم گشنه امنیت نمیفهمه برید تو مردم ببینید مردم دردشون چیه

    • تبریز

      مردم امنیت خود را در سطل آشغالها میجویند!!!!

    • بدون نام

      90درصد از کجا اوردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از همونجا که اون یکی اون 4درصد و 96 درصد و آورد

    • میم

      خدا وکیلی حق هم همینه.ب خدا وضعیت امنیت کشور خوبه کسی هم خلافشو بگه ناشکری کرده.درسته.بالاخره تو جمعیت بالای هشتاد میلیون استثنائات هم پیدا میشه و ممکنه کم هم نباشه.اما امنیت کلی و عمومی کشور واقعا ستودنیست.خدا قوت و خسته نباشید ب تموم عزیزانمون. همه مرزبانان میهن.سربازان گمنام و هر کس ک به هر شکلی دلش برا اعتلای نام ایران عزیز میتپه.امیدوارم ب مرور زمان و با همکاری خود مردم و البته ب خود امدن مسئولان مفخور وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم هم خوب بشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرص نخور جیره ات رو بخور

      • میم

        این رای مثبت و منفی کوچکترین اهمیتی برام نداره
        از ته دلم نوشتم
        فکر میکنی امنیت ایران بده بعدا گرفتار ناامنی میشی اونوقت میفهمی

      • مسعود

        امنیت شغلی چی؟
        امنیت روانی چی؟
        امنیت غذایی؟ و...
        داریم؟

      • بدون نام

        میم جان!!! بنظرم چیش از جانبداری اول تعریف امنیت رو ببین چیه.. چرا با عراق و سوریه و افغانستان باید سنجیده بشیم که مملکتون رو امن نشون بدیم؟ نمیشه یه روز با سوییس و سنگاپور و فنلاند و ژاپن مقایسه بشیم؟؟

      • بی نام

        من هم هر وقت قبرستان را می بینم می دونم امن هست و آسیبی نمی بینم اما نمی دانم چرا ترس دارم و از امنیت قبرستان لذت نمی برم!؟ تعریف امنیت فقط نبود تروریست نیست همین که اموال و ثروت های کشورت اختلاس و غارت نشود یعنی ناامنی

      • علی

        عزیزم امنیت که فقط حمله دشمن، جنگ داخلی و.. .نیست امنیت اجتماعی امنیت اقتصادی ، امنیت شغلی ، امنیت روانی ، امنیت اخلاقی ، امنیت کاری و... آیا اینها هم در کشور خوبه و 90 درصد مردم راضی اند متاسفم

      • میم

        متاسفم برا اینی ک نوشته حرص نخور جیره تو بخور
        در حالیکه من یه جوون تحصیل کرده ی بیکارم ک توان ازدواج کردن هم ندارم
        دوستان دیگه درست میفرمایید
        منظور من از امنیت، امنیت مرزی بود ک خدا رو شکر داریم

    • شانتاژگر

      عمو حالت خوبه
      مسله مجلس و اهواز یادت رفت
      مردم زیر خط فقرند

    • سربانتین

      من چرا همیشه در اقلیتم

    • خاله بتول

      حالا که قراره نظرمون بهرحال سانسور بشه چهارتا فحش ابدارم بدیم لااقل دلمون نسوزه

    • بدون نام

      امنیت با فقر بالا به درد نمیخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امنیت یک بخشش اقتصادیه ، فقر یعنی عدم امنیت اقتصادی و رفاه اجتماعی

    • بدون نام

      بیش از 100درصد.بخصوص امنیت داخلی و امنیت اقتصادی و...

    • علی۷۷۷

      این نود درصد کیا هستن اخوی
      امنیت یعنی با خیال راحت بگیری بخوابی و نگرانی ای بابت پرداخت قسط و هزارتا کوفت وزهرمار دیگه نداشته باشی
      هرچند این امنیتی که گفتی خودتون دارید نه مردم

      پاسخ ها

      • باران

        آخه خودشونم اگه امنیت داشتن بادیگارد و ماشین ضدگلوله نداشتن

    • r.s

      مردم ما ترسو هستن نه هوشیار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت دیروز نتوانستن حقشون رو بخوان كه این حرفا رو میشنونن از این به بعدم مسعولان خیالشون از ترسو بودن مردم جمع میشه و گرانی و تورم شروعم میشه

    • بدون نام

      داداش‌برعکس‌فرمودی

    • بدون نام

      آره تو که راست میگی!!!

    • بدون نام

      عجب جوکی گفتی

    • بدون نام

      یه عده عقده ای البته راضی نیستند و دوست دارند امنیت ایران در حد لیبی و سوریه و عراق و بقیه کشورهایی بشه که آمریکا شخمشون زد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هییییسسسسسسسس بسته

      • بدون نام

        عقده ای نو و امثال جیره خورت هستن خجالت بکش شرم کن به مردم بدبخت شده عقده ای میگی وای بر تو نادان

      • مینا

        امنیت فقط عدم جنگ و حمله و دزدی و...نیست!امنیت ندارم،چون نمی دانم فردا قیمت وسایل و خوراک چقدر بالا می رود!بعد از چندین سال کار کردن نمی توانم خانه ایی بخرم!نمی توانماگر پولی دارم با خیال راحت سرمایه گذاری کنم...حس روانی خوبی ندارم!

    • امیر

      این امار ۹۰درصد از کجا دراومده ،همه پرسی کردید ما نمیدونیم!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره از خرزو خان

    • بدون نام

      آره اختلاسها نجومیها تورم فریب قتل آمار پرونده های قضایی سرقتها اشتغال ۹۰درصدی همه از برکت امنیت کاذب شماست خودتون مسخره اید نه مردم

      پاسخ ها

      • کارگر

        به اینها اضافه کنید، اعتیاد، فحشاء، ایدز،فقر و هزاران هزار کوفت و زهرمار دیگر..... این آقا هم با آنهمه بادیگارد و غیره ، توهمش بالاست، دست خودش نیست. اینها همه اثرات قدرتی است که از جایگاهتان گرفته اید و بالا بالاها سیر میفرمایید.

    • رضا۰

      من جزئی از اوم ۱۰ درصدم که راضی نیستن.راستی چطور امار میگیرن و کجا امار میگیرن مردم خبر نمیشن احتمالآ سر سفره از زن بچشون میپرسن.

    • علیرضا

      امنیت اقتصادی در حد صفر است .

    • بدون نام

      کمتر از ۱ درصد هم از وضعیت اقتصادی و فرهنگی و ازادی های مدنی و ... رضایت دارند

    • فقیرزاده

      البته البته

    • بدون نام

      منظورش 90 درصد مسولین بود نه مردم

      پاسخ ها

      • صدرا

        آفرین دقیقا همین منظورش بوده

    • بدون نام

      چی شد امروز چند نفر جای مردم نظر دادن این میگه امنیت هست مطهری میگه در رفراندوم مردم به حجاب رای میدن اون یکی میگی چهارصد سال پیشرفت کردیم جای ما هم بخوابید مسواک بزنید

    • بدون نام

      ما از امنیت تلگرام و اینستا گرام فیسبوک و تو ئیتر راضی هستیم بالا نود درصد درسته پس فیلترینگ برداشته بشه

    • بدون نام

      کی به کیه
      منم.میگم بیش از 139درصد مردم عاشق مسئولان هستن و 180 درصد مردم هم حاضرن هرچی دارن بدن مسئولان . تازه 200 درصدم از آمریکا متنفرن

    • همتی

      به کوری چشم دشمنان غربی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببند همتی

    • بدون نام

      خزعبلات

    • بدون نام

      امنیت اقتصادی چطور؟

    • سجاد

      خخخخخخخ آره همه چی خوبه ما چقد خوشحالیم!!!!خوبه که همین امرز کلیپ های اذیت آزار دختران جوان و تجاوز پخش شده!!ضمنا آخرین حمله های تروریستی در ایران بوده خیلی وقته جای دیگه خبری نیس!!خواهشا نگید ما بودیم که نزاشتیم ایران سوریه بشه!!!ما انقلاب کردیم نفر اول دنیا شیم نه اینکه خداروشکر کنیم یمن و سوریه نشدیم با این همه ثروت و تمدن و پیشینه!!!!.خواهشا آدمین بچاب تا ملت یکم آگاه بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و البته مدعیان خالی از عملی مثل تو

      • بدون نام

        وقتی از غربگرایی استقبال می کنید حوادثی مثل اون دختر نوجوان هم رخ میده.برای امثال تو همون بهتره که مدام از این سوراخ موش به اون سوراخ موش پناه ببرند و مدام انفجار و سر بریدن در اطرافشون در جریان باشه تا قدر امنیت رو بفهمند

      • بدون نام

        آگاه:) زرررشک

    • ۱۲۱

      دلتون خوشه...کدوم امنیت بریدبابا

    • امینی

      بیش از 90 درصد !
      همین که تو خونه نشستیم و چیزی نداریم بخوریم و با این حال کسی نمیاد داخل خونمون بزندمون خودش کلی امنیته !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا چیزی نداری بخوری؟؟؟؟

    • مهدی

      من ندارم آقا

    • بدون نام

      درصد دادن شده کار عادی
      بابا کی‌از ما نظرگرفتین روحمونم خبر نداره؟

    • بدون نام

      100 درصد دروغه

    • بدون نام

      رفاه چی؟ شماها همه چیزرا خلاصه کردید تو امنیت! رفاه که بره امنیت هم از بین میره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امنیت نباشه هیچی نداری

      • بدون نام

        در افغانستان ظاهرا همه چی اونیه که غرب زده ها دوست دارند ولی ملت مطمئن نیستند از خونه خارج شدند بر می گردند یا نع

    • رضا محمدی

      امار گرفتین اقای مهندس .امنیت کجا رو میگید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یمن
        سوریه لبنان

    • بدون نام

      امنیتی که دربرابرش گرسنه هستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب بهتر از گرسنه ای هست که ناموس و بچه وجانشم باید برداره بره تو سوراخ موش

    • سارا

      ولی من و اطرافیانم همه با هم بیشتر از ده درصدیما

    • صدرا

      دروغگوهاااا
      با این اوضاع اقتصادی دزدی و خفتگیری و فحشا و... چندین برابر شده کدوم امنیت؟
      اره فقط جنگ نشده یعنی امنیت داریم!!!!

    • بدون نام

      نمیدونم این گاگولا دقیقا امنیتو توچی میبینن اینجور امار ارقام ازخودشون درمیکنن.اره امنیت داریم چه اقتصادی چه اجتماعی چه جاده ای چه شغلی چه حملو نقل چه ریزگردا و الودگی همچی گلوبلبله فقط به نوامیسمون تجاوز نشده که بایداونم تودستور کارشون قرار بدن مسئولین زحمت کش تااین مشکلم حل بشه جناب 90نه100درصد مردم راضین شمااختلاساتونو بکنین بچه هاتونو بفرستین کشورای منحط غربی که براما عکس پست کنن وخیال مارو راحت کنن ازهمه لحاظ.خدا هم که مثله کوه پشتتونه برادر

    • بدون نام

      دوباره اینها به جای مردم نظر دادن کدام امنیت ماشین را دزد میزند خودمان را خفت گیری میکنند..... کدام امنیت

    • mahsa

      آره وضع اقتصادی و معیشتی مردم چندان مهم نیست، عوضش امنیت داریم!!

    • بدون نام

      خب شما که اینقد از خودتون مطمئن هستین یه رفراندوم بزارین

    • بدون نام

      مثل اينه كه بگي 90% مردم از اكسيژن هواي كه در اختيارشون هست رضايت دارند ...!!!!

      از گراني و تورم بيكاري ركود اقتصادي نبود رفاه اجتماعي - نبود بيمه واقعي - گسترش فقر - فاصله طبقاتي -
      از اينها هم رضايت دارند ...!!!!

    • بدون نام

      اين سياست به تب گرفتن به لرز راضي شدنه ......!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      پس اين همه دزدي - مواد مخدر - تجاوز چيه ............!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      امنيت در جنگ خارجي و داخلي خلاصه نميشه شامل رفاه اجتماعي اميد به اينده نبود فقر و تورم هم ميشود ............!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      اين اختلاسها و سلطان غير سكه مسكن و موبايل دزدي ها قاجاق شامل امنيت ميشه يا نميشه

    • بدون نام

      والا از فقر مردم به جان هم افتادن چقدر دوزدی زیاد شده چه امنیتی کی از کجا شما نود درصد رضایتو گرفتین حقا که زیر مجموعه حسن جهانگیری نوبختین راحت دروغ میگین

    • بدون نام

      يه پرنده در قفس هم امنيت داره ايا 90% از زندگيش بايد راضي باشه ...!!!!

    • بدون نام

      بله نود درصد از اقتصات این کشور ناراضی هستن چرا همیشه مثل کبک سرتان را زیر برف میکنید ومیکوید همچی خوبه وهم راضی هستن از چی راضی هستن.

    • بدون نام

      داشتن امنيت به همراه داشتن زندگي ارزشمنده و به تنهاي هيچ ارزش نخواهد داشت............!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      امنیت در مقابل دزدی

    • ایرانی

      من جز 10درصد ناراضی هستم

    • کامران

      حتما امنیت برای دزدان واختلاس گران داداشی ها آقازاده هاشوهر وزرا !

    • بدون نام

      راست گفته بیچاره! امنیت الان در کشور ما برای دزدان ،اختلاس گران ،دلالان ، گران فروشان ،نجومی بگیران کم فروشان ،محتکران ،قانون شکنان وقاچاقچیان ،ربا خواران ،دین به دنیا فروشان،ریا کاران وخلاف کاران بصورت کامل وجود دارد وهیچکس منکر آن نیست

    • بدون نام

      دروغ سال 2019

    • بدون نام

      امییت اقتصادی .شغلی. سیاسی. فکری .جسمی .روحی وروانی . نمی دونم منظورش چیست

    • بدون نام

      طذف هر دفعه دلش خواسته اومده تو کشور تیر وترقه در کرده زده کشته بعد شما از امنیت حرف میزنید. بله در قبال کشورهایی مثل برزیل. مکزیک. کلمبیا حرفتون درسته اما امنیت یعنی آرامش مردم در زندگی روزمره . اگه اینو فهمیدی فکر نکنم بفهمی

    • قلی

      کلمه ی امنیت با رفاه و اسایش معنی پیدا میکنه به تنهایی ارزشی نداره .اینجور که روحانی گفت گاوها هم دیگه امنیت( علوفه)ندارن . از نظراینکه کشور خارجی جرات حمله نداره بله درست گفته اما معنی امنیت رو نمیده

    • آ زاد

      امنیت باید اقتصادی و اجتماعی هم باشد ،با این هزینه های میلیاردی میخای امنیت نداشته باشیم ،

    • بدون نام

      خودتون می‌برید وخودتون هم میدزدید ، ببخشید میدوزید..هیچ بقالی نمیگه دوغ من ترشه..

    • بدون نام

      خودتون می‌برید وخودتون هم میدزدید ، ببخشید میدوزید..هیچ بقالی نمیگه دوغ من ترشه..

    • فرزند شهيد

      بيش از 96 درصد جمعيت ايران از وضعيت اسفبار اقتصادي حال حاضر ناراضي هستند

    • بدون نام

      هیچ بقالی نمیگه که ماستش ترش است بلکه مشک آن است که ببوید نه آنکه بقال بگوید.

    • بدون نام

      بی خیال عمو تو خیا بون میگیرن یقه مکنند با قمه کجای کاری

    • بدون نام

      کلا اراجیفه

    • بدون نام

      کدوم کشور؟!!!!
      کدوم مردم؟!!!!

    • 110

      کدوم مردم و کشور رو میگه؟؟؟؟؟؟؟
      با کدوم نظرسنجی

      گالوپ یا ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      دیگه مطمئن شدم اینا توی یه ایران دیگه هستن

    • و

      کدام امنیت تمام مال ومنال مار دزدیدن هیچکس نگفت ابولی خرت به چند دزدی زیاد شده وقانون هم در کار نیست فقط قانون می گوید اگر طرف شاکی ندارد آزادش کنی

    • شرق

      در نظرات دوستان بعضی از افراد ندانسته حرفی را می نویسند که حالت بی احترامی به طرف می شود واین هم عیب فضای مجازی است دوستان درست صحبت کنید الکی یک مطلبی را ننویسید

    • بدون نام

      الله اکبر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج