جاباما
۸۱۷۳۷۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تلفیق چرم و شیشه در گوشی لوکس هوآوی

«لوکس» کلمه‌ای است که این روزها زیاد می‌شنویم و می‌توان آن را به تمام ابعاد زندگی بسط داد. از گران قیمت‌ترین ماشین‌ها گرفته تا لباس و حتی تلفن همراه.

خبرآنلاین: «لوکس» کلمه‌ای است که این روزها زیاد می‌شنویم و می‌توان آن را به تمام ابعاد زندگی بسط داد. از گران قیمت‌ترین ماشین‌ها گرفته تا لباس و حتی تلفن همراه. شاید برایتان جالب باشد بدانید کسانی هستند که موبایل خود را بخشی از استایل خود می‌دانند و با پرداخت مبالغ بالا دنبال گوشی خوش استایل و در عین حال با کیفیت می‌گردند.

شاید بخواهید بدانید چه فاکتورهایی گوشی‌های هوشمند را در رده گوشی‌های لوکس قرار می‌دهند؟ می‌توان گفت دو عامل مهم طراحی و کمیاب بودن از اصلی‌ترین فاکتورها به حساب می‌آید. البته «کمیاب» به این معنا که در تعداد محدودی تولید شده باشند و در پروسه طراحی و ساخت از گران قیمت‌ترین و با ارزش‌ترین مواد اولیه استفاده شده باشد. تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند باید تا حد ممکن و با استفاده از روش‌های خلاقانه، زیباترین طراحی‌ها را برای دیزاین این گوشی‌ها به در نظر بگیرند تا بتوانند نظر مشتری‌های با سلیقه و خاص را جلب کنند.

هوآوی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن همراه با همکاری کمپانی پورشه گوشی هوشمندی طراحی کرده که از نظر طراحی و قابلیت‌های نوآورانه، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. در طراحی این گوشی از چرم طبیعی استفاده شده که مشابه آن را کمتر در محصولات هوشمند دیدیم. این گوشی با ترکیبی از چرم و شیشه، طراحی شیک و در عین حال اسپرتی دارد. چرم اصل به کار گرفته شده با دو ویژگی نرمی و دوام بیشتر، این محصول را در عین لاکچری بودن بسیار راحت و خوش دست کرده است.

صرف نظر از ترکیب چرم و شیشه به کار گرفته شده در این گوشی، می‌توان به سیستم طراحی دوربین پشت این محصول نیز اشاره کرد. طراحی که به کمک ماتریکس دو در دو این دوربین، به این گوشی ظاهری متقارن بخشیده است.

نمای جلوی PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate ۲۰ RS با کمک صفحه نمایشی بزرگ و عریض کاربران را در داشتن تجربه‌ای بهتر در کارهایی که نیاز به صفحه نمایشی با کیفیت مانند بازی‌های آنلاین دارد، کمک ‌کند.

PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate ۲۰ RS با تلفیق جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی EMUI ۹.۰ و نسل دوم تکنولوژی انحصای GPU Turbo ۲.۰ برای تقویت پردازش گرافیکی، طیف گسترده‌ای از پر کاربردترین ویژگی‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند که از این بین می‌توان به صفحه لمسی بسیار دقیق و حساس، منوی تنظیمات راحت و قابل دسترس و سیستم GPS با دقت بالا اشاره کرد. این گوشی همچنین با کمک هوش مصنوعی، کاربران را به سمت زندگی راحت و هوشمند سوق می‌دهد. ویژگی‌هایی از قبیل تشخیص سناریوهای مختلف با هدف عکاسی با کیفیت‌تر تا شمارش میزان کالری غذاهای مختلف و ۳D Live Object Modeling که از جدیدترین سرگرمی‌های دنیای تکنولوژی به شمار می‌آید.

تلفیق چرم و شیشه در گوشی لوکس هوآوی

با توجه به نکات اشاره شده به نظر می‌رسد این گوشی ترکیبی از عملکرد عالی و جزییاتی باشکوه است. چرم اصل با بافت فوق العاده، شیشه و فلز جلا داده شده باعث ایجاد تجربه‌ای روان و یک پارچه از لمس این گوشی ایجاد می‌کند که شاید قدمی جدید در راه دنیای تکنولوژی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج