۸۱۷۳۹۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اشکان و ترابی گلر یمنی را وادار به خودزنی کردند!

دو شوت مهلک به سوی دو دروازه شمالی و جنوبی باعث شد تا گلر چاره ای جز تسلیم نداشته باشد هر چند یکی از آنها در نهایت تبدیل به گل نشد.

ورزش سه: اشکان دژاگه و مهدی ترابی دو بازیکنی بودند که با دو شوت دیدنی حال و هوای عجیبی به ورزشگاه محمد بن زاید دادند. ضرباتی که یکی از آنها گل شد و دیگری نیز با بدشانسی ترابی به تیرک دروازه برخورد کرد.

اما نکته جالب و البته مشترک در این دو شوت، سوای گل شدن و نشدن آن، خودزنی دروازه بان یمنی ها بود. در دقیقه ۱۲ وقتی اشکان شوت زمینی و هوشمندانه خود را روانه دروازه حریف کرد پس از برخورد به تیرک دروازه با اصابت به پس سر گلر حریف راهی گل شد. اتفاقی که باعث شد تا مسئولان برگزار کننده بازی، این گل را گل به خودی محسوب کنند.

ضربه دوم نیز در دقیقه پایانی بازی نواخته شد. ضربه ای که اگر تنها چند سانت جابجایی داشت زیباترین گل رقابت ها تا روز گذشته را رقم می زد اما بدشانسی ترابی مانع از این اتفاق شد و جالب اینکه این بار ضربه نهایی روازه بان یمنی به کار ایران نیامد. پس از شلیک شدن ضربه ترابی، توپ ابتدا به تیرک دروازه برخورد کرد و سپس به پشت کتف سنگربان حریف برخورد کرد اما این بار تنها یک کرنر برای ایران به همراه داشت.

البته درباره گلر یمنی این نکته حتما باید عنوان شود که او دو سه موقعیت گل مسلم را از مهاجمان تیم ملی مهار کرد و از امکان بیشتر شدن گل شدن موقعیت های تیم ملی جلوگیری کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج