۸۱۷۴۶۳
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

ظریف: بر سر برجام، منتظر اروپا نمی‌مانیم

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: به همکاری خود با اروپا درباره SPV ادامه می دهیم اما منتظر آن‌ها نمی‌مانیم.

خبرگزاری ایسنا: وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: به همکاری خود با اروپا درباره SPV ادامه می دهیم اما منتظر آن‌ها نمی‌مانیم.

محمد جواد ظریف پس از دیدار با وزیر حمل و نقل هند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه بانکی خیلی خوشحال هستیم که uco بانک هند و بانک پاسارگاد ایران همکاری خود را در زمینه تجارت آغاز کرده‌اند ما امیدواریم که به رغم تحریم‌های آمریکا، ایران و هند در زمینه همکاری بیشتر و در راستای منافع مردم دو کشور همکاری‌های بیشتری داشته باشند.

ظریف در پاسخ به سوالی در خصوص درخواست هند برای گاز ارزان‌تر و راه‌اندازی صنایع در چابهار گفت: ما برای گفت‌وگو با هند آمادگی داریم تا این که آنها بتوانند سرمایه‌گذاری در چابهار از جمله پتروشیمی را آغاز کنند.

وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: ما همیشه آماده گفت‌وگوها با هند در این حوزه بوده‌ایم و از پیشنهادات هند استقبال می‌کنیم، من نمی‌توانم جلو رسانه‌ها مذاکره کنم ولی ما آمادگی مذاکره داریم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اس پی وی گفت: اروپایی ها تلاش کرده‌اند اما در حد انتظار ما نتوانستند پیشرفت کنند. ما همکاری خود را از طریق کانال‌های مختلف مثل مورد هند گسترش می‌دهیم.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما با اروپا در تماس هستیم اما منتظر آن ها نمی‌مانیم، ما حوزه‌های همکاری خود را از طریق کانال‌های مختلف مانند هند گسترش می دهیم.

وی افزود: در حالی که با اروپا و همکاری در خصوص SPV ادامه می دهیم اما منتظر آن ها نمی‌مانیم. ما با شرکای سنتی خود کار می‌کنیم مثل چین، هند و روسیه تا این که بتوانیم در راستای منافع مردم‌مان همکاری کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • moh

      حالا برین خجالت بکشین
      به حرف آقا گوش ندادین تا شرفتون رفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خنگ خدا خودت هم نمی دانید چه میگی

      • بدون نام

        منتظر باشی و نباشی اونا به ریش شما می خندند

    • نااشنا

      عجب!!!!!!

    • بدون نام

      به حرف آقا هم گوش می دادند عین العان بود در صورتی یک کشور پیروز است که همه متحد باشند نه مثل بعضی از مسولان دو تابعیتی که فرزندانشان تو کشور دشمن هستند

    • م

      نه تو رو خدا منتظر اروپایی ها بمونید ببینید به کجا می رسین حرف حساب تو سرتون نمیره اگه به حرف آقا گوش می دادین مملکت درست می شدواقعا تو سرتون چیه؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      آقای ظریف منتظر نمیتوانید یعنی چکار میکنید به همین روش اطاعت از کدخدا ادامه میدهید؟ یا خدا نکرده اقدامات داوطلبانه را متوقف میکنید !!! بالاخره کاری که همسایه ها و دوستان قدیمی را برنجاند را انجام نمی‌دهید .نباید نمکدان را شکست.

    • بدون نام

      بس چقدرعوام فریبی خودتونم میدونیداروپا ترهم براتون خوردنمیکنه ژست روشن فکری وطن وهم وطن دوستی نگیرین اصلاح طلب منفعت طلب پس اینهمه تبلیغات زیادبرجام چیشدخودتونم حرفهای خودتون قبول نمیکنید چه برس مردم نافرجام

    • بدون نام

      مرگ با پراید کم بود،کلاهای تقلبی ومستعمل مرگبار چینی هم اضاف شد،حلا اقای ضریف رفته تا گند هند را به ارمغان بیاره،و اضافه کنه

    • بدون نام

      برجام ؟؟؟؟؟؟ خواب و خواب خواب

    • بدون نام

      آنها اصلا به شما اهمیت نمیدن

    • بدون نام

      بسیار کار خوبی میکنید اصلا از ابتدا اینها را نباید بحساب میاوردید اگر عددی بودند همون ابتدای مذاکرات که بدون حضور امریکا بود نتیجه میگرفتید . اینها در سنجاق شدن به امریکا و در فضای ترسیمی امریکا اجازه خود نمایی دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج