۸۱۷۴۹۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

علی النعیمی: ایران شانس قهرمانی دارد

عضو ارشد پیشین فدراسیون فوتبال قطر اظهارات مختلفی درباره جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، اقدام‌های سیاسی میزبان این رقابت‌ها و صحبت‌های اخیر رئیس فیفا در امارات مبنی بر ۴۸ تیمی‌شدن جام جهانی بیان کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روزنامه الشرق قطر، علی النعیمی درباره اقدام‌های اخیر امارات برای ممانعت از ورود نمایندگان ورزشی قطر به این کشور گفت: آنها به دنبال تحریک قطر هستند اما در مسلک ما این روش‌ها وجود ندارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا باید با تمام قوا این مسائل بی‌ارزش را حل کند و مانع سیاسی‌ شدن جام ملت‌ها شود. اتفاقی که این رقابت‌ها و ورزشکاران قطری را آزرده است. سیاست جایی در ورزش ندارد و ترکیب آنها می‌تواند مشکلات زیادی ایجاد کند.

عضو ارشد پیشین فدراسیون فوتبال قطر درباره تیم‌های مدعی قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ اظهار داشت: تیم‌های زیادی از جمله ژاپن، کره‌جنوبی، ایران، استرالیا و عربستان شانس قهرمانی دارند. استرالیا با وجود شکست در بازی نخست هنوز از شانس قهرمانی برخوردار است اما در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا هستیم و باید منتظر مرحله دوم رقابت‌ها باشیم.

علی النعیمی در رابطه با محاصره قطر از سوی کشورهای عربی همسایه و دستاوردهایش به ویژه در روند آماده‌سازی میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: اظهارات دولت‌های محاصره کننده نشان‌دهنده حسادت آنها است. هر چند قطر اعلام کرده میزبانی از جام جهانی ۲۰۲۲ موفقیتی برای تمام اعراب است اما دولت‌های محاصره کننده به دستاوردهای قطر حسادت می‌ورزند. این یک جنگ با قطر است و اظهارات آنها تنفر و حسادت‌شان به قطر بابت میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ را نشان می‌دهد.

وی درباره اظهارات اخیر جانی اینفانتینو، رئیس فیفا در امارات مبنی بر ۴۸ تیمی‌شدن جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: موافق این پیشنهاد نیستم و قطر مهیای میزبانی از ۳۲ تیم می‌شود. تصمیم پایانی درباره افزایش تیم‌های جام جهانی ۲۰۲۲ را قطر باید بگیرد و نه فیفا. اگر هم فیفا بخواهد این رقابت‌ها با ۴۸ تیم برگزار شود ابتدا قطر باید موافقت کند.

فکر می‌کنم اظهارات اخیر رئیس فیفا نشان‌ دادن حسن‌نیت به کشورهایی است که از آنها دیدار می‌کند. تصور می‌کنم جام جهانی ۲۰۲۲ با ۳۲ تیم برگزار می‌شود و افزایشی در کار نخواهد بود. کشورهای محاصره‌کننده قطر به دنبال افزایش انتشار اخبار ۴۸ تیمی‌شدن این رقابت‌ها هستند که صحت ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج