جاباما
۸۱۷۵۲۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

وقتی خط حمله تیم ملی «سامان» می‌گیرد

قدوس نشان داد یک اسلحه قدرتمند برای تیم ملی و فوتبال ایران است که می‌تواند در تیم‌های بزرگتر از آمیان فرانسه بازی کند و بدرخشد.

خبرگزاری میزان: تیم ملی فوتبال کشورمان موفق شد شب گذشته در اولین دیدارش در جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۵ بر صفر یمن را شکست بدهد.

تقریبا تمام بازیکنان تیم ملی موفق شدند نمایشی خوب را از خودشان نشان بدهد و به قول معروف برای تمام تیم‌های مدعی جام خط و نشان بکشند.

بازیکنان هجومی ایران مقابل یمن نمایشی فوق‌العاده داشتند و بار‌ها با حرکات انفرادی و گروهی به دروازه یمن حمله کردند. غیر از ۵ گلی که به ثمر رساندیم، تیم ملی می‌توانست گل‌های بیشتری به یمن بزند و این نشان می‌دهد تیم کی‌روش در فاز هجومی به تیمی کامل تبدیل شده است. البته اینکه یمن هم تیم قدرتمندی نبود هم در این مسئله بی‌تاثیر نبود، اما در کل عملکرد خط حمله قابل قبول بود.

مهمترین نکته بازی شب گذشته حضور و گلزنی سامان قدوس بود. قدوس نشان داد سطح فنی‌اش از سطح فنی فوتبال آسیا بالاتر است و در صورتی که به شکل ثابت در ترکیب تیم ملی باشد می‌تواند به خط آتش تیم ملی «سامان» بدهد.

یکبار دیگر صحنه گل قدوس به یمن را ببنید. جاگیری بی‌نظیر، هوش بالا و ضربه‌ای حرفه‌ای باعث شد تا قدوس به آن زیبایی گلزنی کند. قدوس هنگام زدن ضربات ایستگاهی و شروع مجدد طوری جاگیری می‌کند که بتواند به بهترین شکل از توپ‌های سوم استفاده کند. قدوس نشان داد یک اسلحه قدرتمند برای تیم ملی و فوتبال ایران است که می‌تواند در تیم‌های بزرگتر از آمیان فرانسه بازی کند و بدرخشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مهدوی کیا جدید

    • بدون نام

      سامان بهترین بازیکن جام میشه اگه تو ترکیب قرار بگیره کلاس فوتبالش از اسیا بالاتره
      سال دیگه هم انشالله لیگ انگلیسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج