۸۱۷۵۵۸
۲۰ نظر
۵۰۰۱
۲۰ نظر
۵۰۰۱
پ

کری یونس محمود برای ایران؛ عراقی‌ها تکنیکی‌ترند!

کارشناسان تلویزیون الکاس قطر معتقدند کی‌روش با رفتارهایش در جنگ‌های روانی قبل از مسابقه برنده است.

بخش اعظمی از برنامه دیشب المجلس از شبکه الکاس قطر به تحلیل و بررسی دیدار تیم ملی ایران مقابل یمن اختصاص داشت؛ مسابقه‌ای که با برد ۵ گله شاگردان کی‌روش همراه بود.

نکته ای که کلیه کارشناسان این برنامه بعد از پیروزی مقتدرانه ایران مقابل یمن روی آن تاکید داشتند، این بود که عیار تیم کی روش را با این یک بازی نمی توان سنجید. آنها معتقد بودند در بازی با عراق عیار واقعی ایران مشخص می شود چون با ۵ گل زدن به یمن نمی توان گفت کیفیت ایران خیلی بالاست. در هر صورت کارشناسان این برنامه پیروزی پرگل برابر یمن را نتیجه بزرگی برای ایران نمی دانستند چون معتقد بودند یمن از نظر امکانات، آمادگی جسمانی و تاکتیک خیلی پایین تر از ایران است.

کری یونس محمود برای ایران؛ عراقی‌ها تکنیکی‌ترند!

در همین بحث روزنامه نگار اردنی به شکل عجیب درباره کی روش صحبت کرد و گفت: «کی روش مربی نیست که قبلا جایی برای تیمش قهرمانی آورده باشد. من مطمئنم که او در این دوره هم نمی شود و در مراحل بعدی ایران حذف خواهد شد.»

لیث نوبری، کارشناس ایرانی این برنامه هم صحبت هایی را درباره کیفیت ایران انجام داد و گفت: «ما بازیکنان باکیفیت زیادی داریم که در لیگ های اروپایی مثل روسیه و انگلیس بازی می کنند. البته این روش کارلوس کی روش است که قبل از مسابقات فرار رو به جلو می کند. اگر حریف ضعیف تر از ایران باشد، قدرتش را بالا می برد و طوری تیم حریف را جلوه می دهد که انگار قدرتمند است. این باعث می شود فشار از روی تیم ایران برداشته شود. اگر هم تیم حریف هم سطح یا قوی تر از ایران باشد، کی روش قدرت تیم خودش را بالا می برد.»

همه کارشناسان با این صحبت های لیث نوبری موافق بودند و اعلام کردند کی روش با این روش می خواهد در جنگ روانی برنده باشد. آنها به این اشاره می کردند که چنین رفتاری از سوی کی روش باعث شده کاپیتان ایران بعد از گلزنی مشت هایش را گره کند؛ وگرنه که گل زدن به یمن چندان اهمیتی نباید برای ایران داشته باشد. آنها همچنین این رفتار کی روش را ریشه این مطلب دانستند که ایران به سرنوشت تیم هایی مثل استرالیا و امارات دچار نشد.

در بخش دیگری از این برنامه وقتی کارشناسان قدرت تیم های گروه را ارزیابی می کردند، لیث نوبری گفت: «تیم ما و عراق قوی هستند و می توانم بگویم از نظر قدرت مثل هم هستیم.»

در این حین یونس محمود، کاپیتان سابق تیم ملی عراق جواب نوبری را داد و گفت: «ما از شما تکنیکی تر هستیم. زمانی شما علی کریمی را داشتید که همه بازیکنان را دریبل می زدید. ایران همچنین علی دایی را داشت که آقای گل جهان است. الان دیگر بازیکنی مثل کریمی در ایران دیده نمی شود و عراق از نظر داشتن بازیکنان تکنیکی وضعیت بهتری دارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تیم همشهریان لنگ پولیس با مربی تیم هم پشت شما ایستادن پوند فرزندان صدام حسین هستن!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه ها اونها پنج تا خوردن شما سوزشتون بیشتر ه چون ششتا خور هر سال تو شاختونه

      • بی نام

        ببین......ههههیششش شش شش ششش شش۶ ۶ ۶ ۶. هیش. همین بسه واست

      • سعید رحیمی

        کیسه نسوزززززززز

    • بدون نام

      فقط کیروش

    • عرفان حیدری

      چی میگه این
      مرگ بر مخالف تیم ملی

    • احمدی نژاد

      عراق را هم نسلشو داعش عوض کرده دیگه اون عراق قبلی نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عراق قبلی!!!
        عراق قبلی بعثی بود

    • بدون نام

      کارشناس های کشورهای دیگه هم فهمیدن که کیروش مربی نیست ولی کیسه کش ها نفهمیدن. البته استقلالی ها هم میدونن این موزامبیکی مربی نیست ولی برای کری خوندن اینقدر حقیر هستن که یه بار از دکل کیروش میرن بالا به بار کاشیما یه بار سپاهان یه بار تراکتور و حتی از دکل بازیکن های پرسپولیس مثل طارمی و دایی میرن بالا که طارمی دیشب خوب کیسه ها رو خوار کرد. طوری که استقلالی ها میگفتن چقدر ما از دکل طارمی بالا رفتیم حالا این شد دستمزد ما آقای طارمی. خدا هیچ تیمی رو اندازه استقلال خار و ذلیل نکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه برانکو مربیه خوبیه که بعد از ۲۰۰۶ تا چند سال جرات نداشت پاشو به ایران بذاره و با بازیکنهای مثل دایی و کریمی و مهدوی گند زده بود به تیم ملیه و هیچ کدوم از بازیکنای بزرگ تیم ملی آدم حسابش نمی کردن.شما از دکل کی بالا رفتید؟از دکل عربها؟عربها اگر مربی شناس بودن که وضع فوتبالشون این نبود.عراق کجای فوتبال دنیاست؟اون موقع که ما داشتیم با اسپانیا و پرتغال بازی می کردیم شما و این عربهایی که از دکلشون بالا رفتید پای تلوزیون داشتن تخمه می شکوندن

      • مهدی آبی

        خفه شو وطن فروش

      • بدون نام

        ایشالا تو یکی لال بشی

    • بدون نام

      وطن فروش

    • رضا

      برو بابا آره تکنیکتون خداش جاسم کرارتون بود میگفت رئال مادرید سال 2010 منو میخاست برام دعوت نامه فرستاد ...خخخخخخخخخخ....کلا تو فاضیت ....همین علی دایی با گلاش کل تاریخچه فوتبال عراق بهش نمیرسه بدبخت

    • بدون نام

      بازی رودرو مشخص میکنه کی سرتره.

    • بدون نام

      بازی رودرو مشخص میکنه کی سرتره.

    • بدون نام

      خب راست گفته

    • بدون نام

      افرین به طارمی ۲ تا گل به کشور جنگ زده زد جام جهانی چرا هیچ ... نخورد حالا هم میبینیم ادمهای بزرگ با تیمهای بزرگ کار بزرگ میکنن

    • میلاد

      عراق ب مراتب تکنیکی تر از ماست اما ما تیم تر منسجم تر با قوای بدنی بالاتر و مهمتر از همه تشنگی بیشتر نسبت ب موفقیتم زنده باد پرسپپولیس و ایران

    • بدون نام

      لنگی بی وطن بی غیرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج