جاباما
۸۱۷۵۶۱
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

رپورتاژ آگهی

از بهترین مکان ها برای خرید در شرق آسیا چه می دانید؟

چین دارای طبیعت وسیع با چشم انداز‌های بسیار زیبایی است مانند استپ‌های جنگلی، بیابان‌هایی، چون گبی و جنگل‌های گرمسیری. گردشگرانی که علاقمند به دیدن طبیعت زیبای این کشور هستند در تور ارزان ویژه عید نوروز چین می‌توانند از تماشای این مناظر لذت ببرند. جاذبه‌های گردشگری چین به قدری زیبا و چشم نواز می‌باشند که با یک بار مسافرت نمی‌توانید از همه‌ی آن‌ها بازدید کنید، اما در تورهاب چین ویژه سال نو بازدید از قصر‌ها و مکان‌های سلطنتی با شکوه و با سبک معماری چینی خالی از لطف نخواهد بود.

چین دارای طبیعت وسیع با چشم انداز‌های بسیار زیبایی است مانند استپ‌های جنگلی، بیابان‌هایی، چون گبی و جنگل‌های گرمسیری. گردشگرانی که علاقمند به دیدن طبیعت زیبای این کشور هستند در تور ارزان ویژه عید نوروز چین می‌توانند از تماشای این مناظر لذت ببرند.

کشور بزرگ و بسیار معروف چین در زمینه صنعت

جاذبه‌های گردشگری چین به قدری زیبا و چشم نواز می‌باشند که با یک بار مسافرت نمی‌توانید از همه‌ی آن‌ها بازدید کنید، اما در تورهاب چین ویژه سال نو بازدید از قصر‌ها و مکان‌های سلطنتی با شکوه و با سبک معماری چینی خالی از لطف نخواهد بود. در سفر با تور چین غذا خوردن در رستوران‌های قدیمی، تماشای بنادر کانتینری، بازدید از موزه‌ها و گالری‌های هنری و البته آثار تاریخی را از دست ندهید.

کشور چین به دلیل وسعت زیاد دارای آب و هوای مختلف در نقاط گوناگون خود است. فصل بهار که دارای تغییرات دمایی زیادی است، تابستانی گرم و گاهی بارانی دارد، پاییز دارای دلپذیرترین هوا در طول سال و زمستان‌ها دارای آب وهوای سرد و گا‌ها همراه با بارش می‌باشند. در سفر با تور چین لحظه آخری می‌توانید با توجه به علاقه خود نسبت به هرنوع آب و هوایی، فصل مورد نظر خود را انتخاب کنید، اما به طور کلی بهترین زمان سفر به چین ماه‌های آوریل، می، سپتامبر و اکتبر (فصل بهار و پاییز) بنابراین آفر تور چین نوروز ۹۸ بهترین انتخاب می‌باشد.

در چین، هر کشوری کالای خاص خود را دارد و در چین برند‌های مختلف و معروف با کیفیت کمتر و قیمت پایین‌تر تولید می‌شوند علاوه بر این، کشور چین تولیدات منحصر به فرد خود را نیز دارد که از کیفیتی مناسب و حتی گاهی از قیمت بالایی برخوردارند همچنین در سفر با تور چین می‌توانید کالای مورد نظر خود را با قیمت پایین‌تر نیز خریداری کنید، اما نکته مهمی که در خرید برند‌ها باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر قیمت کالای برندی غیر منطقی پایین است پس به احتمال زیاد آن کالا اصل نیست. در سفر با تور ارزان چین تعطیلات کریسمس ۲۰۱۹ می‌توانید انواع کالا‌ها را در فروشگاه‌های متفاوت انتخاب کنید و حتی چانه بزنید.

زمستان نزدیک است و مدت زیادی به برپایی جشن سال نو میلادی ۲۰۱۹، عید نوروز ۱۳۹۸ و آغاز تعطیلات در سال نو نمانده است. عده‌ای تصمیم گرفته اند که در تعطیلات عید نوروز به کشور چین سفر کنند، اما پیدا کردن بهترین قیمت تور چین نوروز ۹۸ را بسیار دشوار میدانند به همین دلیل کارشناسان زبده آژانس هواپیمایی الفبای سفر برای کمک به شما در مورد تهیه تور چین ویژه سال نو و حضور در جشن‌های سال نو چین (کریسمس، ژانویه ۲۰۱۹ و عید نوروز ۱۳۹۸) و خاطره برانگیز کردن این ایام آماده می‌باشند.

از بهترین مکان ها برای خرید در شرق آسیا چه می دانید؟

بزرگترین مجمع الجزایر دنیا، اندونزی

مجمع‌الجزایر اندونزی، بزرگترین مجمع الجزایر در جهان بوده و دارای دیدنی‌های بی شماری است و فرهنگ اقوام زیادی را در خود جای داده است. با سفر به این کشور که قدمتی بیش از ۲.۵ میلیون سال دارد تجربه‌ای نو کسب کنید. انواع آثار هنری و معماری قدیمی، غذا‌های گوناگون، بنا‌های تاریخی همه ساله گردشگران زیادی را مشتاق دیدن این کشور میکند. اندونزی ترکیبی از انواع جاذبه‌های گردشگری را دارد و از این جهت، سفر به اندونزی برای انواع سلیقه ها، لذت بخش خواهد بود. اگر اندونزی را به عنوان مقصد سفرتان در ژانویه ۲۰۱۹، اسفند ماه ۱۳۹۷ و تور اندونزی نوروز ۹۸ انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره‌های خوب را همراه با تور اندونزی آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

اندونزی جاذبه‌های توریستی زیادی را در خود جای داده طبیعت دوستان می‌توانند رفتن به پارک‌های ملی و یا سواحل زیبا با چشم اندازی حیرت انگیز و یا تماشای آتش فشان‌های فعال را انتخاب کنند ودرسال نو میلادی و بهار ۹۸ از جاذبه‌های گردشگری اندونزی آنجا بازدید کنند و معابد باستانی برای علاقه‌مندان به باستان شناسی و تاریخ بسیار جذاب می‌باشد در تور اندونزی بازدید از این جا‌های دیدنی را فراموش نکنید.

آب و هوای اندونزی استوایی، گرم و مرطوب است و با تغییرات فصلی اندک همراه است. جنگل‌های استوایی بیش از دو سوم این کشور را در بر گرفته و آب هوای این کشور را به دو بخش فصل گرما، بارانی و مرطوب تقسیم کرده است. در تمامی طول سال درجه هوا بین ۲۰ تا ۳۳ درجه متغیر است. به طور کلی بهترین زمان سفر به اندونزی از ماه می‌تا سپتامبر (اردیبهشت تا شهریور) است.

زمستان نزدیک است و مدت زیادی به برپایی جشن سال نو میلادی ۲۰۱۹، عید نوروز ۱۳۹۸ و آغاز تعطیلات در سال نو نمانده است. عده‌ای تصمیم گرفته اند که در تعطیلات عید نوروز به شهر بالی سفر کنند، اما پیدا کردن بهترین قیمت تور بالی اندونزی نوروز ۹۸ را بسیار دشوار میدانند به همین دلیل کارشناسان زبده آژانس هواپیمایی الفبای سفر برای کمک به شما در مورد تهیه تور اندونزی ویژه سال نو و حضور در جشن‌های سال نو اندونزی (کریسمس، ژانویه ۲۰۱۹ و عید نوروز ۱۳۹۸) و خاطره برانگیز کردن این ایام آماده می‌باشند.

از بهترین مکان ها برای خرید در شرق آسیا چه می دانید؟

کشور ارزان و بسیار سرسبز تایلند

تایلند کشوری در جنوب شرق آسیاست و در شبه جزیره هندوچین قرار دارد. تایلند به مناطق طبیعی زیبایش معروف است و سواحل زیبای آن هرساله گردشگران زیادی را از سرتاسر دنیا به تایلند می‌کشاند. تایلند سرشار از جاذبه‌های گردشگری است، اگر این کشور را به عنوان مقصد سفرتان در ژانوی ۲۰۱۹، اسفند ماه ۹۷ و عید نوروز ۱۳۹۸ انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره‌های خوب را تجربه خواهید کرد. نام تایلند در زبان مردم محلی برگرفته از دو لغت "تای" و "لند" است و به معنای سرزمین حوری یا همان تایی است.

تور تایلند ارزان قیمت در تعطیلات سال نو، انواع مختلف تفریحات را برای شما فراهم خواهد کرد. بانکوک شهر فرشته‌ها است که بسیاری از جاذبه‌های گردشگری تایلند در بانکوک قرار دارد. در تور تایلند لحظه آخری سال نو میلادی می‌توانید از باغ رز بانکوک، بازار روی آب بانکوک و دریم ورلد دیدن نمایید. اگر هم تمایل به حیات وحش دارید در تور بانکوک ارزان از مزرعه تمساح‌ها و دنیای وحش (باغ وحش تایلند) بازدید کنید. پیشنهاد ما این است که مسافرین تور تایلند کریسمس ۲۰۱۹ دیدن کاخ پادشاهی بانکوک را در تور تایلند بانکوک از دست ندهید.

در پاتایا هم علاوه بر بازدید از سواحل زیبای پاتایا می‌توانید از باغ وحش ببر‌ها در پاتایا، جزیره مرجان پاتایا، پاتایا مینی سیام دیدن نمایید. موزه ریپلی هم یکی دیگر از مکان‌های دیدنی پاتایا است که نباید دیدن آن را در تور لحظه آخری اسفند ماه ۹۷ پاتایا از دست بدهید.

اگر هم از تور لحظه آخری تایلند در ژانویه ۲۰۱۹ استفاده نمایید می‌توانید از فیل سواری در جزیره پوکت هم لذت ببرید. قایق سواری در تنداب در جزیره پوکت، معبد وات‌چالونگ، آکواریوم پوکت، فانتاسی، جزیره فی‌فی، خلیج فانگ‌نا، ساحل لائم سینگ، منطقه قدیمی پوکت، ساحل نائی هان، چشم‌انداز و ساحل کارن از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی تایلند به شمار می‌روند. تور تایلند نوروز ۹۸ و تور پوکت لحظه آخری تعطیلات سال نو میلادی می‌تواند انتخاب خوبی برای دیدن این جاذبه‌های گردشگری باشد. همچنین می‌توانید از تور بانکوک پوکت در بهار ۹۸ هم استفاده نمایید، با توجه به اینکه آژانس الفبای سفر مجری مستقیم تور پوکت است، تور پوکت و بانکوک و پوکت و تور پوکت پاتایا را با شرایط ویژه‌ای در تور نوروزی تایلند برای شما فراهم خواهد کرد.

تایلند به دلیل نزدیکی به استوا آب و هوای گرم و استوائی دارد، آب و هوای تایلند سه نوع است. در ماه‌های آبان تا بهمن هوا گرم و خشک، در ماه‌های اسفند تا اردیبهشت هوا گرم و مرطوب است و در ماه‌های خرداد تا مهر هوا گرم و بارانی است. شما می‌توانید با توجه به نوع علاقه خودتان در یکی از این ماه‌ها از تور ارزان لحظه آخری تایلند استفاده نمایید. به طور کلی آب و هوای تایلند استوایی بوده و می‌توانید لذت آفتاب و هوای معتدل را در سفر با تور تایلند پاتایا و تور تایلند پوکت و تور تایلند بانکوک تجربه کنید.

ارزانترین زمان سفر به تایلند موقعی است که دیگران کمتر به آنجا میروند، در این مواقع شما میتوانید با قیمت کمتری به تایلند بروید و از جا‌های دیدنی تایلند دیدن نمایید.

تایلند مراکز خرید متنوعی دارد. گردشگران از تمامی دنیا به تایلند سفر میکنند حتما در تور عید نوروز ۱۳۹۸ سری به مراکز خرید در تایلند می‌زنند. از معروفترین مراکز خرید بانکوک می‌توان به مرکز خرید چوتا چارک، مرکز خرید محله چینی‌ها و مرکز خرید پراتونام اشاره کرد و می‌توانید در تور بانکوک لحظه آخری ژانویه ۲۰۱۹ از این مراکز خرید نمایید.

در پاتایا هم برای خرید میتوانید به مرکز فستیوال پاتایا، مرکز خرید رویال گاردن پاتایا و بازارچه شناور پاتایا بروید. می‌توانید از تور پاتایا لحظه آخری و تور پاتایا ارزان در سال نو میلادی برای سفر به پاتایا و خرید از این مراکز استفاده نمایید. قیمت تور پاتایا در پکیج تور پاتایا متفاوت است و شما میتوانید تور ارزان پاتایا را انتخاب نمایید.

مراکز خرید سرشناس پوکت هم این‌ها هستند: مرکز خرید جانگ‌سیلون، سنترال فستیوال پوکت و مراکز خرید وان تامبون و وان پرودکت. اگر هم میخواهید از خرید‌های خیابانی لذت ببرید حتما سری به پوکت واکینگ استریت بزنید و از قدم زدن در این خیابان و خرید در آن خاطره خوبی بسازید.

اگر برنامه ­ای برای خرید از بهترین مراکز خرید تایلند دارید، پیشنهاد میکنیم از آفر‌های ویژه تور‌های تایلند در زمستان ۹۷ استفاده کنید.

از بهترین مکان ها برای خرید در شرق آسیا چه می دانید؟

زمستان نزدیک است و مدت زیادی به برپایی جشن سال نو میلادی ۲۰۱۹، عید نوروز ۱۳۹۸ و آغاز تعطیلات در سال نو نمانده است. عده‌ای تصمیم گرفته اند که در تعطیلات عید نوروز به کشور تایلند سفر کنند، اما پیدا کردن بهترین قیمت تور تایلند نوروز ۹۸ را بسیار دشوار میدانند به همین دلیل کارشناسان زبده آژانس هواپیمایی الفبای سفر برای کمک به شما در مورد تهیه تور تایلند ویژه سال نو و حضور در جشن‌های سال نو تایلند (کریسمس، ژانویه ۲۰۱۹ و عید نوروز ۱۳۹۸) و خاطره برانگیز کردن این ایام آماده می‌باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج