۸۱۷۶۴۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

ترخیص خودرو‌های وارداتی تسریع می‌شود

در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در زمینه ترخیص خودروهای مشمول مصوبه دولت و رسیدگی قضایی به تخلفات و جرایم متخلفان در واردات خودرو تصمیم گیری شد.

خبرگزاری فارس: شورای عالی هماهنگی اقتصادی روز سه شنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و با حضور رئیس مجلس و معاونان قوا تشکیل جلسه داد.

در آغاز جلسه، گزارشی از همکاری های اقتصادی با کشورهای همسایه و توافق های انجام شده برای گسترش مبادلات کالا و خدمات و سرمایه گذاری های مشترک ارایه شد و تسریع در انجام توافقات مورد تأکید قرار گرفت.

همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت گزارشی از وضعیت خودروهای سواری وارداتی که در انبار اماکن گمرکی، مناطق آزاد تجاری - صنعتی یا مناطق ویژه اقتصادی می‌باشند، ارایه داد و شورای عالی با تأکید بر اجرای مصوبه اخیر هیأت وزیران در این زمینه، تصمیم های لازم در جهت تسریع در ترخیص خودروهای مشمول این مصوبه و رسیدگی قضایی به تخلفات و جرایم متخلفان در واردات خودرو را اتخاذ نمود.

در ادامه این جلسه، رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از پیشنهادها و اقدامات در جهت اصلاح نظام بانکی ارایه نمود و شورای عالی با هدف سلامت نظام بانکی، صیانت از حقوق سپرده گذاران در موسسات اعتباری، بهبود مدیریت و اصلاح این موسسات و نحوه تقویت نظارت بانک مرکزی در این زمینه، تصمیم های لازم را اتخاذ نمود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باچه قیمتی؟بادلار زیر ۴۸۰۰ بصورت غیرقانونی وارد کردن وبادلار ۲۰۰۰۰ میفروشند وبعد بادروغ میگویند بادلار بالا وارد کردیم .اصلا وقتی جنس قاچاق است برای چه ترخیص میشوند؟کشورهای غیر مسلمان برای احترام به قانون وواقتصاد کشور جنسهای قاچاق رانابود میکنند وانوقت دولت مردمی تازه اجازه ترخیص جنسهای قاچاق رامیدهد.دست مریزاد

    • بدون نام

      ی بارم بگو شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج