۸۱۷۶۵۰
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

رپورتاژ آگهی

فروش فوق‌العاده زمستانی فروشگاه ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان در تهران، خیابان قزوین، بازار امامزاده حسن (ع) واقع شده است و انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، اکسسوری، لباس زیر، حوله و تن پوش، لوازم دکوری منزل و اتاق خواب را در مساحتی بیش از ۶۰۰۰ متر مربع عرضه می‌کند.

جشنواره فروش فوق العاده زمستانی ۹۷

قیمت پوشاک زمستانی، لوکس و برند بودن برخی از آن‌ها، جنس و پارچه به کار رفته، باعث می‌شود خرید این کالا‌ها از حراجی و فروش‌های ویژه مقرون به صرفه‌تر باشد.

فروش فوق‌العاده زمستانی فروشگاه ایرانیان

فروشگاه ایرانیان در طول سال با برگزاری جشنواره فروش فوق العاده بهاری، تابستانی و زمستانی تخفیف‌های ۲۵ تا ۴۵ درصدی بر روی تمامی کالا‌ها اعمال می‌کند.

حراج زمستانی فروشگاه ایرانیان در سال ۹۷ ، از روز سه شنبه یازدهم دی شروع و تا سی بهمن ادامه خواهد داشت.

افتتاح جشنواره زمستانی

از جمله دلایلی که اولین روز جشنواره زمستانی را خاطره انگیز می‌کند شور و هیجان و استقبال پرسنل از مشتریان، اهدای کارت‌های هدیه به خرید اولی‌ها، افتتاح جشنواره با قدم پر برکت کودکان و فضای پر از نشاط فروشگاه است.

جایزه ویژه پایان جشنواره زمستانی

در پایان جشنواره جهت تقدیر و تشکر از مشتریان، مراسمی شاد و مفرح با حضور هنرمندان محبوب سینما و تلویزیون، بازیکنان و قهرمانان ورزشی برگزار شده و جوایزی مانند ده‌ها کارت هدیه، بلیط سفر به مشهد مقدس و یک جایزه ویژه به برندگان خوش شانس اهدا می‌شود.

باشگاه مشتریان فروشگاه ایرانیان

فروشگاه‌های بزرگ برای جلب رضایت مشتریان، تعامل بیشتر با آنها، اطلاع رسانی، نظرسنجی و ... از واحدی به نام «باشگاه مشتریان» استفاده می‌کنند. فروشگاه بزرگ ایرانیان با داشتن سیستم CRM قوی «تعامل برد-برد» بین فروشگاه و مشتری ایجاد کرده و باعث افزایش رضایت و وفاداری مشتریان می‌شود.

دو پیشنهاد شگفت انگیز فروشگاه ایرانیان

گرفتن تخفیفی دیگر علاوه بر تخفیف فروش فوق العاده زمستانی، خوش آیند است. اولین پیشنهاد شگفت انگیز فروشگاه ایرانیان، عضویت در باشگاه مشتریان و استفاده از تخفیف‌های آن در روز تولد، سالگرد ازدواج و آخرین دوشنبه هر ماه (دوشنبه بازار) است.

پیشنهاد دیگر از طریق واحد حواله، برای سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف است تا علاوه بر تخفیف‌های اشاره شده کالا‌های مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خرید کنند.

خدمات حواله‌ای، طبق قرارداد و بدون پیش پرداخت است که مختص فصل به خصوصی نبوده و پرسنل سازمان‌ها می‌توانند جهت تهیه پوشاک مورد نیاز خود طی سال، با همراه داشتن برگه حواله به فروشگاه بزرگ ایرانیان مراجعه کنند.

خدمات پس از فروش

گاهی به دلیل عجله در خرید، خستگی و ایراد دار بودن کالا، جنس خریداری شده نیاز به تعویض دارد. این کالا‌ها با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان فروشگاه، تا ۴۸ ساعت پس از خرید با ارائه فاکتور، قابل تعویض و مرجوعی هستند. البته کالا‌هایی که ضرورت رعایت بهداشت در آن‌ها وجود دارد قابل تعویض نیست. مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس زیر، لوازم برقی تست شده و کالا‌هایی که هنگام فروش اعلام شده باشد.

جدیدترین خدمات فروشگاه

فروشگاه ایرانیان به طور مداوم، خدمات جدیدی برای مشتریان ارائه می‌دهد. افتتاح کتابخانه، استفاده از استند دیجیتالی از خدماتی است که در جشنواره زمستانی ایرانیان با آن رو‌به‌رو هستیم.

کتابخانه فروشگاه ایرانیان

در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و برای جلوگیری از خسته شدن همراهان، کتابخانه فروشگاه ایرانیان (طبقه همکف مقابل غرفه روسری) با بیش از ۱۵۰ جلد کتاب با موضوعات داستانی، آموزشی و... در آبان ماه امسال افتتاح شد.

استند دیجیتالی

راهنمای طبقات و پیدا کردن محصولات مورد نیاز در غرفه‌های مختلف، نظرسنجی از مشتریان، ثبت شماره موبایل افراد برای استفاده از مزایای باشگاه مشتریان از کاربرد‌های استند دیجیتال است.

راه‌های ارتباطی و دسترسی به فروشگاه بزرگ ایرانیان آسان است، مجموعه ایرانیان در منطقه‌ای خارج از محدوده ترافیک و طرح زوج و فرد قرار دارد. تعدد پارکینگ‌ها و دسترسی با مترو و بی‌آرتی و تاکسی‌های اینترنتی، سهولت درآمد و شد برای خانواده‌ها ایجاد کرده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروشگاه بزرگ ایرانیان تهران مراجعه کنند و یا به شبکه‌های اجتماعی این مجموعه در تلگرام IRANISC@ و اینستاگرام IRANIANSC1 مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج