۸۱۷۶۶۷
۱۴ نظر
۵۰۰۶
۱۴ نظر
۵۰۰۶
پ

حمله شبانه به مدافع حقوق حیوانات در تبریز

صبح امروز خبری مبنی بر حمله شبانه به مدافع حقوق حیوانات در تبریز در فضای مجازی منتشر شد که برای بررسی صحت و سقم و علت حادثه با فردی که مورد حمله واقع شده گفت‌وگو کردیم.

خبرگزاری ایسنا: صبح امروز خبری مبنی بر حمله شبانه به مدافع حقوق حیوانات در تبریز در فضای مجازی منتشر شد که برای بررسی صحت و سقم و علت حادثه با فردی که مورد حمله واقع شده گفت‌وگو کردیم.

«ژیلا پورایرانی»، مدیر پناهگاه حیوانات پردیس تبریز در تشریح جزئیات حادثه مدعی شد که ساعت ۲۴ شب گذشته با تماس تلفنی به بهانه‌ی رسیدگی به بیمار بدحال، بنده را به درب خانه کشاندند که در این حین با سه جوان قمه به دست مواجه شدم، آن‌ها به سمت خانواده‌ام حمله کردند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند، این افراد به صورت وحشیانه عربده می‌کشیدند، به سختی به پلیس اطلاع دادم اما دو دقیقه قبل از رسیدن پلیس، این افراد از محل متواری شدند.

وی با بیان این‌که حدود یک ماه گذشته با دریافت گزارشی مبنی بر شکنجه‌ی یک قلاده سگ توسط صاحبش با اتو، بستگان این فرد با هماهنگی بنده، سگ را به کلینیک درمانی اعزام کردند، گفت: علی رغم انجام اقدامات درمانی روی سگ، حیوان تلف و گواهی فوت آن نیز صادر شد.

مدیر پناهگاه حیوانات پردیس تبریز با بیان این‌که صاحب این سگ، بنده را به‌علت حمایت از حیوانات به اسیدپاشی تهدید ‌کرد، گفت: بنده مطمئن هستم که افراد حمله‌کننده به بنده، همان صاحب سگ بودند و بنده همه اطلاعات و جزئیات این جریانات را به پلیس توضیح داده‌ام و اکنون نیز وکیل انجمن، شکوایه‌ای را آماده می‌کند تا هر چه سریع‌تراقدامات قانونی برای آن انجام شود.

وی با گلایه ازعدم علاقه‌مندی همسایگان نسبت به فعالیتش در حوزه‌ی حیوانات، افزود: بنده چرا به‌علت حیوان‌دوستی چنین تاوان سنگینی را باید پرداخت کنم، آیا بنده با عمل به وظیفه‌ی شهروندی‌ام کار اشتباهی انجام داده‌ام؟ با حمایت از هر حیوان بیماری هر کسی انگشت اتهام را به سمت بنده نشانه می‌رود.

پورایرانی با بیان این‌که کسی از ما به‌عنوان سازمان مردم نهاد حمایت نمی‌کند، گفت: بنده با حمایت از حیوانات هیچ کارخلاف اخلاقی انجام نمی‌دهم و از دادستان تبریز خواهش می‌کنم از افراد حامی حقوق حیوانات حمایت کند، ما خودمان مخالف سگ گردانی و نگهداری حیوانات در داخل خانه هستیم، دستگاه قضایی باید از توله کشی برخی از دامپزشکان جلوگیری کند و با چنین افراد روانی که با حیوانات وحشیانه رفتار می‌کنند، به صورت ریشه‌ای برخورد کند.

وی ادامه داد: در حمله‌ی دیشب قلب مادر بنده از شدت ناراحتی دچار مشکل شده و کمر پدرم نیز به‌علت شدت ضرب و شتم مشکل پیدا کرده است، والدین بنده چه گناهی دارند که چنین جریانی را باید تجربه کنند؟.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خانم محترم اینجا ایرانه جائیکه انسانیت توش مرده بخاطر همینه که همیشه ملت تو غذای هستن اینجا وقتی ملت برای اعدام یک انسان حتی جنایتکار میرن وکیف میکنن وفیلم برداری میکنن چه انتظاری دارید

      پاسخ ها

      • بی نام

        ما کی می خوایم خودمونو تغییر بدیم پس؟

    • بدون نام

      شما کار خودتو بکن نظر به رضایت صاحب بزرگ داشته باش خدا یارو نگهدارت.
      پلیس هم کاش این چند تا جاهل رو دنبال کنه

    • بدون نام

      صاحب سگ شما را متهم و تهدید کرده!!!؟ خانم محترم همسایگان شما احتمالا بخاطر فعالیت شما در منزل ومحل نامناسب هست، که حیوانات بیمار شاید ناقل ویروسی ..باشند بهتر است در محل استاندارد فعالیت کنید

    • بدون نام

      هر سه نفر بازداشت کنید وشلاق بزنید و زندانی کنید

    • کامران

      اینم امنیت که می گفتید!؟

    • بدون نام

      درهمه جوامع افرادجاهل وجوددارند.

      پاسخ ها

      • بی نام

        البته که تو کشور ما دیگه رکورد زدن

    • هم وطن

      تاسف.

    • بدون نام

      بی شرفا

    • سانسور بی سانسور

      اخلاق و انسانیت تو بعضی از ما مرده

    • بدون نام

      کسانی که حیوانات را آزار می دهند باید قصاص و اعدام شوند.

    • نرگس

      حالا چرا اینقدر توی جمله ها کلمه بنده رو بکار برده؟!!!

    • بی نام

      تعداد افرادی که تو کشور ما باید در بیمارستان های روانی بستری بشن اصلا کم نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج