۸۱۷۷۶۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بارسا در پی جانشین سوارز، ۵ گزینه زیر ذره بین

لوئیس سوارز بدون شک بهترین مهاجم شماره ۹ بارسا در هزاره جدید است اما شاید از دوران اوج او سال های زیادی باقی نمانده باشد.

ورزش سه: به نقل از مارکا، در حالیکه سیاست بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی مدت هاست که مشخص است ولی به نظر می‌رسد تغییراتی در استراتژی باشگاه در تابستان به وجود آمده است.

برنامه باشگاه بر تقویت خط دفاعی و جذب یک مدافع میانی بود و سومین هدفشان، خرید یک مهاجم. بدین ترتیب، جذب مهاجم برای بارسلونا در تابستان اولویت به حساب نمی‌آمد. در حالیکه لوئیس سوارز در شروع فصل جدید سی و دو ساله خواهد شد، باشگاه قصد دارد جانشین مطمئنی برای او پیدا کند.

بارسا در پی جانشین سوارز، ۵ گزینه زیر ذره بین

باشگاه فاکتورهای زیادی را برای جذب یک بازیکن در نظر می‌گیرد که یکی از آنها، رضایت کامل مدیران فنی و کادر فنی باشگاه است. دیگر موضوع مهم، حضور قرضی پاکو آلکاسر در دورتموند و حضور منیر الحدادی در بارسلونا است. باشگاه به منیر که قرارداد فعلی اش در پایان فصل به اتمام می‌رسد، پیشنهاد تمدید 4 ساله ارائه کرده است.

اریک آبیدال و ارنستو والورده خواهان ادامه حضور منیر بودند تا او به پیشرفتش ادامه دهد. اگر او بتواند درخشان ظاهر شود، خرید شماره 9 جدید به تعویق خواهد افتاد.با این حال، فرانسیسکو والدیویسو، ایجنت منیر به باشگاه اعلام کرده که این ستاره جوان در تابستان تیم را ترک خواهد کرد و این در حالیست که آلکاسر با 23 میلیون یورو به صورت رسمی، بارسا را به مقصد دورتموند ترک کرد.

بارسا در پی جانشین سوارز، ۵ گزینه زیر ذره بین

بدین ترتیب، بارسلونا باید تلاش خود برای پیدا کردن جانشینی برای سوارز را بیشتر کند، هر چند که او گزینه اصلی والورده در زمین است اما با بالاتر رفتن سن نیاز آبی اناری ها به پیدا کردن یک جانشین مناسب برای ستاره اروگوئه ای احساس می شود. سوارز در تمام ۵ سال گذشته پس از مسی، بهترین گلزن بارسا بوده است.

بارسا در پی جانشین سوارز، ۵ گزینه زیر ذره بین

بارسلونا در چند وقت اخیر، چندین بازیکن از جمله کریستوف پیاتیک (جنوا)، نیکولاس په په (لیل) ماکسی گومز (سلتاویگو)، لوکا یوویچ (اینتراخت فرانکفورت) و تیمو ورنر (لایپزیش) را زیر نظر داشته است. این احتمال وجود دارد که یکی از این گزینه ها در تابستان به جمع آبی اناری ها بپیوندد، هر چند که حتی در صورت جدایی زودهنگام منیر از بارسا هم شانس زیادی برای جذب این گزینه ها در زمستان وجود نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج