جاباما
۸۱۷۹۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توخل: دمبله کمی دیوانه است!

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن به ستایش از ستاره جوان بارسلونا پرداخت. با این حال تاکید کرد که این بازیکن رفتارهای دیوانه واری از خود نشان می‌دهد.

ایسنا: ‌به نقل از اسپورت، عثمان دمبله، خرید گران قیمت بارسلونا در تابستان بود. این بازیکن جوان فرانسوی با وجود این که استعداد زیادی دارد و تاثیر گذار بازی می‌کند اما در آبی‌ اناری‌ها رفتارهای عجیب از خود نشان می‌دهد و حاشیه ساز بوده است.

توماس توخل، سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن که پیش از این در بوروسیا دورتموند با دمبله کار کرد به این بازیکن اشاره کرد و گفت‌: دمبله بازیکنی باور نکردنی است. او بسیار با استعداد است و از کار کردن با او در دورتموند لذت بردم. دمبله استعدادی غیر عادی است. او شخصیت عادی دارد اما گاهی اوقات هم رفتارهای دیوانه واری از خود نشان می‌دهد.

او در ادامه، اضافه کرد: باید این را بگویم که دمبله انسانی عادی است اما به کمی دیوانگی. او با من زیاد می‌خندید اما گاهی اوقات هم به شدت درگیر می‌شدیم و در نهایت همه چیز به خوبی تمام می‌شد. اصلا از حضور در کنار این بازیکن احساس خستگی نکردم. دمبله وقتی تمرکز داشته باشد می‌تواند هر کاری انجام دهد. وقتی با او صحبت کردم تاکید کرد که بازی در بارسلونا را دوست دارد. او در حال‌ حاضر به رویای خود دست یافته است و برای بهتر ظاهر شدن نیاز به تمرکز بیشتری دارد. من این بازیکن را بسیار دوست دارم.

دمبله در ۴۹ بازی که در دوران توخل با پیراهن دورتموند به میدان رفت توانست ۱۰ گل به ثمر رساند و ۲۱ پاس گل بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج