۸۱۷۹۵۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ماجرای غیبت کمال تبریزی و منوچهر هادی در فجر

سیروس الوند می‌گوید کمال تبریزی و منوچهر هادی فیلم بازاری ساخته‌اند و خودشان هم می‌داند جایی در جشنواره فیلم فجر ندارند.

ایران آرت: سیروس الوند نویسنده و کارگردان سینما درباره احتمال حضور "آنجا همان ساعت" در جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: خوشبختانه نام فیلم در فهرست جایگزین سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اعلام شده و به امید خدا ما هم سعی می‌کنیم فیلم را به صورت کامل به دبیرخانه جشنواره ارائه کنیم تا در صورت انصراف و یا نرسیدن یک فیلم جایگزین شویم.

ماجرای غیبت کمال تبریزی و منوچهر هادی در فجر

کارگردان فیلم "پرتغال خونی" درباره پذیرفته نشدن مستقیم فیلم "آنجا همان ساعت" در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر به خبرگزاری میزان گفت: از نظر من جواب این سوال را باید هیات انتخاب ارائه کند. البته حضور یا عدم حضور فیلم در فجر فرق چندانی برای من ندارد و تلاش من کیفیت مطلوب فیلم و ارائه آن به مخاطب است.

وی درباره احتمال کسب سیمرغ بلورین توسط فیلمش در جشنواره فیلم فجر اضافه کرد: به امید خدا اگر فیلم به جشنواره فیلم فجر راه پیدا کند در بخش‌های فیلمنامه و بازیگران شانس بالایی برای کسب سیمرغ بلورین خواهد داشت.

این کارگردان سینما درباره انصراف برخی از فیلمسازان از جشنواره فیلم فجر افزود: از نظر من تمام این اخبار در مورد انصراف کارگردانان شایعه و شانتاژ خبری است. به عنوان مثال کمال تبریزی فیلمی کاملاً کمدی بازاری ساخته و خودش هم می‌داند جایش در فیلم فجر نیست.

وی درباره انصراف منوچهر هادی با فیلم رحمان ۱۴۰۰ از جشنواره فیلم فجر اضافه کرد: مورد فیلم منوچهر هادی هم مثل فیلم کمال تبریزی است. اینها فیلم‌های گیشه و بازاری ساخته‌اند و خودشان هم می‌دانند جایی در فجر ندارند. اینکه می‌گویند بسیاری از کارگردانان از فجر انصراف داده اند شینطت خبری است و اگر نه من به دفتر جشنواره رفته‌ام و به چشم دیدم که همه کارگردانان می‌خواهند در فجر امسال حضور داشته باشند.

کارگردان فیلم "زن دوم" ادامه داد: برخی عادت دارند فیلم بازاری بسازند و به فجر هم نمی‌روند تا کسی یقه‌شان را نگیرد. اینها تنها و تنها به اکران و فروش اثرشان فکر می‌کنند. این بازی‌ها برای ما کاملاً روشن است. از نظر من جشنواره فیلم فجر امسال بسیار هیجان انگیز است. اگر من و فیلمم در فجر نرفت اصلاً مهم نیست زیرا مهم این است که جشنواره خوب برگزار شود.

الوند درباره احتمال اکران نوروزی فیلم "آنجا همان ساعت" خاطرنشان کرد: طبیعتاً خواسته هر کارگردانی اکران نوروزی فیلمش است و من هم همین خواسته را دارم. اصلاً همه برای اکران خوب و نوروزی سعی در رونمایی فیلمشان در جشنواره فیلم فجر دارند و تلاش من هم همین است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج