۸۱۸۰۱۵
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

اسماعیل بخشی با مطهری دیدار کرد

وکیل مدافع اسماعیل بخشی یکی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه گفت: دیدار علی مطهری با موکلم به درخواست وکیل مطهری صورت گرفته است.

خبرگزاری ایرنا: وکیل مدافع اسماعیل بخشی یکی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه گفت: دیدار علی مطهری با موکلم به درخواست وکیل مطهری صورت گرفته است.

فرزانه زیلایی روز چهارشنبه با اشاره به جلسه روز گذشته موکلش (اسماعیل بخشی) با علی مطهری نمایند مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دیروز سه شنبه ۱۸ دی بنا به درخواست وکیل آقای مطهری نشستی با اینجانب و اسماعیل بخشی، در خصوص موضوع اقرارهای موکلم، فشار روحی و اذیت و آزار بدنی در ایام بازداشت، انجام شد.

این وکیل دادگستری اضافه کرد: دعوت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از موکلم واکنش به دردنامه انتشار یافته در روزهای اخیر از جانب آقای بخشی بود.

زیلابی درباره محتوای صحبت های انجام شده بین بخشی و مطهری حرفی نزد اما تاکید کرد: اظهار نظر وکیل علی مطهری در خصوص پرونده موکلم مانند اظهار نظر سایر اشخاص، مسئولان و افراد دیگر است.

مصطفی ترک همدانی وکیل علی مطهری روز گذشته اعلام کرده بود که در پی درخواست اسماعیل بخشی دیدار او با مطهری در مجلس انجام شده و مستنداتی از ماجرا ارائه شده است اما وکیل بخشی معتقد است این دیدار به درخواست وکیل مطهری انجام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیژن

      هیچ شکنجه ای در کار نیست این فرد باتوجیه برخی جریانهای صد انقلابی کوک شده تا دست نایه جدیدی برای محکومیت حقوق بشری اروپا وآمریکا وسایر متخاصمان باشد پشت پرده چیزهای هست مطهری فرد احساساتی وزود باور است ولی توصیه می کنم سرش کلاه نرود

    • امیر

      اقای مطهری خدا رو شکر این همه زور زدی وزارت اطلاعات رو متهم کنی نمیدونم چرا چند وقته سوزنت گیر کرده رو این وزارت خونه تیرت بازم به سنگ خورد خدا پدرت رو بیامرزه ولی جدا خودت 5 قرون نمیارزی بعد از این همه ادعای سیاست هنوز نمیدونی و نمیتونی درک کنی و بفهمی اون طرف از کجا پرش کردن و از اب گل الود میخواد ماهی بگیره از جریانات استفاده کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج