۸۱۸۰۲۳
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

نمایندگان از وزیر سابق بهداشت تشکر کردند

عضو هیات رییسه مجلس گفت: ۲۴۱ نماینده در بیانیه ای از خدمات سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت و درمان در این وزارت خانه تقدیر و تشکر کردند.

خبرگزاری ایرنا: عضو هیات رییسه مجلس گفت: ۲۴۱ نماینده در بیانیه ای از خدمات سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت و درمان در این وزارت خانه تقدیر و تشکر کردند.

علی اصغر یوسف نژاد در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس این بیانیه را قرائت کرد.

در این بیانیه خطاب به سید حسن قاضی زاده هاشمی آمده است: حضور موثر و مستمر و خالصانه شما به عنوان وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در اقصی نقاط کشور به ویژه مناطق مرزی سبب به ثمر نشستن طرح ها و پروژه های متعدد نظام سلامت به کام شریف مردم ایران بوده است و خاطرات حرکات جهادی اوایل انقلاب را در اذهان زنده کرد.

این بیانیه می افزاید: خدمتگزاری بی منت، قوام با صداقت و تلاش خستگی ناپذیرتان موجی از امید و رضایت را در میان آحاد جامعه فراهم کرد. در این قریب شش سال که به عنوان خادم ملت و معتمد نمایندگان در سنگر بهداشت و درمان قرار داشتید به وضوح حرکت به سمت آرمان ها و اهداف سیاست های کلان و نظام سلامت مشهود بوده است.

در این بیانیه خطاب به قاضی زاده هاشمی امده است: در دوران مسوولیت شما در وزارت بهداشت هر طرحی را چنان بدیع در جهت ارتقای سلامت بر انداخت که افق درخشان در برابر ملت شریف ایران ایجاد کرد که ملت ایران آثار بی بدیل آن را در زندگی درک و لمس کردند.

این نامه می افزاید: تاریخ گواهی خواهد داد دوران تنگناها و ناملایمات اقتصادی و تحریم همه جانبه جهان استکبار خدمات وزارت بهداشت با مدیریت جهادی منجر به وقوع انقلابی عظیم در عرصه سلامت شد.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: شما در مسیر خدمت پایمردی کردید و الگوی مثال زدنی از مدیریت جهادی را به جوانان این مرز و بوم معرفی کردید لذا بر اساس آموزه های دینی و به واسطه خدمات و زحمات زیاد شما از درگاه خداوند منان خواستار موفقیت روزافزون هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با سلام اقای نوبخت فرموده بودن استعفا وزیر بهداشت فرار از استحضای نمایندگان است چطور شد همه نمایندگان وضیفه شناس از وزیر محبوب دلها قدر دانی کردن اقای نوبخت خجالت بکش دروغ نگو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من از ایشان راضی بودم

    • بدون نام

      نوبخت باید میرفت نه دکتر هاشمی

      پاسخ ها

      • علیزاده

        بنظر بنده آقای نوبخت بسیار آدم زیرک وچاپلوسی هست واگر عرضه داشت ودرست طرح وبرنامه میداد کشور به این روز نمیافتاد که وزیری لایق وبتمام معنا کاری بخواهد استعفادهد اینو باید بدونیم اونایی که قبلا میرفتن بیمارستان والان میرن بیمارستان فرق احساس میکنن همچنین دکترحریرچی که یارخوبی بود برای ایشان خداوند مستدامشان کنن

    • بدون نام

      ایرانیهامرده پرستن

    • بدون نام

      هیچ کسی به اندازه دکتر هاشمی،باطرح سلامت مسخرش، باعث خالی شدن خزانه کشور و ضربه به اقتصاد کشور نشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج