۸۱۸۰۴۰
۱۴ نظر
۵۱۴۹
۱۴ نظر
۵۱۴۹
پ

مشهورترین دزدی‌های دنیا!

در سراسر دنیا، هستند کسانی که دست به دزدی می‌زنند و اگر بتوانند از دست پلیس فرار کنند، خود را صاحب مال می‌کنند و صاحب اموال مسروقه را دست خالی باقی می‌گذارند.

وبسایت عجیبترین : در سراسر دنیا، هستند کسانی که دست به دزدی می‌زنند و اگر بتوانند از دست پلیس فرار کنند، خود را صاحب مال می‌کنند و صاحب اموال مسروقه را دست خالی باقی می‌گذارند. اما هستند در این میان که به دزدی‌هایی دست زدند که کمی متفاوت‌تر بوده است.

۱۰. هری وینستون
مشهورترین دزدی‌های دنیا!
این دزدی در دسامبر سال ۲۰۰۸ صورت گرفته است. در آن ۴چهار مرد که سه تای آن‌ها لباس زنانه به تن داشتند وارد مغازه طلافروشی شده و به زور مغازه را خالی می‌کنند. آن‌ها به ارزش ۱۰۸ میلیون دلار از این طلا فروشی سرقت کردند.
۹. آنتورپ دایموند سنتر
مشهورترین دزدی‌های دنیا!

الماس‌های نتراشیده قرار بود برای پردازش از مرکز آنتورپ دایموند سنتر منتقل شوند که لئوناردو نوتاربارتولو، سردسته سارقان به محموله الماس‌ها دستبرد می‌زند و با خالی کردن ۱۲۳ صندوق از ۱۸۹ جعبه مملو از الماس‌ها، به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار، سرقت را انجام می‌دهد. این الماس‌ها هرگز پیدا نشدند.
۸. دزدی بانک متحده کالیفرنیا
مشهورترین دزدی‌های دنیا!

گروهی به سرکردگی آمیل دینسیو اقدام به این دزدی کردند. آن‌ها گاو صندوق این بانک را کاملاً خالی کرده و بدین ترتیب ۳۰ میلیون دلار را به سرقت بردند. شاید در مقایسه با سایر مبالغی که در این لیست ذکر شده است، ۳۰ میلیون دلار کم به نظر برسد، اما اگر بدانید که این دزدی در سال ۱۹۷۲ صورت گرفته، آنگاه خواهید دانست که این مبلغ در زمان خود بسیار ارزشمندتر از ۱۰۰ میلیون دلار بوده است.
۷. سرقت مسلحانه فرودگاه اسخیپول
مشهورترین دزدی‌های دنیا!

هدف این دزدی، سرقت مقدار زیادی الماس بوده است که با ثبت بزرگ‌ترین دزدی الماس و جواهرات به نام خود، به ارزش ۱۱۸ میلیون دلار همراه بوده است. برخلاف سایر سرقت‌ها که بسیار برنامه ریزی شده بوده این دزدی تنها با تهدید اسلحه، درگیری و در نهایت ربایش انجام شده است.
۶. بریتیش بانک در خاورمیانه
مشهورترین دزدی‌های دنیا!

در سال ۱۹۷۰، یک گروه تروریستی به نام «پی آل او» به جهت نیاز مالی تصمیم به سرقت از چند بانک گرفتند که بزرگ‌ترین آن از بانک بریتیش بنک خاورمیانه بود. در این سرقت ۲۵ میلیون دلار پول نقد، دلار و سهام به سرقت رفت که معادل ارزش ۱۰۰ میلیون دلار امروز است.
۵. صندوق امانات نایتس بریج
مشهورترین دزدی‌های دنیا!

والریو ویس دزد مشهوری بود که از ایتالیا به انگلیس نقل مکان می‌کند و تصمیم می‌گیرد به فعالیت خود ادامه دهد. وی در کنار گروهش به صندوق امانات بانک نایتس بریج دستبرد زد و ۱۷۴ میلیون دلار را به سرقت برد. در واقع کل مقادیر موجود در صندوق‌ها را خالی کرد، هر چند که وی در بازگشت مجدد خود به انگلیس برای خرید و تحویل گرفتن ماشین فراری‌اش دستگیر شد و به ۲۰ سال زندان محکوم گردید. او را در سال ۲۰۰۰ به قتل رساندند.
۴. سرقت بانک بغداد
مشهورترین دزدی‌های دنیا!

این سرقت در سال ۲۰۰۷ توسط سه نگهبان از نگهبان‌های خود بانک صورت گرفته است. آن‌ها که به نظر می‌رسید توسط گروهکی نظامی حمایت می‌شدند طی برنامه‌ای ۲۸۲ میلیون دلار از بانک بغداد را به سرقت بردند. هرگز این پول پیدا نشد و رسانه‌های عراق نیز پوشش مناسبی به این خبر ندادند و موضوع در هاله‌ای از ابهام فرو رفت و فراموش شد.
۳. موزه بوستون
مشهورترین دزدی‌های دنیا!

دو مرد خود را به مسئولین امنیتی موزه معرفی می‌کنند و تحت این عنوان که یک بازرسی معمولی خواهند داشت، طی ۸۱ دقیقه‌ای که در اختیار داشتند، ۱۲ تابلوی نفیس نقاشی را به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار به سرقت می‌برند. این سرقت ۲۰ سال پیش انجام شده است.
۲. سرقت اوراق بهادار
مشهورترین دزدی‌های دنیا!

در اواخر تابستان سال ۱۹۹۰ شخصی که پیک اوراق بهادار در وجه حامل بود، مورد سرقت قرار می‌گیرد. فردی که دست به این سرقت زده است بسیار خوش شانس بوده است، زیرا این اوراق بهادار به ارزش ۲۹۲ میلیون پوند در زمان خود ارزش داشت و همانند پول نقد در دستان این دزد خوش شانس قرار می‌گیرد.
۱. بانک مرکزی عراق
مشهورترین دزدی‌های دنیا!

صدام حسین همیشه تصور می‌کرد که بانک مرکزی عراق متعلق به او است و او اجازه دارد به هر میزانی که می‌خواهد از آن برداشت کند. بدین ترتیب او ۱ میلیارد دلار از بانک مرکزی به حساب پسرش واریز می‌کند. البته مدتی بعد دستگیر و سرنگون شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چندتا از اختلاس های اینجا رو هم ذکر میکردین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا میلغ و اشتهار هیچکدومشون به مسئولین اینجا نمیرسه

    • بدون نام

      دزدی بانک مرکزی ایران را هم نام میبردید بزرگترین سرقت با بی ارزش کردن پول ملی از جیب مردم ایران

    • بدون نام

      خبر از دزدهای داخلی نداری که کوچکش ازاین ارقام بلاتره

    • بدون نام

      دزدی مسولان ایرانی که همه ثروت مردم رو به چپاول میبرن بزرگترین دزدی هست

    • الناز

      سه هزارمیلیاردخاوری برد هیشکی هیچ کاری نکرد،ماخودمون اختلاس مذگان داریم جمع کنیدبابا

    • بدون نام

      اینجا ۲۰ میلیارد دلار گم میشه

    • بدون نام

      نفت کش

    • mahsa

      این دزدی ها در برابر اختلاسهایی که مسئولین تلاشگرمون میکنند هیچه

    • مگه میشه گفت؟

      خدا رو شکر تمام دزدی های بزرگ مال کشور های خارجی بود :-)

    • اقای عزیز

      آقای خاوری هم مبلغ چهار میلیارد دلار ورداشت و رفت و یا همین چند ماه پیش دولت پانزده میلیارد دلار به صورت ارز یارانه ای عرضه کرد که فقط سه میلیارد ش پیدا شد
      پ این صدها میلیون دلار عددی محسوب نمی‌شود

    • رجبی

      دزدی فقط دست بردن تو مال مردم نیست معلمی که ۲۰دقیقه از کلاسش میزنه چون حال نداره اونم دزده دکتری که معاینه نمیکنه و میزنه اونم دزده کلا یه مشت دزد خوش و خرم کنار همیم

    • یزدان

      3000 میلیارد ایران نبود تو لیست؟!؟

    • محمدرضا

      چرا اختلاس های ما تو این رکورد ها نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج