جاباما
۸۱۸۱۷۱
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

هشدار کی‌روش به حسینی؛ فرار از سرنوشت انصاری!

تعویض مجید حسینی در نیمه دوم بازی مقابل یمن را باید یک هشدار جدی به این مدافع جوان دانست.

وب‌سایت نود: دیدار ایران و یمن روی کاغذ به قدری بازی ساده‌ای بود که پیش‌بینی‌ می‌شد تیم ملی ایران در اولین بازی به زحمتی نیفتد. با شروع بازی اما می‌توانست اتفاق دیگری رقم بخورد. ضعف خط دفاع ایران در تقابل با مهاجمان یمن نزدیک بود که دروازه ایران را به خطر بیندازد و مجید حسینی بود که با یک اشتباه این خطر را ایجاد کرد.

تکل اشتباه او یک موقعیت خوب را نصیب مهاجمان یمنی کرد که خوشبختانه با بی‌دقتی آنها از دست رفت. یک اشتباه دیگر از مجید حسینی باعث شد تا او در کمال تعجب گزینه اول کی‌روش برای تعویض باشد. تعویضی که برای توجیه آن گفته شد که احتمالا مدافع جوان تیم ملی مصدوم بوده است.

با این حال خبری مبنی بر مصدومیت حسینی از امارات مخابره نشد تا مشخص شود که اشتباهات او در نیمه اول دلیل اصلی تصمیم کی‌روش برای هشدار به این مدافع جوان بوده است.

هشدار کی‌روش به حسینی؛ فرار از سرنوشت انصاری!

تعویض یک مدافع در 60 دقیقه ابتدایی بازی به دلیلی غیر از مصدومیت، اتفاقی است که یک بار دیگر پیش از این هم تکرار شده بود. محمد انصاری، مدافعی بود که که در بازی مقابل سوریه تعویض شد و بعد از آن زیاد در لیست نهایی تیم ملی قرار نگرفت و در نهایت هم جز دعوت‌شدگان به جام جهانی نبود. دلیلی که برای حذف شدن انصاری از تفکرات کی‌روش مطرح می‌شد این بود که انصاری در دفاع خیلی سخت‌گیر نیست و بازیکنان حریف راحت‌تر از سایر مدافعان می‌توانند از او عبور کنند.

حسینی هم مانند محمد انصاری مدافع جوانی است که با وجود مدافعان باتجربه فرصت بازی به او رسید. داستان‌هایی که در جام‌جهانی اتفاق افتاد، حسینی را به یکی از مدافعان ثابت تیم ملی تبدیل کرد. با وجود بازگشت پژمان منتظری در جام ملت‌ها، کی‌روش مقابل یمن به حسینی میدان داد.

حسینی که در جام‌جهانی در شیوه بازی دفاعی تیم ملی خوب جواب داده بود مقابل یمن نتوانست خودش را با شیوه جدید تیم ملی وفق دهد. تیم ملی در آسیا هجومی‌تر بازی می‌کند و به همین دلیل خط دفاع ایران با ضدحمله‌هایی مواجه می‌شود که نیاز به مدافعانی سرعتی‌تر دارد تا بتوانند در برابر این ضدحملات ایستادگی کنند.

حسینی چند بازی فرصت دارد تا بتواند مجددا خودش را به کی‌روش ثابت کرده و به ترکیب اصلی بازگردد و در غیر این‌صورت شاید سرنوشتی مانند محمد انصاری برای او به وجود بیاید. مدافعی که از فرصت فیکس شدن در تیم ملی استفاده کرد و حالا، باید از فرصت جبران هم درست استفاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج" چهار فینال آسیا دوقهرمانی دوبار نایب قهرمان. لنگ حقیر

      اون احسان حاج صفی بود ک توپو لو داد ن مجید حسینی. مجید فقط ی بار خاست توپو اسکورت کنه ک بره بیرون اما اشتباه کرد و مهاجم توپو ازش قاپید

      پاسخ ها

      • بی نام

        ابو بریز همونجا چقد بگم بهت

    • باربد

      حاج صفی هم ضعیف بود

    • بدون نام

      جای شجاع خالیه

    • ارتش سرخ

      واسه دفاع سید جلال مخواد ک رفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زرت،خخخخ سید بلال و بجای کی بزارن؟؟ با بازیکنان سرعتی و بلال میتونه مقابله کنه؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج