جاباما
۸۱۸۲۳۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش دژاگه به راحت بودن قهرمانی در آسیا

اشکان دژاگه اعلام کرده که قهرمانی در جام ملت‌های آسیا کار راحتی نیست.

خبرآنلاین: اشکان دژاگه راضی از اولین برد ایران. کسی نمی تواند ناراضی باشد. به هر حال تیم ملی یک بازی بی نقص را در زمین مسابقه انجام داد. ملی پوشان ۹۰ دقیقه واقعا در زمین بازی مبارزه کردند و دویدند. یمن آنقدرها تیم ضعیفی نبود که جلوی ایران هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشد.

چه در دقایق ابتدایی حتی نزدیک بود دروازه تیم‌ملی را باز کنند. رفته رفته اما تیم ملی توانست قدرت خود را در این مسابقه دیکته کند. اشکان دژاگه کاپیتان ایران درباره بازی می گوید: «خب شروع مان در اول بازی خوب بود. دقایق اولیه جام برای ما بود. حریف هم خیلی انگیزه داشت ولی ما رفته رفته توانستیم سوار بر بازی شویم و به گل برسیم. اولین گل را هم که زدیم شرایط کاملا مهیا شد.»

اشکان در پاسخ به این سوال که گل خودش به نام چه کسی ثبت شده، جواب می دهد: «به من هم بعد از بازی گفتند مثل اینکه گل به اسم بازیکن حریف خورده ولی شوت را من زدم. اول فکر کردم واقعا دیگر گل به اسم او خورده و گفتم شانس ماست ولی بعدا گفتند گل را به اسم من زده اند.»

دژاگه درباره بستن بازوبند کاپیتانی در بازی اول گفت: «بستن بازوبند تیم ملی یک افتخار خیلی بزرگ است. هر مسابقه که برای تیم ملی به میدان می روم برایم افتخار است. امیدوارم بتوانم بازی های خوبی انجام دهم و خواسته های هواداران و تیم را برآورده سازم.»

او در واکنش به اینکه خیلی‌ ها می گویند قهرمانی در بازی ها راحت است نیز اضافه کرد: «چه کسی گفته راحت قهرمان می شویم؟ اصلا بازی ساده ای در این جام وجود ندارد. همه تیم ها با نهایت قدرت در مسابقات حاضر شده اند. فقط یک چیز می دانیم و آن این است که باید تا لحظه آخر در زمین مسابقه بدویم. اینجا همه تیم ها با آمادگی کامل پا به رقابت ها گذاشته اند. اصلا نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.»

کاپیتان تیم ملی همچنین درباره آقای گل شدن یکی از بازیکنان تیم ملی کشورمان گفته: «آقای گلی از تیم ما باشد؟ همه چیز در فوتبال ممکن است. هیچ چیز نشدی وجود ندارد ولی ما الان به این چیزها فکر نمی کنیم و دوست داریم تیم موفق باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاغی

      فوتبال یک بازیه و برد و باخت خیلی هم مهم نیست ،یک روزی برای لحظاتی فوتبال حال آدم رو میتونست خوب کنه که اونم کیروش گند زد توش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج