جاباما
۸۱۸۳۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

غرامت دریافتی مورینیو از یونایتد: ۱۵ میلیون پوند

دیلی‌میل اعلام کرد ژوزه مورینیو، با دریافت ۱۵ میلیون پوند از منچستر یونایتد، تمام مبالغی که این باشگاه در صورت اخراج باید به او می‌پرداخته را دریافت کرده و می‌تواند سرمربی تیم دیگری شود.

ورزش سه: روزنامه انگلیسی دیلی‌میل ادعا کرد که ژوزه مورینیو بعد از اخراج شدن از منچستریونایتد، تمام مبالغی که باشگاه طبق قرارداد فی مابین باید به عنوان غرامت به او می‌پرداخته را دریافت کرده است.

مورینیو روز هیجدهم دسامبر از یونایتد اخراج شد و دیلی‌میل می‌گوید او پس از اخراج، ۱۵ میلیون پوند از باشگاه دریافت کرده و دیگر نمی‌تواند ادعای مالی علیه منچستریونایتد داشته باشد و در نتیجه حالا آزاد است و می‌تواند در باشگاهی دیگر به مربی‌گری ادامه دهد. این در حالی است که در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره بازگشت مورینیو به تیم سابقش، رئال مادرید مطرح شده است.

دیلی‌میل به نقل از منبعی نزدیک به مورینیو اعلام کرد:" درباره قرارداد ژوزه با باشگاه منچستریونایتد دیگر هیچ مشکلی وجود ندارد و همه چیز بین دو طرف حل و فصل شده است. ژوزه همین حالا می‌تواند در باشگاه دیگری مشغول به کار شود ولی او فعلا عجله‌ای ندارد. ژوزه بسیار آرام و راحت است و اگر لازم باشد تا پایان فصل منتظر بماند، این کار را خواهد کرد".

منچستریونایتد یک سال پیش، قرارداد خود با مورینیو را تا پایان فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ تمدید کرده بود و در قرارداد او بندی وجود داشت که باشگاه می‌توانست مورینیو را یک فصل دیگر هم در اولد ترافورد نگه دارد.

منبع روزنامه دیلی‌میل درباره شایعات مطرح شده پیرامون بازگشت مورینیو به رئال مادرید به این روزنامه گفته:" تا کنون هیچ تماسی بین دو طرف برقرار نشده ولی رئالی‌ها بعد از اخراج لوپتگی با ژوزه تماس گرفته بودند اما خوزه به آنها گفته بود که فعلا سرمربی منچستریونایتد است و به آن باشگاه تعهد دارد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج