۸۱۸۳۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پرطرفدارترین توییت های سال ۲۰۱۳

همان طور که در پست های دیگر کافه سینما، خوانده اید، با نزدیک شدن به انتهای سال ۲۰۱۳ میلادی، لیست های بسیاری، از بهترین و بدترین ها منتشر می شوند.

کافه سینما: همان طور که در پست های دیگر کافه سینما، خوانده اید، با نزدیک شدن به انتهای سال ۲۰۱۳ میلادی، لیست های بسیاری، از بهترین و بدترین ها منتشر می شوند .

در ادامه ی پوشش اخبار جمع بندی سال ۲۰۱۳ میلادی، این بار لیست پرطرفدارترین توییت های سال که توییتر و تایم، منتشر کرده اند را، برای شما تدارک دیدیم .

شوخی ها و شایعات درباره ی مرگ افراد معروف، همیشه به طرز حیرت انگیزی در توییتر دنبال می شود، اما سال ۲۰۱۳ ، سالی بود که توییت های حاوی خبر فوت افراد مشهور، همچون ویروس به همه جا پراکنده شد .
توییتر، هر سال، چند نمونه از توییت های طلایی سال را که بیشترین محبوبیت را داشته اند، منتشر می کند. در لیست توییت های پرطرفدار امسال، هر توییت بیش از ۳۵۰ هزار بار به اشتراک گذاشته شده است. بیشتر این توییت ها، مربوط به خبر درگذشت بازیگران جوان هالییود بود .

پرطرفدارترین توییت های سال 2013

توییتی که در رتبه ی یک این لیست قرار گرفته، توییت " لیا میشل " ، بازیگر جوان سریال مشهور" گلی" است، وقتی که این دختر جوان، پس از انتشار خبر درگذشت دوست و همبازی جوانش در سریال گلی، "کری مونتت" ، سکوت خود را شکست و توییت کرد:" از همه ی شما که در این شرایط سخت به من کمک کردید، و از عشق و حمایت بی انتهای شما، تشکر و قدردانی میکنم. کری همیشه در قلب من خواهد بود." این توییت به همراه عکسی دو نفره از این زوج جوان، ۴۰۸۲۶۶ بار ، در سال ۲۰۱۳ به اشتراک گذاشته شده است .

پرطرفدارترین توییت های سال 2013

توییت بعدی، مربوط به خبر رسمی درگذشت ستاره ی جوان و محبوب فیلم های "سریع و آتشین " ، " پل واکر " است. این توییت که به نوعی به صفحه ی رسمی فیسبوک پل واکر، مرتبط است، بیش از ۴۰۰۰۰۰ بار به اشتراک گذاشته شده است .

پرطرفدارترین توییت های سال 2013


سومین توییت پرطرفدار سال، به حیطه ای کاملا متفاوت تعلق دارد. وقتی " نیال هرن " ، یکی از خوانندگان جوان گروه " وان دیرکشن" ، توییتی درباره ی بیست سالگی خود منتشر کرد و نوشت: "بله، بیست ساله شدم. هوررررا. خداحافظ تین ایجری ! " این توییت نشان می دهد وقتی در دوران تین ایجری به محبوبیت برسید، چقدر پرطرفدار خواهید بود. بی شک طرفداران نیل، این توییت را به این مقام رسانده اند .

پرطرفدارترین توییت های سال 2013

هرچند سه توییت طلایی و پرطرفدار سال ۲۰۱۳ ، به هیچ وجه با توییت سال گذشته قابل قیاس نیست. وقتی " باراک اویاما " پیروزی خود را اعلام کرد: چهار سال دیگر... این توییت، همچنان پرطرفدارترین توییت تاریخ است .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج