جاباما
۸۱۸۴۱۲
۲۱ نظر
۵۰۰۰
۲۱ نظر
۵۰۰۰
پ

این تاکتیک جواب نمی‌دهد آقای کی‌روش!

کارلوس کی‌روش در روزهای اخیر و درحالی که منتقدان فشار را بر روی تیم ملی بیشتر کرده‌اند، تاکتیکی در دستور کارش قرار داده است که سخت جواب بدهد!

خبرآنلاین: کارلوس کی‌روش همیشه دو وجه کاملا مختلف دارد در تورنمنت ها . یک روی سکه چیزی است که برای رسانه ها نشان می دهد. بخصوص رسانه های داخلی و حرف هایی که تاریخ مصرف مشخص و هدف مشخصی دارند و بعد دیگر مسئله ، رفتارش با بازیکنانش است.

در اردو همیشه فضا بهترین است. مدام از تلاش و همدلی حرف می زنند و بیرون اما مدام می نالند از مشکلات.او این بار در برابر تاکتیک منتقدانش تصمیم گرفته فشار روی ساق های بازیکنانش را کم کند.

از برانکو تا علی کریمی، مایلی کهن، وزیر ورزش و بقیه ای که از بازی های تیم ملی در جام جهانی و آن چهار امتیاز بدست آمده را هیچ می انگاشتند، حالا می گویند چون تیم ملی در رنکینگ آسیایی فیفا اول است پس باید قهرمان آسیا شود.

این تاکتیک جواب نمی‌دهد آقای کی‌روش!

البته نه به خاطر رنکینگ که پس از ۸ سال ، تیم ساخته شده از نسلی طلایی برای فوتبال ایران ، زمانش رسیده که قهرمانی بدست آورد. اگر برای نسل ۱۹۹۸ صعود به جام جهانی و تاریخ سازی به اندازه قهرمانی در جام جهانی اعتبار ساز شد، این بچه ها این قدر راحت به جام جهانی صعود کردند که دیگر فقط صعودشان از گروه می توانست مردم را به اوج هیجان برساند. آنها فاصله شان تا این افتخار فقط توپی بود که مهدی طارمی در دقیقه پایانی بازی با پرتغال از دست داد.

این اما پایان مسیر نیست. کارلوس کی روش اگر در ایران ماند تا جام ملتهای آسیا را کنار تیمش باشد فقط برای یک هدف بود. او ۶ ماهه ماند تا تیم را قهرمان کند.

این قولی بود که داد. البته وزارت ورزش شروطش را اجرا نکرد و حتی مشکل سربازهای تیمش را حل نکردند. بطوری که کی روش ناچار شد در سه ماهه اخیر سه ملی پوشش را به تهران نیاورد و تیم ملی قبل از اعزام به امارات در کیش از هواپیما خارج نشود تا سه سرباز لژیونرش ممنوع الخروج نشوند.

این حقیقتی است که سردار کمالی هم تائیدش کرده و گفته عدم ابلاغ یکی از بخشنامه ها به نظام وظیفه این مشکل را ایجاد کرده است.

در این شرایط کی روش شاید می توانست دبه کند چون مسئولان هیچ یک از قول هایی که داده بودند برای آماده سازی تیم ملی را رعایت نکردند. ولی کی روش از این گفته بود که با هدف قهرمانی در جام ملتها می ماند.قرار شد قرارداد مشروط را بپذیرد تا منتقدانش نتوانند به او بگویند قهرمان بی جام و قهرمان ساختگی!

او ولی وقت ماندن از قهرمانی گفت. از اینکه کار نیمه تمامش را تمام می کند. حالا ولی او را چه شده که دستیارانش را به صف کرده تا هر روز از قدرت عراق بگویند. ته دل مردم را خالی کنند؟

این تاکتیک جواب نمی‌دهد آقای کی‌روش!

اتفاقی ساده است. آنها می خواهند فشار را از روی تیم شان کم کنند. می خواهند سطح توقعات را کم کنند. نتایج کسب شده در جام هم البته کادرفنی ایران را مصمم تر می کند برای تاکید بر گفته هایش ولی آنچه باید کی روش و دوستانش در ذهن داشته باشند، این است که قهرمانی نه زائیده ذهن منتقدان یا زعم خود کی روش، دشمنانش که رویای شیرین یک ملت است پس از ۴۰ سال.

اتفاقی که از ته دل مردم ایران دوستش دارند و نمی پذیرند با عراق هراسی ، کادرفنی بخواهند تک منتقدان را با پاتک پاسخ دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hamed

      الان وفت این حرفا نیست افای نویسنده چی رو میخوای ثابت کنی؟

    • بدون نام

      این که تا دیروز میگفت یکی دیگه از عراق تعریف کرده چی شده خودش وا داده تا دستیاراش بگن.بابا ما ایرانیها فقط قهرمانی میخواهیم و انشاالله ایران قهرمان است.

    • بدون نام

      من نمیدونم تیمی که چند دوره با بهترین بازیکن های فوتبال ایران نتونست قهرمان شه چرا انتظار دارن کیروش با مهاجم جوانی مثل سردار یا یکی مثل طارمی که در بازیهای حساس هیچ اعتمادی به گل زدنش نیست این قدر زور میزنید که الا باید قهرمان شه آیا مدافعان این تیم بهتر از دایی وهاشمیان وخداداد هستن؟ گلرش بهتر از عابدزاده است؟ مدافعانش بهتر از خاکپور وزرینچه وپاشازاده ومهدوی کیا وکعبی هستن؟یا هافبک هاش بهتر از کریمی وباقری ونکونام ویزدانی وغیره وغیره هستن؟ خداوکیلی آگه کیروش نبود کدوم مربی ایرانی میتونست با با این بازیکنای درپیت نتیجه بگیره؟ چون کیروش حقوقش بالاست باید جادو کنه؟ بخدا به پیر به پیغمبر کیروش آدمی نیست که کم کاری کنه آگه کیروش نتونه نتیجه بگیره با این بازیکنا آگه گواردیولا ومورینیو رو هم بیارین با این بازیکن ها نتیجه نمیگیره برانکو وقلعه نویی ومایلی کهن که سهله بس کنید بابا یه کم وجدان هم خوبه انسان داشته باشه.

      پاسخ ها

      • یاران 57

        0030. احسن بر شما باد کارشناسی حرف حساب زدی، یک عده قلم فروش وافراد کوردل که مربی تیم هم هستن دانسته تخریب و حاشیه سازی برای تیم ملی فوتبال ایران میکنن، آقای کیروش تیم ملی ایران بازسازی کرد بازیکن سالاری ازبین برد دغدغه هیچ پست درزمین فوتبال نیست چون جایگزین بازیکن در هر پست مفید هستند،

    • بدون نام

      اون‌کارش درسته شماخاینهاپولکی احمق دوست ندارین کیروش موفق بش

    • بدون نام

      شما نویسنده هنوز خیلی بچه ای نمیدانی در مغز کی روش چه میگذرد در واقع مغزت خیلی کوچکه

    • بدون نام

      خدایش با این بازیکنا و داشتن زمان به مدت ۹ سال و گروه فوق راحت و سه تیم صعود کننده و در مراحل بعدی تیم های راحت تر قهرمانی کار سختی نیست و کار بزرگی نیست برا کیروش.

    • عمار

      این مردیکه پول پرست و بی خاصیت.فقط به فوتبال ایران تِِر میزنه و میره

    • یاران 57

      کیروش مربی بزرگی است میخواهی بفهمی همین دلیل است که در این حالت مخالفان بیش از حد معمول موفقیت داشته چند سال حضور دررنگینگ اول آسیا بهترین نتایج جام جهانی فوتبال در دوران گذشته هستند ممنون کیروش

    • بی سرزمین تر از باد

      چون کارلوس ضد لنگه ، شما هم ضد کارلوس، دوره این دشمن بازیها و حسادت ورزی های لنگی مآبانه گذشته لنگی جان

    • بدون نام

      برای این بعد از جام جهانی موند چون هیچ کشوری تو دنیا برای شش ماه برای تیم ملی کشورش مربی استخدام نمیکنه و یه قرونم به کسی نمیدن بهترین راه براش این بود که شش ماه تیم ملی کشورمونو هدایت کنه و پول خوبی به جیب بزنه که کار بسیار حرفه ایی کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ضره پیش از دستور

    • بدون نام

      خداییش کیروش مربی خوب و حرفه ایی هست ولی فقط دهنش خیلی کار میکنه و چرت و پرت زیاد میگه این فداراسیون فقط اگه میتونست دهن اینو ببنده به احتمال ۹۹ درصد قهرمان آسیا میشه و تو جام جهتی ام اگه دهنش انقد کار نمیکرد میتونست از گروه صعود کنه واقعا مربی توبیه ولی حیف که خیلی زر میزنه

    • p.s

      شما پرسپولیسیا به خاطر خط خوردن سید جلال واختلاف کیروش با دلال (برانکو) دارید میسوزید بهتراست به جای تشدید اختلاف از انواع پماد های سوختگی ، وازلین،ویک نوع وسیله ای که خارش را کم میکند استفاده کنید

    • javad persian

      اگر کسی کوچکترین شعوری از فوتبال داشته باشه باید این رو بفهمه و بدونه بزرگترین تیمهای دنیا هم از پیش نمیتونن بگن در یک تورنومنت از قبل قهرمان میشن
      ما از وقتی شنیدیم فقط لنگی جماعت و پیش کس وت هاش دارن میگن ایران چون تو رنکیک فیفا اول هست پس باید قهرمان بشه و با این حرف یک باره دیگه شعور فوتبالی خودشون رو به رخ ملت کشوندن.

      پاسخ ها

      • محمد

        کیسه جماعت متاسفانه شما بزرگترین افتخارتون پاچه خواری دلال موزامبیکی است. وافتخار دیگه ای ندارین بجز قهرمانی دسته سوم لیگ.خخخخخخ666666

    • بدون نام

      ببندید توروخدا خستمون کردید از بس ک ضد کیروش پیام گذاشتید اگه امکاناتی ک دراختیار لنگ گذاشتن ب کیروشم میدادم قهرمان اسیا میشد.بعدشم همین ک این همه نتیجه خوب تو جام جهانی کرفت ک فراموش کردید دمش گرم هرچی میگیرع ولی کارشم انجام میده.

      پاسخ ها

      • محمد حسین محمودی

        چرا تعصبانه حرف می زنید چه کمکی چرا فقط حرف میزنید بگید چه کمکی به پرسپولیس شده است تا ما هم بدانیم اینقدر سوزش تا حالا ندیده ام

    • mehran

      دلم برا این مترجم پرو سوخت باید بره خونه یقول دوقول بازی کنه مفت خور

    • شهرام

      ما که نفهمیدیم نویسنده منظورش چی بود ولی همه بدونین که کیروش اونقدر زرنگه که جواب همتونو بده و همتونو سر انگشت بچرخونه . کمااینکه ۸ سال این کارو کرده . بیخودی هم قوپی نیاین . حتی اگه حذف هم بشیم بازم شما جراید عرضه و وجود انتقاد رو که ندارید هیچ ، بلکه شروع میکنید به پاچه خاری و تملق . این باطن شماهاست که در ۸ سال گذشته به وفور از خودتون نشون و بروز دادین . پس بیخودی ژست مردم دوستی نگیرین . هر چی شد مهم نیست . چه حذف چه قهرمانی که محاله .

    • M

      کیروش مربی ترسوییه. اینو از کارنامش میشه فهمید. همیشه با تیم های ضعیف بازی کرده که رنکینگ آسیاییش تغییر نکنه که مبادا از پول بند قراردادش عقب نیوفته. الانم بخاطر یه بازی با تیم ضعیفی مثل یمن انتظار داره فرش قرمز براش بندازن. تیم گلزن میخاد آقا نه اتوبوس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج