۸۱۸۴۵۸
۳۳ نظر
۵۰۰۵
۳۳ نظر
۵۰۰۵
پ

توزیع گوشت ۴۰ هزار تومانی در روز‌های آینده

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، از توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد ۲۹ هزار تومانی و گوشت گرم ۴۰ هزار تومانی در روزهای آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، از توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد ۲۹ هزار تومانی و گوشت گرم ۴۰ هزار تومانی در روزهای آینده خبر داد.

حمید ورناصری اظهار داشت: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفند تازه بصورت مخلوط (لاشه ای) ​ ۴۰ هزار تومان و برا‌ی گوشت منجمد گوسفند کیلویی ۲۹ هزار تومان در نظر گرفته شده که این عرضه در روز‌های آتی بصورت گسترده در بازار صورت می‌گیرد و تا وقتی که بازار کشش داشته باشد عرضه ادامه می‌یابد.

وی افزود: در همین راستا انتظار می‌رود قیمت گوشت قرمز در بازار روند کاهشی به خود بگیرد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی دام و طیور ادامه داد: البته موضوع قاچاق نیز بعنوان یک عامل تاثیرگذار در قیمت دام خودنمایی می‌کند که با این عرضه و همچنین واردات دام زنده تلاش می‌شود که قیمت گوشت قرمز در بازار تثبیت و روند کاهشی داشته باشد.

ورناصری با اشاره به عرضه نهاده‌های دامی نیز اظهار داشت: عرضه کنجاله سویا، ذرت و جو بعنوان مهمترین نهاده‌ها از چند روز قبل آغاز شده و به همه استان‌ها نیز ابلاغ شده است و این اقلام با قیمت‌های مصوب در اختیار مرغداران گوشتی، تخم گذار و دامداران قرار می‌گیرد.

وی افزود: قیمت‌های مصوب کنجاله سویا ۲۳ هزار تومان و ذرت ۱۲ هزار تومان در نظر گرفته شده که این اقلام با این قیمت‌ها در اختیار همه تولیدکنندگان به حد نیاز قرار می‌گیرد و هیچ محدودیتی در میزان موجودی و در تامین آن وجود ندارد.

ورناصری ادامه داد: کل نهاده‌های مورد نیاز بخش تولید هم در مراکز استان‌ها و هم در بنادر، ​ ترخیص شده و این روند ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی دام و طیور تصریح کرد: حجم واردات این اقلام بین ۲۵ تا ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی افزود: قیمت نهاده‌ها از ابتدای سال روند با ثباتی داشته و خللی که در دو سه روز گذشته در توزیع آن بوجود آمده بدلیل مشکلاتی بود که برخی وارد کنندگان برای انتقال پول با آن مواجه شده بودند که این مشکلات مرتفع شده است.

ورناصری ادامه داد: علاوه بر آن، حجم گسترده توزیع، قیمت نهاده‌ها را کاهش می‌دهد و به تبع آن انتظار می‌رود قیمت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز نیز کاهش یابد.

ورناصری اضافه کرد: در­روز‌های گذشته قیمت گوشت مرغ کاهش ۲ هزار تومانی را تجربه کرده و با اقدامات صورت گرفته انتظار می‌رود این روند ادامه یابد، در خصوص تخم مرغ هم قیمت‌ها به ثبات رسیده و انتظار کاهش قیمت داریم.

وی اظهار داشت: عرضه نهاده ها، ­ سهمیه یک ماه آینده تولیدکنندگان را پوشش می‌دهد و پس از آن برای برطرف شدن نیاز تولیدکنندگان سهمیه جدید بلافاصله اعلام می‌شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی دام و طیور گفت: توزیع گوشت مرغ منجمد هم به ازای هر کیلو ۸ هزار و ۹۰۰ تومان در همه ­میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز شده و علاوه بر آن گوشت مرغ گرم هم به ازای هر کیلو ۹ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه می‌شود.

ورناصری تصریح کرد: عرضه گوشت مرغ تا رسیدن به قیمت متعارف ادامه می‌یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لی نام

      چرت نگو سویا ۳۲۰۰ میخریم ذرت ۱۷۰۰ کجای کاری

    • شهروند1

      اگر راست میگی که نهادهای دامی نسبت به سال قبل 20تا30درصد افزایش داشته پس چرا قیمت گوشت ومرغ،تخم مرغ نسبت به سال قبل 70تا80درصد گران شده با توجه به تخصیص ارز 4200 تومانی

    • بدون نام

      شما اصلا نمیخواین جلوی قاچاق بگیرین مملگتی که از صبح حرف اختلاس وقاچاق با دلالی روز به روز بدتر میشه اخه از خارج چرا وارد میکنید چرا رسیدهبه ۷۰هزار تومان متاسفم

    • بدون نام

      شعار شعار شعار.... مجلس شعار ... دولت شعار...طبلای تو خالی... فقط صدا میدن

    • amin

      مردم چی فکر کردین اخه کجا این گوشتو توزیع میکنید ۱۰۰ کیلو پخش میکنید ۲۰۰۰ هزار نفر ادمو میبرید تو صف با کارت ملی گوشتو توزیع میکنید واقعن ننگ بر شما وننگ بر اون ادمی که دامو قاچاق میکنه که پوله بیشتری در بیاره البته این ادما از دولت مردمشون یاد میگیرن اختلاس و هزارتا چیز دیگه رو میبینن

    • بدون نام

      مثل مرغ های قبلی ، از یک انبار به انبار دیگری منتقل میشه چون ....اینجا ایرانه مهد..... .

    • A R N

      وقتی توزیع میشه در حد گسترده که بسیاری از خانواده‌ها کم درآمد آسیب دیده است

    • بدون نام

      کجا دقیقا توزیع میشه؟ فقط تهران؟
      الان توی فروشگاههای زنجیره ای مازندران یک گرم گوشت قرمز یا مرغ با قیمتی که شما می گید پیدا نمیشه

    • بدون نام

      بزک نمیر بها ر میاد ..

    • حیدر

      اینکار خوبه ولی خوبتر اینه که گندم و جو که غذای دام میباشد رو ارزان کنن تا قیمت دام ارزان بشه فقط با این روش قیمت دائم پایین میمونه

    • بدون نام

      اقا بیایید به داد مردم دماوند بر سید درسته که عده زیادی از انان متملک هستند ولی الان اکثریت مردم.مردم مهاجری هستند که از طبقه کارگر.کارمندوکسبه عادی دراین شهرشماره۱۲۴ اصلا جواب نمیدهد.میوه دراین شهر باتوجه به قرارگیری در نقطه طلاقی راههای مواصلاتی شمال وقطب تولید مرکبات.ومیوه های هسته دار است.به گرانترین قیمت بفروش میرسد حتی در تنها میدان میوه وتره بارش که تحت نظر شهرداریست.گوشت گوسفندبا بالاترین نرخ در سطح کشور فروخته میشود.در کشتارگاه این شهر مافیای دام کولاک میکند.با توجه به داشتن میدان میوه وتره بارو داشتن ۳ باب فروشگاه زنجیرهایی جانبو هیچگاه مرغ به قیمت اعلامی در جراید ورسانه ها فروخته نمیشود.حتی در فروشگاه اتکا موجود در این شهرستان از این نرخها خبری نیست.لذا برترین های عزیز خواهشا این متنو پاک نکن تا فرماندار این شهر وشورای بیکار ان اونو بخونند تا بخودشون بیان.ق بونت

    • بدون نام

      برای چه کسانی توزیع میکنید؟چرا به فکر مردم استان های جنوبی نیستید؟ مگر ایران فقط تهرانه؟ میدونید توی عسلویه همین گوشت کیلویی 90000هزارتومان هست؟ همه مسئولین دولتی هم که آنجا هستند می دونند.

    • بدون نام

      چیه هزیون می گی گوشت هشت هزار!!!! ذرت دوازده هزار!!! حالت خوش نیستا

    • بدون نام

      ما یک خانواده چهار نفره هستیم تحت پوشش بهزیستی حدود چهار سال صد گرم گوشت قرمز نتوانستیم بخریم مدتی هم هست نتوانستیم مرغ بخریم تنها زندگیمان به سختی می گذرد سالی بابت قسط وام مسکن ۱۳۳۰۰۰۰هزارتومان پرداخت میکنم بعضی روزها یک وعده غذا میخوریم بدون گوشت من دچاره معلولیت شدید نخاعی هستم بچه ها م

    • بدون نام

      پس کلک گران فروشان کنده است .
      اگر همین الان نفروشند .
      فردا خریداری ندارند .

    • بدون نام

      طرف نفهمیده مردم توان خرید گوشت کیلویی 95000 تومان را ندارن آن وقت میگه:
      تا وقتی که بازار کشش داشته باشد ....

    • بدون نام

      هورا هورا تبارک الله

    • بدون نام

      حلاصه هر دفعه با پرویی دو هزار تومان بزارید روش شرم کنید قیمتش سی و هشت و نیم بود

    • بدون نام

      چهل تومان هم برای ما مستمری بگیر تامین اجتماعی گران است با یک میلیون دویست چه چیزایی می شود خرید خودتان می توانید

    • بدون نام

      22بهمن نزدیکه!!

    • کامران

      به دوستان خودشان رستوران هتل ها کافه ها!؟
      بی لیاقتی هااز کار این دولت می باره!

    • بدون نام

      فقط شعار بر باعث و بانیش لعنت

    • بدون نام

      فقط زرزر میکنن اونی که فقط حرف درست میزد توایران فقط طالقانی خدابیامرزبود که رفت روهش شاد

    • بدون نام

      چرا جلوی قاچاق که در روز روشن انجام میشود نمیگیرید !! چند ماه مردم طرف گوشت نمیروند!هرروز گرانی را قاچاق اعلام میکنید

    • بدون نام

      بااین چیزهامملکت درست نمیش تابودجه ومنابع شغل ایرانیاهزینه این تعدادزیادحدود۲۰ملیون افغانی کنیدهرروزبدتروبدترمیش ...واین تعداددبودجه بالا۲۰۰سال مملکت میش واین چنتا گوشت و۱۰۰برابراین بودجه۱سال مملکتم نمیشش وخودسخنگوی ریس جمهورافغانستان میگه ایران ازقصدافغانستان وناامن نشان میده تاافغانهانیان افغانستان وایران چرامیگه اتوبوس نداریم بهانه دستشون میده واخراج نمیکنه...

    • بدون نام

      بزودی گوشت به کیلو ۲۰ هزار خواهید رسید ‌
      سر مسولین باعث بیدار شدن از خواب خوش نشود .

    • فریبرز آریایی

      مردم چی فرض کردین! خواهشا یه سری به بازار بزنید بعد شروع کنید به چرند و پرند

    • بی نام‌

      در کشوری که بازرگانی دولتی است واردکننده دولتی است فروشنده عمده دولت است نباید مردم عامل اصلی گرانی و کم فروشی و احتکار و قاچاق را دولت بدانند ؟؟؟

    • رضا

      کله پوک ها اگه راست میگین جلوی صادرات دام زنده را بگیرید حداقل چند ماهی

    • ir.

      همش دروغ واسه وقت کشی امروز فردا میکنید

    • بدون نام

      اگر شرف و قیرت دارید واس همیشه وارد کنید شما نمخاد فکر تولید کننده ها داخل باشید اونا خودشونا نشون دادن بزرکترین خیانتا با گرون کردن به ملت کردن امید وارم واس همیشه وارد کنید نه فقط برا 22 بهمن که اگه اینجور باشه ملت اگه قیرت دارن خودشونا نشون میدن

    • بدون نام

      ۲۲بهمن نزدیکه زود بخرید بکنید تو فریبزاتون

    • کامران

      داره بهمن نزدیک می شه ودو باره به حضور ملت درصحنه نیاز است! وتدبیر وامید دوباره یاد ملت افتاده!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج