جاباما
۸۱۸۵۱۷
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

فراز کمالوند: جای تراکتورسازی در قلب من است

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با شهرداری تبریز حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

خبرگزاری ایلنا: سرمربی تیم آلومینیوم اراک در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با شهرداری تبریز حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

فراز کمالوند پس از پایان بازی با شهرداری تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتقاد بر این دارم که قضاوت داور بر کیفیت بازی تاثیر گذاشت چرا که بازیکن ما بی دلیل اخراج شد و کارت زرد اولی که دریافت کرد اصلا درست نبود ، گلی هم که به ثمر رساندیم کاملا صحیح بود و به اشتباه خطای آفساید گرفته شد.

کمالوند ادامه داد : با اینکه ۴۰ دقیقه ده نفره بازی کردیم و هر دو تیم موقعیت های گلزنی داشتند اما در کل کیفیت بازی تحت الشعاع قضاوت داور قرار گرفت.

سرمربی آلومینیوم اراک در خصوص تیم شهرداری تبریز گفت : شهرداری تیم بسیار خوبی است جا دارد به حیدر جعفری بابت آماده کردن چنین تیم خوبی تبریک بگویم من ایشان را از گذشته می شناسم و می دانم که جزء مربیان بادانش فوتبال تبریز هستند.

کمالوند در خصوص محبوبیت خود در تبریز و نزد هواداران تراکتورسازی بیان داشت : جای تراکتور در قلب من است و پیوندی که من با هواداران این تیم و مردم تبریز دارم گسستنی نیست و وقتی به تبریز سفر می کنم احساس خوشایندی می کنم.

سرمربی آلومینیوم ادامه داد : در هر صورت محمد تقوی نیز زحمات خود را کشیده اما فکر می کنم تغییرات مکرر در مدیریت و مربیگری این باشگاه ممکن است به تیم تراکتورسازی ضربه بزند و ثبات بهترین چیزی است که باید در یک باشگاه وجود داشته باشد.

او افزود : مالک باشگاه تراکتورسازی سرمایه گذاری خیلی عظیمی کرده و باریکنان خوب و نام آشنایی را به خدمت گرفته است و فکر می کنم بستر رسیدن به اهداف تراکتورسازی دور از دسترس نباشد.

کمالوند اضافه کرد : هواداران تراکتورسازی همیشه به من لطف داشتند و من مدیون تراکتورسازی هستم اگر من فراز کمالوند در فوتبال ایران شناخته شدم به خاطر موفقیت های تیم تراکتورسازی و حمایت مردم تبریز از من بوده است.

او در پایان در خصوص هدف گذاری باشگاه آلومینیوم اراک گفت : زمانی که هدایت تیم آلومینیوم را بر عهده گرفتم ۱۰ امتیاز از تیم اول عقب بودیم ناامید نیستیم و تا لحظه آخر تلاش مان را خواهیم کرد چرا که خوشحال می شوم که کاری را برای اراکی ها انجام دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میخوای سرمربی تراکتورت کنن؟!!!

    • بدون نام

      شما هم درقلب مایی اقای کمالوند

    • بدون نام

      اقای کمالوند کدام موفقیت قهرمان دودقیقه ای

    • بدون نام

      پاچه خواری نکن تراکتور دنبال مربی خاجی است

    • محمد صبوری

      یاشا کمالوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج