جاباما
۸۱۸۶۴۹
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

علی قمصری ممنوع­ الکار نیست

انتظار داریم هنرمندان ما کمی صادق‌­تر با مردم برخورد کنند. حیف است مردم این همه اعتماد می‌کنند و سپس نتیجه این­گونه می‌شود.

خبرگزاری ایلنا: پس از گفتگوی«علی قمصری» با خبرنگار و سخنانی که او درباره ممنوع­‌الکاری خود که منجر به کنسل شدن کنسرت شب گذشته شهرستان صحنه شد، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ما، موضوع ممنوع‌­الکاری آقای قمصری را تکذیب و اعلام کرد که کنسرت، توسط ایشان کنسل شده است.

«مظفر تیموری» در پاسخ به این پرسش که آیا لغو اجرای شب گذشته آقای «علی قمصری»، ناشی از موضوع ممنوع­‌الکاری او بوده یا دلایل دیگری داشته، گفت : آقای قمصری تمام مجوزهای قانونی را دارا بود و منعی برای اجرای ایشان وجود نداشت.

وی ادامه داد : ما تمام مراحل قانونی صدور مجوز، از ناحیه‌­های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت هنری و سینمایی، به اضافه حراست اداره کل ارشاد، فرمانداری و شورای تامین را دریافت کرده و مشکلی از این بابت وجود نداشت. اصلا تا مجوز صادر نشود، به هیچ وجه اجازه تبلیغ به فرد یا گروهی برای اجرای موسیقی داده نخواهد شد.

تیموری در واکنش به این صحبت قمصری که "اساس کار بر این است که از طرف شهرستان اعلام می‌­شود که مشکلی بابت اجرای زنده وجود ندارد اما دقایقی قبل از اجرای زنده، به خواننده اجازه رفتن به استیج داده نمی‌شود" نیز گفت: چه کسی اجازه نمی­‌دهد؟

ما دیروز از معاونت موسیقی استعلام گرفتیم و پرسیدیم آیا ایشان ممنوع‌­الکار شده؟ که گفتند نه، اصلا چنین چیزی نیست. حتی چیزی هم به صورت مکتوب به ما ارائه نشده. این موضوع حتی برای ما هم نگران­ کننده بود. الان از طرف خودشان و تهیه­‌کننده ایشان هزینه­‌ای که بابت بلیت از مردم گرفته بودند را به آنها پس دادند و گفتند برگزاری کنسرت مقدور نیست.

تیموری در پاسخ به این پرسش که با وجود دارا بودن مجورهای قانونی ارشاد، آیا حراست می‌تواند مستقلا به خواننده اجازه ندهد که به روی استیج برود نیز گفت : مگر ما و حراست جدا هسیتم؟ اصلا مجوز را حراست تعیین می­‌کند و بعد ما می‌گوئیم برو برنامه اجرا کن. انتظار داریم هنرمندان ما کمی صادق‌­تر با مردم برخورد کنند. حیف است مردم این همه اعتماد می‌کنند و سپس نتیجه این­گونه می‌شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خاتمه افزود: ما شب گذشته یک برنامه سنتی - محلی در تالار انتظار شهرستان کرمانشاه داشتیم که استقبال بسیار خوبی از جانب شهروندان صورت گرفت و همه خیلی خوشحال بودند. در مورد آقای قمصری هم ما کلی منتظر بودیم و نمی­‌دانیم چرا خودشان این برنامه را کنسل کردند. مستندات و مدارک مجوز برنامه ایشان موجود است و هیچ ممانعتی در کار نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمیدرضا

      برید خودتون رو گول بزنید.
      کنسرتی که با تمام ضوابط شما منطبق هست یهویی عین قرون وسطی میریزین کنسل کنین.
      الان که گفتین ممنوع الکار شده و ایشون کنسرت رو لغو کردن اومدین خرابش کنین.
      این حقه ها خیلی قدیمی و حقیرانه‌ست.

    • بدون نام

      حتما دیده نمی صرفه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج