۸۱۸۶۷۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ستاره بایرن مونیخ نقره داغ شد

توماس مولر، مهاجم ارزشمند بایرن مونیخ، هر دو بازی رفت و برگشت برابر لیورپول در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست داد.

ورزش سه: توماس مولر، مهاجم ارزشمند بایرن مونیخ، هر دو بازی رفت و برگشت برابر لیورپول در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست داد.

جدال دو تیم بایرن مونیخ و آژاکس که ۲۱ آذر در گروه E رقابتهای چمپیونزلیگ در آمستردام آرنا برگزار شد به یک بازی پرهیجان، نفس‌گیر و خشن تبدیل شد. در آن بازی پر افت و خیز، دو تیم به فاصله‌ی هشت دقیقه از هم، دو کارت زرد دریافت کردند و چهار گل از شش گل بازی بعد از دقیقه‌ی ۸۲ بدست آمد. اما بایرن مونیخ در این دقایق مهم، دقایقی که چهار گل بازی در آنها به ثمر می‌رسید با یک بازیکن کمتر بازی می‌کرد چرا که مهاجم ملی‌پوش و مشهورش توماس مولر را در اختیار نداشت.

ستاره بایرن مونیخ نقره داغ شد

مولر حدود هفت دقیقه قبل از شروع دقایق طوفانی پایان بازی و جشنواره‌ی چهار گله‌ی دو تیم در این دقایق، با خطایی که همه‌ی کارشناسان معتقدند هیچ نیازی برای آن وجود نداشت باعث اخراج خود از زمین شد. اما خطای عجیب و خشن مولر همچنان در رسانه‌ها محل بحث و جدل است. مولر در این صحنه پایش را از حد مجاز به مراتب بالاتر آورده و با ژستی شبیه به ضربات کاراته با استوک‌های کفش ورزشی‌اش به پشت سر نیکولاس تالیافیکو ضربه می‌زند.

امروز کمیته انضباطی یوفا حکم مولر را اعلام کرد و بر این اساس او دو جلسه از همراهی تیمش در لیگ قهرمانان محروم خواهد بود که به منزله از دست رفتن شانس حضور در دو بازی رفت و برگشت برابر لیورپول در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خواهد بود. بدون شک این نمی تواند خبری خوب برای بایرنی ها و سرمربی این تیم، نیکو کوواچ باشد.

ستاره بایرن مونیخ نقره داغ شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رومز

      نازی کثیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج