۸۱۸۶۹۱
۳۰ نظر
۵۰۰۲
۳۰ نظر
۵۰۰۲
پ

جانشین کی‌روش کیست؟ پاسخ: نمی‌دانیم!

حالا که کی‌روش تیم جدیدش را برگزیده پرسش این نکته ضروری است که آیا فدراسیون فوتبال هم به مانند سرمربی‌اش این چنین آینده نگر و برنامه ریز بوده و جانشینی برای مرد پرتغالی برگزیده است؟

ایران ورزشی: خبرجدایی کی‌روش ازتیم ملی بعد ازجام ملت های آسیا تحلیل های متفاوتی دارد. راضی و ناراضی. موافقان براین باورند که ماموریت او درفوتبال ایران به واسطه اختلافات آشکاربا دست اندکاران فوتبال به پایان رسیده و جدایی اش دراین حال وروزاجتناب ناپذیراست و مخالفان براین باورند که بعد ازکی‌روش فوتبال ایران دچاررکود فنی خواهد شد.

درست درزمانی که رسانه های کلمبیایی به طورغیررسمی آغازکی‌روش با فوتبال خود را اعلام کرده اند، خبرجدایی مردپرتغالی می‌تواند اردوی فوتبال ایران درامارات را تحت الشعاع قراردهد وبازیکنان را دچاردوگانگی دربه دست آوردن اهداف کند.

جدایی کی‌روش با هرتحلیلی می‌توانست بعد ازجام ملت های آسیا رسانه ای شود اما مذاکرات منتج به توافق سرمربی تیم ملی با فدراسیون فوتبال کلمبیا مسیرسرمربی تیم ملی را ازخاورمیانه به آمریکای جنوبی سوق داده است وشاید فدراسیون فوتبال نیز درعقد قرارداد نیم بند با سرمربی تیم ملی کم مقصردربه وجود آمدن این فضا نباشد ودراین شرایط تا حدی هم باید به سرمربی تیم ملی حق داد که درشرایط فعلی به پیشنهادهای رسیده فکرکند و به آن ها پاسخ قطعی دهد.

شاید درنگاه اول این طوربه نظرآید که با انتخاب کلمبیا قدری از انگیزه های کی‌روش برای رسیدن به قهرمانی آسیا کاسته شده اما بعید است که روحیات حرفه ای سرمربی تیم ملی او را به سمت وسوی بی انگیزگی ببرد. شاید انتخاب کلمبیا ذهن فوتبالیست های ایرانی را تحت تاثیرقراردهد اما یقینا برای کارلوس کی‌روش این طورنیست و سرمربی تیم ملی نیز بدش نمی‌آید جدایی افتخارآمیزی با تیم ملی داشته باشد.

جانشین کی‌روش کیست؟ پاسخ: نمی‌دانیم!

حال شاید بعد ازصعود ازگروه و حضوردرمراحل حذفی همچون 4سال قبل مسیر فوتبال ایران برای رسیدن به فینال گره بخورد وحتی کاربه حذف نیزکشیده شود اما نباید قراردادی که هرچند به شکل شفاهی ونهان میان کی‌روش و فوتبال کلمبیا منعقد شده را به نقد بکشیم. کی‌روش به دلیل بی میلی فدراسیون فوتبال ایران برای فردای خود درفوتبال برنامه ریزی کرده وباید به او حق داد که حتی پیش ازحضور درتورنمنت بزرگ جام ملت ها با یکی ازتیم های ریشه دارآمریکای جنوبی به توافق برسد.

مسئله ای که بیش ازتوافق کی‌روش با کلمبیا عمیقا نگران مان می‌کند این است که تصمیم گیران درفوتبال ایران دورنمایی برای دوران پسا کی‌روش تصویرنکرده اند ومشخص نیست که آلترناتیو مردپرتغالی کیست؟

درواقع بیش ازآنکه توافق لو رفته کی‌روش با کلمبیا دراین شرایط تهدیدی برای فوتبال ایران باشد وبی انگیزگی ایجاد کند، این بی برنامگی استراتژیک است که آینده را پیش روی مان قدری التهاب آور جلوه می‌دهد.

انتخاب گزینه ای که اگرمانند کی‌روش به لحاظ اعتبار وافتخارات و تجربه بالا ترنباشد، لااقل کمترهم نباشد فوتبال ایران را درمسیرثبات نسبی قرارمی‌دهد اما هیچ حرکتی دال براینکه فدراسیون فوتبال با گزینه ای وارد مذاکره شده باشد، دیده نمی‌شود.

شاید یکی ازدلایلی که چنین وضعیتی را به وجود آورده نا مشخص بودن آینده کاری مردان تصمیم گیردرفوتبال ایران هم باشد اما تردیدی نیست به درازا کشیدن انتخاب سرمربی تیم ملی چالش ها را درفوتبال ایران فزونی خواهد بخشید و منطق حکم می‌کند که فدراسیون فوتبال ایران یا دیگرتصمیم گیران کلان درورزش نیز همچون کی‌روش برنامه های آتی خود را روشن کنند وبا گزینه مورد نظرخود ازهمین امروز به توافق نهایی برسند تا فوتبال ایران دچارسردرگمی و بی ثباتی ذهنی نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه گاوم بیاد مشکلی نیست فقط کیروش دلال بره خدا هم نکنه شفر استقلال رو تنها بزاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره اون گاوم حتما برانکویه

    • بدون نام

      مايلي کهن ودوستان ذبل سرمربي اينده احمد

    • بدون نام

      اینقدر مربی آبگوشتی وایراد گیر از کیروش داریم که میتوانند ایران در فوتبال اوت کنند

    • y......z

      به جاش هر کیو بزارین با تیمی که ما تو دل لیگ داریم همه جا سر بلندیم .ای مردک فقط پول ما رو میخواد نه عزت و احترام برا تیم ملیو تاج همین الان باید اخراجش کنه .....ولی حیف که......

    • peyman

      برانکو رو بیارن.مربی داخلی هرگز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخخ برانکو بیاد چه ....بخوره یادتون رفت تو جام جهانی کفگیر شدیم

    • بدون نام

      لطفا اقایان خفه شید الان وقت جایگزین کی روش هست شما باید حامی تیم ملی باشید نه درلباس منافق یه مشت اجنبی مثل برانکو افتادین دنبال اعتبار ما &کی روش هرکه هست برای خودش هست به فوتبال ما اعتبار بخشید اگه پولی میگیره اگه یکی کمتر میگرفت مابقی پول درفدراسیون گم میشد ویا تیم ملی ماهنوز با استاد اسدی عرضه اندام میکرد اقای برانکو وبلازویچ برای ما چه کردند که الان دندان تیز کردید پس زبان به دندان بگیرید منتقدان تا پایان این تورنمنت یاعلی

    • بدون نام

      مطمئنأ هر كي طرفدار لنگ كثيف باشه جانشينش ميشه

    • بدون نام

      برانکو این همه مدت مونده ایران پاچه خواری اینواونو میکنه برا همین روزا ک بشینه جای کیروش خخخخ

    • علی احمدی

      تبب

    • علی احمدی

      بذارید کیروش بره تا تا آدمهای حسود و مریضی مثل مایلی کهن راحت بشن

      پاسخ ها

      • یاشار

        کی.رش بااااااید بره ما ارتشیان سرخ میگیم باید بره ،باااااااید بره.

    • بدون نام

      از الان مشخص هست
      برانکو دلال مواد نیروزا

    • بدون نام

      ششکو ششکوویچ باندباز. به هر حال یه پول قلمبه ای هست و با دوستان لنگی میزنن بر بدن.

    • کامران

      یک ویچی از دوستان حضرت والا!؟

    • عشقپولیس

      یه مربی سطح یک جهانی باشخصیت و مودب میخوایم یه مقدار از بودجه حزب الله و یمن کم کنید هر مربی رو میتونیم بیاریم

    • بدون نام

      هیچکس کیروش نمیش وخواهان ریش به تیش تیم ملی ایران

    • بدون نام

      گزینه ها : حاجی مایلی ، امیر قلعه نویی ( ژنرال!!!) ، نادر فریاد شیران ، بهمن فروتن ( معروف به بهمن آبگوشتی ) ، بیژن ذولفقار نسب ، دیگو راموس ( این یکی احتمالا از برزیل اومده )

    • کیسه کش

      هوووو بابا بس کنید هی کیرو رفت هی رفت.این دلال هیچ جا نمیرهههههه حالیتونه یا نه؟؟؟بره گم بشه دلال موزامیگی

    • کریستیانو Ronaldo

      کیروش میمونه به کوری چشم لنگیا و برانکوی دلال کروات

    • شهرام

      شما لطفا لازم نیست اشک تمساح بریزی برای کیروش . حکومت کیروش بر روی اشتباهات فدراسیون بنا شده بود و محکوم به تخریب بود . از روز اول خشت کج را فدراسیون روی هم گذاشت که کیروش را تفهیم نکرد و به او نگفت که شما برای ما کار میکنید و نه ما برای شما . مقصر دوم اربابان جراید هستند که در مقابل توهین ها و تهمت ها و افتراهای او سکوت کردند . که چه . که آرامش تیم بهم نخورد . کیروش تاخت تا جایی که توان داشت . عزل و نصب کرد و به مربیان ایرانی و خارجی توهین کرد . ۸ سال بخاطر آرامش تیم همه سکوت کردند ولی تنها چیزی که به ازای میلیونها دلار نصیب مملکت شد فقط چندتا عدد ورقم بود که حتی مخترعان آن هم به آن استناد نمیکنند . ما قبلا هم به نیمه نهایی رسیدیم و اینبار فقط قهرمانی میخواهیم . کیروش حتی اگر به نیمه نهایی هم برسد کار خاصی نکرده که شماها دوباره بخواهید ازش اسطوره بسازین چون اسطوره های ایرانی قبلا این راه را رفته اند .

    • یاشار

      بره اونجا که عرب نی انداخت بره گم بشه ای دلال لعنتی به یاری حق و امام حسین زود تیم ایران حذف بشه.... یا حسین.

    • بدون نام

      بخدا روانی شماهایید اگه نمیره میگین گورشو گم کنه ویا تبلیغات می‌کنه ونمیره،حالا هم که میگه میرم بازم میگید نباید حرف از رفتن بزنه .

    • بدون نام

      مقاله نویس محترم تا زمانی که با کیروش همچنان قرارداد هست ایا صحبت از گزینه دیگری کاملا غیراخلاقی است در ضمن هنوز وضعیت مسابقات جام اسیا نا معلومه و معرفی جایگزین کیروش میتونه باعث ضربه زدن به روحیات کیروش و از بین رفتن انگیزه های ایشون بشه

    • مهدی

      ایران بعد از کیروش به مشکلات بزرگی میخوره برگشت بازیکنان خاطی از چشم کیروش

    • ف.ازادبخت

      همون میگفتی برانکو بیاد امارت بهتر بود!

    • محمد

      گم شو از ایران مرتیکه عوضی دلال

    • بدون نام

      کی روش به فوتبال ملی ایران اعتباروکلاس داده!رفتن آن باعث افت تیم ملی خواهدشدوبایدبماند!ومخالفان بی سوادش هم سکوت کنند

    • لنگ سه تا هزار

      اینقد وطن فروشی وپستی نوبره خسته نباشین لنگیای بی رگ وغیرت یادتون هست برانگو چکارکرد باتیم ملی؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج