۸۱۸۸۰۳
۲۴ نظر
۶۸۹۸
۲۴ نظر
۶۸۹۸
پ

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

این روزها کسی را سراغ نداریم که در شبکه‌های اجتماعی حضور نداشته باشد و سلبریتی‌ها به لطف این شبکه‌ها ارتباط بسیار نزدیک‌تری با هواداران پیدا کرده‌اند. افزایش نیاز کاربران به شبکه‌‌های اجتماعی باعث پدید آمدن شبکه‌‌های مختلفی شد که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: این روزها کسی را سراغ نداریم که در شبکه‌های اجتماعی حضور نداشته باشد و سلبریتی‌ها به لطف این شبکه‌ها ارتباط بسیار نزدیک‌تری با هواداران پیدا کرده‌اند. افزایش نیاز کاربران به شبکه‌‌های اجتماعی باعث پدید آمدن شبکه‌‌های مختلفی شد که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند، برای نمونه اینستاگرام با محوریت انتشار عکس پا به میدان گذاشت و به سرعت توانست جای خود را در بین کاربران باز کند.

در بین تمامی شبکه‌های اجتماعی که سراغ داریم، توییتر یکی از موثرترین شبکه‌ها است، این شبکه اجتماعی که در سال ۲۰۰۶ راه‌‌اندازی شد در‌واقع نوعی شبکه اجتماعی با محوریت جمله‌های کوتاه است تا از این طریق کاربران با چند جمله کوتاه یکدیگر را در جریان اوضاع کارهای خود قرار دهند. به همین منظور در هر توییت تنها می‌توان ۲۸۰ کاراکتر تایپ کرد. این ویژگی‌ها باعث شد تا توییتر پس از فیس‌بوک به‌عنوان دومین شبکه‌ اجتماعی محبوب دنیا در میان کاربران شناخته شود.

آمار و ارقام هم خبر از افزایش همیشگی کاربران توییتر دارد و تعداد کاربران فعال این شبکه اجتماعی محبوب در نیمه سوم سال ۲۰۱۸ از مرز ۳۲۶ میلیون نفر گذشته است. این موارد باعث شده تا سلبریتی‌ها توجه ویژه‌ای به توییتر داشته باشند، در کنار سلبریتی‌ها، چهره‌های مهم سیاسی و همچنین سازمان‌های بزرگ نیز از سرتاسر دنیا در توییتر حضور دارند.

به این ترتیب اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که دوست دارید سلبریتی‌های مورد علاقه خود را در هر لحظه دنبال کنید یا اینکه اهل اخبار و اطلاعات جدید و روز دنیا هستید و می‌خواهید همیشه در جریان آخرین خبرها باشید، در ادامه برای شما فهرستی از پرمخاطب‌ترین حساب‌های سلبریتی‌ها، اشخاص سیاسی و همچنین سازمان‌‌های بزرگ در توییتر را آماده‌ کرد‌ه‌ایم تا با اضافه کردن حساب کاربری سلبریتی‌های محبوب خود، آنها را در توییتر نیز دنبال کنید.

۵۰. آلیشا کیز aliciakeys@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

درخشش آلیشای دوست‌داشتنی را سال‌هاست که روی صحنه موسیقی شاهد هستیم، این خواننده و ترانه‌سرای مشهور چیزی حدود ۳۷ سال دارد و توانسته است ۱۵ بار جایزه گرمی را به خانه ببرد. آلیشا کیز در کنار خوانندگی دستی در نوازندگی پیانو نیز دارد و از قرار معلوم از ۷ سالگی پیانو می‌زند. آلیشا کیز به‌‌همان ترتیب که در کار و حرفه‌اش بانوی بسیار فعال به‌نظر می‌رسد، در توییتر نیز همیشه حاضر است و هوادارانش را در جریان کارهای جدیدش قرار می‌دهد. آلیشا بیشتر از ۲۹ میلیون دنبال‌کننده در توییتر دارد و تاکنون حدود هشت‌هزار توییت منتشر کرده است.

۴۹. ناسا NASA@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

بشر از ابتدای حضور خود در زمین چشم به آسمان داشته و برای اینکه در جریان جدیدترین دستاوردهای فضایی قرار بگیرید هیچ‌ مرجعی بهتر از حساب کاربری رسمی ناسا در توییتر نیست. ناسا در حساب توییتر خود اطلاعات مختلفی از دستاوردهای فضایی را به‌اشتراک می‌گذارد و فیلم‌های کوتاه و تصاویر زیبایی از آسمان بی‌کران را منتشر می‌کند که دیدن آنها برای تمامی علاقه‌مندان به ستاره‌شناسی خالی از لطف نیست. حساب کاربری ناسا در توییتر ۳۰ میلیون دنبال‌کننده دارد و بیشتر از ۵۴ هزار توییت را تاکنون منتشر کرده است.

۴۸. وان‌دایرکشن onedirection@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

این گروه پاپ که از سال ۲۰۱۰ تاکنون شاهد درخشش آنها در صحنه‌های موسیقی هستیم تاکنون آلبوم‌های مختلفی منتشر کرده‌اند که این آلبوم‌ها یکی پس از دیگری طرفداران بیشتری برای وان‌دایرکشن به‌دنبال داشته است. نایل هوران، زین مالیک، لیام پین، هری استایلز و لویی تاملینسون اعضای ثابت وان‌دایرکشن را تشکیل می‌دهند که این افراد در حساب کاربری توییتر این گروه ارتباط نزدیکی با هوادارانشان دارند.

گروه وان‌دایرکشن را نزدیک به ۳۱ میلیون نفر در توییتر دنبال می‌کنند و این گروه تاکنون حدود ۱۰ هزار توییت منتشر کرده است.

۴۷. باشگاه رئال مادرید realmadrid@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

امکان ندارد اهل فوتبال باشید و رئال مادرید را دوست نداشته باشید، با این حساب برای اینکه در جریان جدیدترین رویدادهای این باشگاه قرار بگیرید دنبال کردن حساب کاربری باشگاه رئال مادرید را به شما توصیه می‌کنیم. رئال مادرید در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد و در سطح جهانی بیشتر از ۳۱ میلیون نفر حساب کاربری باشگاه رئال مادرید را دنبال می‌کنند. این باشگاه معتبر و جهانی با انتشار حدود ۶۴ هزار توییت تاکنون توانسته است ارتباط نزدیکی با هوادارانش در شبکه توییتر برقرار کند.

۴۶. پینک Pink@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

آلیشیا بث مور (Alecia Beth Moore)، با نام هنری پینک، سال‌هاست که در صحنه‌های موسیقی حضوری درخشان دارد و توانسته تاکنون سه جایزه گرمی را از آن خود کند، پینک از آن دسته سلبریتی‌هایی است که به‌خوبی از قدرت شبکه‌های اجتماعی باخبر است و فعالیت چشمگیری در توییتر دارد.

جالب است بدانید حدود ۳۲ میلیون نفر از سرتاسر دنیا حساب کاربری پینک در توییتر را دنبال می‌کنند و این خواننده خوش‌صدا و خوش‌سیما تاکنون بیشتر از ۷ هزار توییت را با هوادارانش به اشتراک گذاشته است.

۴۵. لیام پین LiamPayne@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

در بالا برای شما از گروه معروف وان‌دایرکشن و جوان‌های خوش‌تیپ این گروه گفتیم، لیام پین یکی از این جوان‌ها است که در سال ۲۰۱۰ با حضور در برنامه اکس فکتور، استعداد ذاتی‌اش در موسیقی را به رخ داورها کشاند و طی کردن فراز و نشیب‌های زیاد در نهایت توانست خودش را به‌عنوان یک خواننده موفق مطرح کند و در کنار سایر جوان‌های خوش‌صدای گروه وان‌دایرکشن قرار بگیرد.

لیام پین ارتباط نزدیکی با هوادارانش در توییتر دارد و بیشتر از ۳۲ میلیون نفر طرفدار سینه‌چاک در توییتر او را دنبال می‌کنند، لیام از زمان حضور خود در توییتر تاکنون چیزی نزدیک به ۱۰ هزار توییت منتشر کرده است تا هواداران همیشه در جریان فعالیت‌های او باشند.

۴۴. هری استایلز Harry_Styles@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

هری یکی دیگر از جوان‌های خوش‌تیپ گروه وان‌دایرکشن است که طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد، این جوان ۲۴ ساله ابتدا تنهایی در مسابقات اکس فکتور حضور پیدا کرد و به موفقیت نرسید تا اینکه به همراه چند جوان خوش‌صدای دیگر در قالب گروه وان‌دایرکشن دوباره در اکس‌ فکتور حضور پیدا کردند این بار موفقیت چشمگیر را شاهد بودند.

هری که با کامیل رو (Camil Rowe)، مدل زیباروی آمریکایی فرانسوی نامزد کرده است در توییتر حضوری فعال دارد و حدود ۳۳ میلیون نفر این جوان‌ را دنبال می‌کنند. هری استایلز تاکنون چیزی نزدیک به پنج‌ هزار و پانصد توییت با هواداران به اشتراک گذاشته و اگر گروه وان‌دایرکشن را دوست دارید پیشنهاد می‌کنیم حساب شخصی هری استالیز در توییتر را نیز حتماً دنبال کنید.

۴۳. لویی تاملینسون Louis_Tomlinson@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

اگر می‌خواهید به محبوبیت گروه وان‌دایرکشن پی ببرید کافی است در کنار حساب کاربری رسمی این گروه در توییتر، نگاهی به حساب‌های کاربری اعضای آن داشته باشید که در فهرست پرطرفدارترین سلبریتی‌های حاضر در توییتر قرار می‌گیرند. جالب است بدانید لویی تاملینسون در کنار صدای گرم و دلنشین، استعداد خوبی در فوتبال نیز دارد و به‌عنوان بازیکن آزاد در یکی از تیم‌های لیگ قهرمانان انگلستان بازی می‌کند.

لویی یکی از پرکارترین خواننده‌ها در میان گروه وان‌دایرکشن است و حضور وی در توییتر باعث شده تا بیشتر از ۳۳ میلیون نفر او را دنبال کنند، تاملینسون برای گرم نگه‌داشتن حساب کاربری خود در توییتر تلاش زیادی می‌کند و تاکنون بیشتر از شش‌ هزار و پانصد توییت را با هوادارانش به اشتراک گذاشته است.

۴۲. ویز خلیفا wizkhalifa@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

کامرون جبریل توماز را در صحنه‌های موسیقی با نام ویز خلیفا می‌شناسیم، این جوان ۳۱ ساله از ۲۰۰۵ تاکنون در صحنه‌های موسیقی حضور داشته و اگر از طرفداران موسیقی رپ هستید پیشنهاد می‌کنیم حتماً ترانه «مشکی و زرد» (Black And Yellow) را با صدای ویز خلیفا گوش دهید. این آهنگ در زمینه اجرا و سبک موسیقی در جشنواره گرمی نامزد دو جایزه شد.

چیزی حدود ۳۳ میلیون و ۶۵۰ هزار نفر در دنیا ویز خلیفا را در توییتر دنبال می‌کنند و این خواننده رپ که حسابی هوای طرفدارانش را در شبکه‌های اجتماعی دارد تاکنون حدود ۴۴ هزار توییت را با طرفدارانش در میان گذاشته است.

۴۱. ای‌.‌اس‌.‌پی‌.‌ان (ESPN) espn@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

امکان ندارد ورزش را به‌صورت جدی پیگیری کنید و نام شبکه معروف ای‌.‌اس‌.‌پی‌.‌ان به‌گوش شما نخورده باشد. جالب است بدانید این شبکه توسط شرکت بزرگ والت دیزنی ایجاد شده و برنامه‌های ورزشی ای.‌اس‌.‌پی‌.ان در بیشتر از ۲۰۰ کشور دنیا پخش می‌شود. این آمار و ارقام از تنوع برنامه‌های ای‌.‌ا‌س‌.‌پی‌.‌ان حکایت دارد و اگر اهل ورزش هستید و می‌خواهید نبض جدیدترین رویدادهای ورزشی در دست شما باشد بهترین کار دنبال کردن حساب کاربری ای‌.‌اس‌.‌پی‌‌.‌ان در توییتر است. انتشار آخرین اخبار، تصاویر جذاب و همچنین ویدئوهای کوتاه از رویدادهای ورزشی مختلفی که در سرتاسر دنیا برگزار می‌شود را می‌توان از مواردی دانست که در حساب کاربری ای‌.‌اس‌.‌پی‌.‌ان در توییتر به آنها دست پیدا خواهید کرد.

۴۰. لیل وین LilTunechi@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان
دواین مایکل کارتر جونیور که در صحنه‌های موسیقی با نام هنری لیل وین فعالیت می‌کند از آن رپرهایی نیست که راه صد ساله را در یک شب طی کرده باشد و از ۹ سالگی رپ می‌کرد تا اینکه در نهایت در سال ۲۰۰۸ توانست جایزه گرمی را از آن ود کند. این رپر که زندگی پرحاشیه‌ای نیز دارد ترانه‌های بسیار زیبایی خوانده و پیشنهاد می‌کنیم حتماً ترانه Get Low را از این خواننده گوش کنید.

لیل وین اکنون ۳۶ سال دارد و قسمت‌هایی فعالیت‌های خود را در یوتیوب با ۳۴ میلیون دنبال‌کننده‌ای که دارد به اشتراک می‌گذارد، این رپر پرطرفدار تاکنون نزدیک به ۲ هزار توییت منتشر کرده است.

۳۹. کوین هارت KevinHart4real@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

کوین هارت یکی از محبوب‌ترین کمدین‌های سینماست و چیزی حدود ۲۱ فیلم را در کارنامه‌اش دارد، اگر به فیلم‌های کوین هارت علاقه‌ داشته باشید به احتمال زیاد جومانجی: به‌ جنگل خوش آمدید را که اخیراً اکران شد را دیده‌اید. محبوبیت کوین به‌اندازه‌ای بود که از وی برای مجری‌گری اسکار ۲۰۱۹ نیز دعوت شد اما این کمدین چنین پیشنهادی را رد کرد.

کوین هارت قسمت زیادی از محبوبیت‌های اخیر خودش را مدیون شبکه‌های مجازی است و به همین دلیل وقت و بی‌وقت در توییتر پست‌ می‌گذارد، این امر باعث شده تا کوین نزدیک به ۳۵ میلیون دنبال‌کننده در توییتر داشته باشد و مجموع توییت‌های او تاکنون در این شبکه‌ اجتماعی مرز ۳۸ هزار توییت را رد کرده است.

۳۸. اسپرت سنتر SportsCenter@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

در هر لحظه صدها مسابقه مختلف ورزشی در دنیا برگزار می‌شود و طرفداران زیادی هستند که می‌خواهند در جریان آخرین نتایج ورزشی باشند، خوشبختانه شبکه‌های اجتماعی در عرض یک چشم‌ به‌هم زدن آخرین اخبار و رویدادهای ورزشی را در اختیار علاقه‌مندان رشته‌های مختلف قرار می‌دهند. در این زمینه حساب کاربری اسپرت سنتر را در توییتر پیشنهاد می‌کنیم.

این حساب کاربری بیشتر از ۳۵ میلیون دنبال‌کننده در سرتاسر دنیا دارد و تاکنون چیزی نزدیک به ۱۰۷ هزار توییت منتشر کرده است تا هواداران همیشه نبض ورزش را در اختیار داشته باشند.

۳۷، سلمان خان BeingSalmanKhan@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

سلمان خان را تمام دنیا می‌شناسند و در میان ایرانی‌ها نیز طرفداران سینه‌چاک زیادی دارد، سلمان بیشتر از ۵۰ فیلم بازی کرده و در کنار شهرت، به‌عنوان یکی از ثروتمندترین سلبریتی‌های بالیوود نیز شناخته می‌شود. سلمان خان که در گذشته دل در گرو آیشواریا داشت و پس از اینکه میانه این دو زوج عاشق هالیوودی شکر آب شد چندین بار دست‌ به خودکشی زد تا اینکه در نهایت آتش عشق آیشواریا در دلش خاموش شد و دوباره توانست در فیلم‌های بالیوودی بدرخشد.

محبوبیت فیلم‌های بالیوودی باعث شده تا ۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار دنبال کننده از سرتاسر دنیا مشترک حساب کاربری سلمان‌ خان در توییتر باشند. این سلبریتی ۵۳ ساله هندی تاکنون حدود ۴۲ هزار و پانصد توییت منتشر کرده است.

۳۶. آمیتا باچان SrBachchan@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

پدر سینمای هند و بازیگر هزاره هندوستان تنها قسمتی از القابی است که علاقه‌مندان سینمای هند به آمیتا باچان داده‌اند، آمیتا باچان کار خود را با یک فیلم سیاه و سفید در سال ۱۹۶۹ شروع کرد و تاکنون دوازده بار توانسته است جایزه فیلم فیر، که یکی از معتبرترین جوایز سینمای بالیوود است را از آن خود کند. محبوبیت آمیتا باچان باعث شد در سال ۱۹۸۴ راهی پارلمان هند شود و مدتی نیز به‌عنوان سیاستمدار به مردم هندوستان خدمت کرد.

جالب است بدانید حدود ۳۵ هزار و ششصد دنبال‌کننده در توییتر خبرها و پست‌های آمیتا باچان را پیگیری می‌کنند و این سلطان ۷۳ ساله بالیوود تاکنون بیشتر از ۶۳ هزار توییت را با هوادارانش در میان گذاشته است.

۳۵. اینستاگرام instagram@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

اینستاگرام یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی ایرانی است و بدون شک در این شبکه بزرگ حساب کاربری دارید، با این حساب بهتر است تا همیشه در جریان خبرها و دستاوردهای اینستاگرام باشید. برای رسیدن به این هدف بهترین جا، حساب کاربری اینستاگرام در توییتر است. در این حساب کاربری نه تنها از امکانات و ویژگی‌های جدید اینستاگرام باخبر خواهید شد، بلکه ترفند‌های جدیدی نیز از امکانات ویژه اینستاگرام یاد خواهید گرفت.

در حال حاضر نزدیک به ۳۷ میلیون نفر حساب توییتر اینستاگرام را دنبال می‌کنند و این شبکه اجتماعی تاکنون بیشتر از ۱۲ هزار توییت منتشر کرده است.

۳۴. شاهرخ خان iamsrk@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

کسی نیست که شاهرخ خان را نشناسد، این اسطوره سینمای هند اکنون ۵۳ سال دارد اما همچنان شاهد حضور پرتلاش او در فیلم‌های بالیوودی هستیم. شاهرخ خان در حال حاضر به‌عنوان محبوب‌ترین بازیگر بالیوود در میان هواداران خارجی شناخته می‌شود و اگر به سینمای هندوستان علاقه دارید حیف است که حساب توییتر شاهرخ خان را دنبال نکنید.

این حساب چیزی بیشتر از ۳۷ میلیون دنبال‌کننده از سرتاسر جهان دارد و شاهرخ خان تاکنون حدود ۵۷ هزار و ششصد توییت را با هوادارانش در میان گذاشته است.

۳۳. دریک Drake@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

دریک یکی از معروف‌ترین رپرهای کانادایی است که شهرت‌اش آوازه جهانی دارد و از سال ۲۰۰۹ تاکنون ۸ آلبوم بسیار موفق و پرفروش منتشر کرده است، این خواننده کانادایی که دستی در هنرپیشگی نیز دارد و حدود ۱۳ فیلم و مجموعه تلویزیونی را در آثارش مشاهده می‌کنیم حساب بسیار فعالی در توییتر دارد و نزدیک به ۳۸ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند. دریک نیز برای اینکه هوادارانش در توییتر را راضی نگه‌ دارد تاکنون نزدیک به ۲ هزار توییت منتشر کرده است.

۳۲. اخبار فوری بی‌.‌بی‌.‌سی BBCBreaking@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

روزی نیست که در دنیا اتفاقی نیافتد و شبکه‌های اجتماعی به کمک رسانه‌های خبری شتافته‌اند تا اخبار زودتر از گذشته دست‌‌به‌دست شود، در این بین هر روز خبرهای مختلفی منتشر می‌شود اما خبرهای فوری که غالباً اتفاق‌های مهمی را پوشش می‌دهند اهمیت بیشتری دارند. اینجاست که می‌توانید با عضو شدن در حساب کاربری اخبار فوری بی.‌بی‌.سی زودتر از بقیه در جریان داغ‌ترین خبرهای دنیا قرار بگیرید.

نزدیک به ۳۹ میلیون نفر در دنیا این حساب کاربری را دنبال می‌کنند و تاکنون بیشتر از ۳۵ هزار توییت را در این حساب شاهد بوده‌ایم.

۳۱. نایل هوران NiallOfficial@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

با نگاهی به وضعیت نایل هوران در شبکه‌های اجتماعی متوجه می‌شوید که از قرار معلوم این خواننده ایرلندی گروه وان‌دایرکشن نسبت به سایر جوان‌های خوش‌تیپ این گروه طرفداران بیشتری دارد. جالب است بدانید نایل هوران قبل از اینکه عضو گروه وان‌دایرکشن برسد و مال منالی پیدا کند دندان‌های بسیار بدفرمی داشت و به‌اندازه‌ای که اکنون او را می‌بینید خوش‌تیپ نبود اما پس از حضور در وان‌دایرکشن دستی بر سر دندان‌هایش کشید و با تغییر مدل مو ثابت کرد که از دیگر اعضای این گروه به‌لحاظ قیافه چیزی کم ندارد.

حدود ۴۰ میلیون نفر در دنیا نایل هوران را در توییتر دنبال می‌کنند و نایل تاکنون بیشتر از ۱۳ هزار توییت در حساب کاربری خودش منتشر کرده است.

۳۰. مایلی سایروس MileyCyrus@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

مایلی سایروسی که این روزها آوازه‌اش در تمام دنیا پیچیده است برای بازی در نقش مایلی استوارت در یکی از سریال‌های دیزنی به شهرت رسید و پس از آن شروع به خوانندگی کرد تا یکی از پردرآمدترین خواننده‌های نوجوان آمریکایی باشد.

مایلی سایروس از آن دسته سلبریتی‌های است که زندگی‌اش حاشیه‌های زیادی دارد و اگر می‌خواهید همیشه در جریان جدیدترین کارهای مایلی باشید دنبال‌کردن حساب کاربری او در توییتر را پیشنهاد می‌کنیم. مایلی سایروس نزدیک به ۴۱ میلیون نفر دنبال‌کننده دارد و تاکنون حدود ۱۰ هزار توییت با هوادارانش به‌اشتراک گذاشته است.

۲۹. سی.‌ان‌.‌ان CNN@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

سی‌.‌ان‌.ان از سال ۱۹۸۰ تاکنون اخبار پخش می‌کند و در سال ۱۹۸۵ اولین شبکه‌ای بود که ۲۴ ساعته نسبت به پخش خبر اقدام می‌کرد، با این حساب در دنیای پیشرفته امروزی اگر می‌خواهید به آخرین اخبار دسترسی داشته باشید بدون شک دنبال‌کردن حساب کاربری سی.‌ان.‌ان در توییتر شما را ناامید نمی‌کند.

این حساب کاربری حدود ۴۱ میلیون دنبال‌کننده در توییتر دارد و بیشتر از ۲۲۰ هزار توییت را با طرفداران اخبارهای روز دنیا در میان گذاشته است.

۲۸. اپرا وینفری Oprah@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

اپرا را سال‌های سال است که می‌شناسیم و خاطره‌های خوبی با برنامه تلویزیونی اپرا داریم، وینفری از آن دسته سلبریتی‌های بسیار ثروتمندی است که سرد و گرم روزگار را چشیده و مشکلات بسیار سختی را در دوران کودکی پشت‌سر گذاشته است. اما از آن روزگار مدت‌ زیادی می‌گذرد و اپرا وینفری که این روزها می‌شناسیم فردی است که گفته می‌شود حتی اگر نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا شود، در این انتخابات مردم به او رأی خواهند داد.

اپرا در توییتر نیز همانند سایر قسمت‌های زندگی‌اش حضور بسیار فعالی دارد و نزدیک به چهل و دو میلیون نفر او را دنبال می‌کنند، وینفری تاکنون بیشتر از ۱۲ هزار توییت منتشر کرده است.

۲۷. لبران جیمز KingJames@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

بسکتبال ورزش ثانیه‌هاست و در آخرین ثانیه نیز احتمال دارد یک پرتاب سه‌امتیازی جای برنده و بازنده را تغییر دهد، این امر باعث شده تا ورزشکاران بزرگ بسکتبال در دنیای مجازی نیز طرفداران زیادی داشته باشند. یکی از این ستاره‌ها لبران جیمز (LeBron James)، است که او را به‌عنوان یکی از پنج بازیکن برتر بسکتبال در تمام تاریخ این ورزش خطاب می‌کنند.

لبران جیمز این روزها ۳۴ سال سن دارد و با ۲۰۳ سانتی‌متر قد، افتخاری نیست که در دنیای بسکتبال به آن دست پیدا نکرده باشد، لبران در توییتر حسابی طرفدار دارد و حدود ۴۲ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند. لبران جیمز تاکنون بیشتر از ۶ هزار توییت در توییتر داشته و اطلاعات خوبی از بسکتبال و زندگی شخصی‌اش را با هواداران به اشتراک می‌گذارد.

۲۶. نیمار neymarjr@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

علاقه‌مندان فوتبال به‌خوبی می‌دانند وقتی توپ در زمین دست نیمار می‌افتد کسی به راحتی حریف‌اش نیست، نیمار در سال ۲۰۱۷ با مبلغ گزاف ۲۲۲ میلیون یورو راهی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن شد و به‌عنوان یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیکنان فوتبال حال حاضر شناخته می‌شود.

کاملاً مشخص است چنین فوتبالیستی ارزش دارد که حساب کاربری‌اش را در توییتر دنبال کنید چرا که در کنار ما حدود ۴۲ میلیون نفر دیگر نیز نیمار را در توییتر دنبال می‌کنند، این اسطوره فوتبال تاکنون بیشتر از ۴۱۲ هزار توییت منتشر کرده است.

۲۵. برونو مارس BrunoMars@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

برونو مارس خواننده‌ جوانی است که رکورد‌های زیادی دارد اما شکستن رکورد مایکل جکسون به لحاظ اجرای کنسرت‌های پشت‌سر یکی از جدیدترین افتخارات برونو مارس است که اعتبار بیشتری به شهرت هنری به این خواننده اضافه کرد. برونو بیشتر در سبک پاپ و سول می‌خواند و الهام‌های زیادی از مایکل جکسون گرفته است و در سال ۲۰۱۶ توانست جایزه گرمی را نیز برای بهترین ضبط سال برای آهنگ Uptown Funk از آن خود کند.

بیشتر از ۴۲ میلیون نفر در دنیا حساب کاربری برونو مارس را در توییتر دنبال می‌کنند و این خواننده جوان ۳۳ ساله حدود چهار هزار و پانصد توییت را با هواداران خود در میان گذاشته است.

۲۴. نیویورک تایمز nytimes@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

تجربه نشان داده بازار خبر همیشه داغ است و رسانه‌های خبری به لطف شبکه‌های اجتماعی حضور بسیار پررنگ‌تری در میان مردم پیدا کرده‌اند. به همین منظور روزنامه نیویورک تایمز نیز که انتشار اولین نسخه آن به سال ۱۸۹۶ باز می‌گردد به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین روزنامه‌های معتبر دنیا حساب کاربری پر و پیمانی در توییتر دارد.

حدود چهل و دو میلیون و ششصد هزار نفر حساب کاربری توییتر را دنبال می‌کنند و این حساب کاربری تاکنون ۳۴۶ هزار خبر را در توییتر با کاربران به اشتراک گذاشته است.

۲۳. جنیفر لوپر Jlo@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

هواداران جنیفر لوپز از دنبال کردن او در شبکه‌های اجتماعی سیر نمی‌شوند و در شبکه اجتماعی که جنیفر لوپز دوست‌داشتنی حضور داشته باشد شاهد هجوم سیلی از هواداران به حساب کاربری او هستیم. این قضیه درخصوص حساب کاربری جنیفر لوپز در توییتر نیز صدق می‌کند و این سلبریتی‌ معروف توانسته است چیزی حدود ۴۳ میلیون و پانصد هزار طرفدار را در توییتر به‌دنبال خودش بکشاند.

جنیفر لوپز تا دلتان بخواهد اهل توییت کردن است و بیشتر از ۱۴ هزار توییت را تاکنون با هوادارانش در توییتر در میان گذاشته است.

۲۲. نارندرا مودی narendramodi@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

نارندرا مودی (Narendra Modi)، یکی از چهره‌های برجسته سیاسی دنیاست و در از سال ۲۰۱۴ تاکنون سمت نخست‌وزیری هندوستان را در اختیار دارد. نارندرا اکنون ۶۸ سال دارد اما از آن دسته سیاستمدارانی است که ثابت کرده دود از کنده بلند می‌شود و به لطف شبکه‌های اجتماعی توانسته است شهرت جهانی برای خودش در این سن و سال دست و پا کند.

جالب است بدانید حدود ۴۵ میلیون نفر در دنیا نارندرا مودی را در توییتر دنبال می‌کنند و این چهره سیاسی هندوستان تاکنون حدود ۲۲ هزار توییت را در حساب کاربری‌اش منتشر کرده است.

۲۱. بیل گیتس BillGates@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

بیل گیتس مدت‌های زیادی سکان مایکروسافت را در اختیار داشت و یکی از بزرگ‌مردان فناوری‌های جدید است، اما گیتس که مدت‌های زیادی لقب ثروتمندترین مرد دنیا را در اختیار داشت مدتی است که از فناوری کناره گرفته و مشغول به انجام فعالیت‌های انسان‌دوستانه است. این امر باعث شده تا بیل گیتس تجربیات مفید خودش را با هواداران در توییتر به اشتراک بگذارد.

گاهی اوقات نیز بیل گیتس از بهترین کتاب‌هایی که خوانده با مخاطبین صحبت می‌کند و در مجموع از آن دسته سلبریتی‌هایی است که پیشنهاد می‌کنیم حتماً حساب کاربری‌اش را در توییتر دنبال کنید. بیل گیتس بیشتر از ۴۶ میلیون دنبال‌کننده در توییتر دارد و تاکنون نزدیک به ۳۰ هزار توییت داشته است.

۲۰. جیمی فلن jimmyfallon@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

جیمی فلن را با اجرای بی‌عیب و نقص‌اش در برنامه پخش زنده شنبه‌شب می‌شناسیم، مدتی بعد نیز او را در برنامه «امشب با اجرای جیمی فلن» دیدیم. جیمی اکنون ۴۴ سال دارد و مجری‌گری او را به شهرت و آوازه خوبی رسانده است در نتیجه بیشتر از ۵۰ میلیون نفر توییت‌های جیمی فلن را می‌خوانند و به آنها پاسخ می‌دهند.

جیمی فلن در فضای توییر حضور فعالی دارد و تاکنون بیشتر از ۱۱ هزار توییت منتشر کرده است.

۱۹. شکیرا shakira@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

امکان ندارد اهل موسیقی باشید و صدای ملکوتی شکیرا را نشنیده باشید و اندام‌ خوش‌تراشش را تحسین نکرده باشید، بدون شک ترانه زیبای Whenever, Whenever را از شکیرا به‌خاطر دارید. این ترانه دقیقاً سکوی پرش شکیرا بود تا او را به مهم‌ترین صحنه‌های موسیقی دنیا پرتاب کند.

شکیرا که از سال ۲۰۱۱ به عقد پیکه در آمده و دو فرزند برای این فوتبالیست خوش‌تیپ و کاربلد به دنیا آورده است به‌عنوان یکی از سلبریتی‌های بسیار فعال در شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود و نزدیک به ۵۱ میلیون نفر در توییتر این الهه‌ خوش‌صدا را دنبال می‌کنند، از طرف دیگر شکیرا تاکنون چیزی بیشتر از ۶ هزار توییت را با هوادارانش در میان گذاشته است.

۱۸. خبر فوری سی‌.‌ان‌.‌ان cnnbrk@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

در میان تمامی خبرهایی که هر روز شاهد آن‌ها هستیم حساب خبرهای فوری فرق می‌کند، به همین دلیل رسانه‌های خبری برای اهمیت بیشتر اخبار فوری حساب‌های جداگانه‌ای در شبکه‌های مجازی را به این خبرها اختصاص می‌دهند.

در همین راستا، سی.‌ان.‌ان نیز حساب کاربری پر و پیمانی از خبرهای فوری در توییتر دارد که حدود ۵۴ میلیون نفر کاربر این حساب را دنبال می‌کنند. تاکنون واحد خبر فوری سی‌.‌ان.‌ان بیشتر از ۶۴ هزار توییت را با مخاطبین در میان گذاشته است.

۱۷. توییتر Twitter@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

منطقی به‌نظر نمی‌رسد از توییتر استفاده کنیم و حساب کاربری این شبکه اجتماعی بزرگ را دنبال نکنیم، توییتر در این حساب کاربری از دستاوردهای جدیدش می‌گوید و برنامه‌های که برای آینده دارد را با دنبال‌کنندگان به اشتراک می‌گذارد.

این امر باعث شده تا حدود ۵۵ میلیون و هشتصد هزار نفر حساب کاربری توییتر را دنبال کنند، از طریف دیگر توییتر نیز تاکنون حدود ۸ هزار و ششصد توییت را منتشر کرده است.

۱۶. بریتنی اسپیرز britneyspears@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

جوان‌های امروزی بریتنی اسپیرز را به‌خوبی می‌شناسند و جوان‌های قدیمی‌تر نیز با ترانه‌های بریتنی اسپیرز بزرگ شده‌اند، این پرنده خوش‌صدای دنیای موسیقی اولین بار در اواخر دهه ۹۰ میلادی با ترانه «عزیزم یک بار دیگر» به شهرت و آوازه‌ای جهانی رسید و از آن زمان تاکنون همچنان درخشیده است.

بریتنی ممکن است دوران اوج گذشته خود را این روزها نداشته باشد اما باز هم طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد و در این زمینه می‌توان به جمعیت ۵۶ میلیون نفری دنبال‌کننده‌های بریتنی اسپیرز در توییتر اشاره کرد. خوشبختانه بریتنی از آن دسته سلبریتی‌هایی است که علاقه زیادی به شبکه‌های اجتماعی دارد و با انتشار حدود ۵ هزار و ۶۰۰ توییت ثابت کرده که هواداران بی‌دلیل او را دنبال نمی‌کنند.

۱۵. سلنا گومز selenagomez@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

دخترک بامزه و شیطانی که در مجموعه کمدی «جادوگران محله ویورلی» بازی می‌کرد، این روزها حسابی برای خودش بزرگ شده و به یکی از محبوب‌ترین سلبریتی‌های زن دنیا تبدیل شده است. سلنا در حال حاضر ۲۶ سال بیشتر ندارد اما با توجه به دستاوردهایی که با این سن کم بدست آورده است انتظار داریم سال‌های سال شاهد درخشش گومز در صحنه‌ها باشیم.

سلنا گومز سلبریتی جوانی است و به همین دلیل نیز علاقه زیادی به استفاده از فناوری‌های جدید و شبکه‌های اجتماعی دارد، در نتیجه حدود ۵۷ میلیون نفر گومز را در توییتر دنبال می‌کنند و یک حساب سرانگشتی نشان می‌دهد که سلنا گومز تاکنون حدود ۴ هزار و سیصد توییت را با هوادارانش در توییتر به اشتراک گذاشته است.

۱۴. دونالد ترامپ realDonaldTrump@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

در این که دونالد ترامپ دشمن ملت ایران است هیچ شکی نداریم، با این حساب شاید از خود بپرسید چرا حساب توییتری دونالد ترامپ را پیشنهاد کرده‌ایم. برای این پیشنهاد دلیل خوبی داریم، حتماً شما هم شنیده‌اید که می‌گویند دشمن را باید همیشه زیر نظر داشت، دونالد ترامپ از آن دسته سیاستمدارانی است که توییت‌های بحث‌انگیزی را منتشر می‌‌کند و بعضی مواقع نیز این توییت‌ها خطاب به ایران یا مقام‌های سیاسی ایرانی است.

در نتیجه دنبال‌کردن حساب کاربری ترامپ در توییتر شما را با آنچه در ذهن این سیاستمدار نه‌چندان محبوب می‌گذرد قرار خواهد داد. از طرف دیگر اگر در جریان باشید توییت‌های ترامپ همیشه پر از غلط‌های املایی و سوتی‌های بامزه است، در نتیجه دنبال کردن توییتر ترامپ برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

جالب است بدانید رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا را حدود ۵۷ میلیون نفر از سرتاسر دنیا دنبال می‌کنند و ترامپ تاکنون بیشتر از ۴۰ هزار توییت منتشر کرده است.

۱۳. دمی لواتو ddlovato@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

دمی لواتو اولین آلبوم خودش را در سال ۲۰۰۸ منتشر کرد و سریعاً به رتبه‌های بالای بیلبورد پرفروش‌ترین موسیقی‌های آمریکا راه پیدا کرد، از آن زمان تاکنون دمی همیشه درخشیده است تا اینکه اگر خاطرتان باشد چند ماه پیش خبر مصرف بیش از حد دارو و بستری شدن لواتو را در رسانه‌ها داشتیم، شکر خدا این مشکل ختم به‌خیر شد و اکنون دمی لواتو صحیح و سالم است و چیزی حدود ۵۷ میلیون نفر در توییتر دمی لواتو را دنبال می‌کنند، این خواننده که محبوب دل پیر و جوان است تاکنون ۱۷ هزار توییت با هوادارانش به‌ اشتراک گذاشته.

۱۲. کیم کارداشیان KimKardashian@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

داستان به شهرت رسیدن کیم کارداشیان داستان عجیب و غریبی است و شایعه‌های زیادی در خصوص سلبریتی شدن کارداشیان وجود دارد، اما به این شایعه‌ها کاری نداریم چرا که به هر ترتیب کارداشیان توانسته است به ‌عنوان یکی از محبوب‌ترین سلبریتی‌های سریال‌های واقع‌نما (Reality television)، تبدیل شود.

کارداشیان این روزها در اوج شهرت و ثروت است و بنا به گزارش مجله فوربز در سال ۲۰۱۸ کارداشیان چیزی حدود ۳۵۰ میلیون دلار ثروت داشته است، این گزارش کارداشیان را در فهرست برترین زنان خودساخته آمریکایی قرار داد. با این حساب کاملاً طبیعی است که حدود ۶۰ میلیون نفر دنبال‌کننده در توییتر داشته باشد. کیم تاکنون بیشتر از ۲۸ هزار توییت منتشر کرده است.

۱۱. آریانا گرانده ArianaGrande@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

آریانا ۱۴ سال بیشتر نداشت که به‌صورت حرفه‌ای وارد دنیای موسیقی شد و در تئاتر برادوی نقشی بسیار تأثیرگذار را به اجرا گذاشت تا گذرگاه پیشرفت و موفقیت پیش‌پای او قرار بگیرد. از آن زمان مدت‌ها گذشته و آریانا امروز در کنار بازیگری، به‌عنوان پرنده‌ای خوش‌صدا در صحنه‌های موسیقی ترانه‌خوانی می‌کند.

آریانا محبوب دل جوانان و نوجونان تمام دنیاست و حدود ۶۰ میلیون دنبال‌کننده در توییتر دارد، آریانا گرانده همانند دیگر سلبریتی‌های جوان، از قدرت شبکه‌های اجتماعی به‌خوبی باخبر است و برای حفظ رابطه‌اش با هواداران تاکنون ۴۳ هزار توییت در توییتر منتشر کرده است.

۱۰. جاستین تیمبرلیک jtimberlake@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

با جاستین اولین بار از طریق گروه انسینک (nsync)، آشنا شدیم این گروه مدتی بعد از هم پاشید اما جاستین به درخشش خود ادامه داد و این روزها با ۳۷ سال سن، به‌عنوان یکی از معروف‌ترین خواننده‌ها و بازیگرهای هالیوودی شناخته می‌شود.

جاستین تیمبرلیک را نزدیک به ۶۵ میلیون نفر در سرتاسر دنیا در توییتر دنبال می‌کنند و این جوان خوش‌تیپ و خوش‌آتیه تاکنون حدود ۴ هزار توییت با هوادارانش به‌ اشتراک گذاشته است.

۹. یوتیوب YouTube@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

انصافاً باید اعتراف کرد یوتیوب شبکه‌ اجتماعی خاصی است و قابلیت به اشتراک گذاشتن ویدئو در این شبکه با سایر شبکه‌های اجتماعی قابل مقایسه نیست، این امر باعث شده تا محبوبیت یوتیوب به سایر شبکه‌های اجتماعی نیز نفوذ کند و حدود ۷۱ میلیون نفر حساب کاربری یوتیوب را در توییتر دنبال کنند.

این شبکه اجتماع بزرگ و قدرتمند که مدیریت آن در اختیار گوگل است تاکنون ۲۳ هزار توییت منتشر کرده است.

۸. کریستیانو رونالدو Cristiano@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

بعید به نظر می‌رسد محبوبیت فوتبالیستی در ایران به کریستیانو رونالدو برسد، رونالدو که بسیاری وی را بهترین بازیکن فوتبال حال حاضر جهان می‌دانند از نوجوانی توپ می‌زده است و رکوردهای مختلفی را در فوتبال جابه‌جا کرده.

کریستیانو رونالدو در سایر کشورها نیز محبوبیت بسیار زیادی دارد و به لطف شبکه‌های اجتماعی توانسته است همیشه با هوادارانش در ارتباط باشد. به همین دلیل فوتبال‌دوستان از اقصی‌نقاط دنیا حساب کاربری کریستیانو رونالدو را دنبال می‌کنند، او ۷۶ میلیون دنبال‌کننده دارد و تاکنون حدود ۳۳۰۰ پست در توییتر منتشر کرده است.

۷. الن دی‌جنرس TheEllenShow@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

تجربه نشان داده است مجری‌های برنامه‌های تلویزیونی اگر اجرای خوبی داشته باشند به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا می‌کنند، مصداق این تجربه را می‌توان الن دی‌جنرس نام برد که با مجری‌گری توانسته است به یکی از معروف‌ترین سلبریتی‌های زن هالیوود تبدیل شود. الن دی‌جنرس که مجری‌گری برنامه موفق «تاک شوی الن دی‌جنرس» را بر عهده دارد پیش‌ از این دو بار در اسکار و چندین بار در مراسم امی و گرمی نیز مجری شده است.

این افتخارها باعث شده تا هواداران به حساب کاربری الن دی‌جنرس در توییتر هجوم بیاورند و او اکنون نزدیک به ۷۷ میلیون دنبال‌کننده دارد. دی‌جنرس چیزی حدود ۱۸ هزار توییت را با طیف وسیع هواداران خود به اشتراک گذاشته است.

۶. لیدی گاگا ladygaga@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

امکان ندارد جایی به فهرست سلبریتی‌های پرطرفدار اشاره کنیم و نامی از لیدی گاگا در میان نباشد، به سلامتی لیدی گاگا در شبکه‌های اجتماعی نیز حضور درخشانی دارد و بیشتر از ۷۷ میلیون نفر این سلبریتی‌ را دنبال می‌کنند. لیدی گاگا که این روزها با فیلم «ستاره‌ای متولد شد» (A Star Is Born)، توانسته است ثابت کند در کنار خوانندگی، ید طولایی در بازیگری نیز دارد تاکنون حدود ۹ هزار توییت در حساب کاربری خودش با هواداران در میان گذاشته است.

۵. تیلور سوئیفت taylorswift13@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

مگر امکان دارد تیلور سوئیفت زیبارو و خوش‌صدا در توییتر حضور داشته باشد و کسی دنبالش نکند؟

تیلور سوئیفت ۲۹ ساله که از سال ۲۰۰۷ تاکنون بیشتر از ۲۰ بار در جشنواره‌های مختلف موسیقی نامزد جایزه شده است را ۸۳ میلیون نفر در سرتاسر دنیا در توییتر دنبال می‌کنند، این آمار از محبوبیت تیلور سوئیفت حکایت دارد و جالب است بدانید گذاشتن پست‌های جدید یکی از اصول اولیه نگه‌داری یک حساب کاربری است تا سایر کاربران این حساب را جدی تلقی کنند و همیشه دنبال آن باشند. اما این داستان برای صفحه تیلور سوئیفت در توییتر صدق نمی‌کند و این سلبریتی تنها ۱۰۳ توییتر گذاشته است اما میلیون‌ها نفر دنبال‌کننده دارد!

۴. ریانا @Rihanna

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

روبین ریانا فنتی را سال‌های سال است که در صحنه‌های موسیقی با نام هنری ریانا می‌شناسیم، ریانای دوست‌داشتنی در کنار خوانندگی برند آرایشی بسیار معروفی را نیز اداره می‌کند و به‌عنوان یک سلبریتی موفق خودساخته شناخته می‌شود.

ریانا یکی از پرطرفدارترین خواننده‌ها در شبکه‌های اجتماعی است و حدود ۹۰ میلیون نفر وی را در توییتر دنبال می‌کنند، این خواننده پرطرفدار که ۳۰ سال بیشتر ندارد و آینده بسیار روشنی را برایش پیش‌بینی می‌کنیم تاکنون ۱۰ هزار توییت در حساب کاربری خودش با هواداران به اشتراک گذاشته است.

۳. باراک اوباما BarackObama@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

شاید برای شما جالب باشد که یک شخصیت سیاسی حدود ۱۰۴ میلیون دنبال‌کننده داشته باشد اما باید برای شما بگوییم که از قرار معلوم باراک اوباما پرطرفدارترین شخصیت سیاسی در توییتر است و به‌رغم اینکه چندین سال از ریاست‌جمهوری‌اش می‌گذرد ظاهراً هنوز هم هواداران زیادی دارد.

اوباما حسابی اهل توییت کردن است و این روزها در توییت‌هایش زیاد از سیاست نمی‌گوید و جنبه‌های دیگر زندگی اشاره می‌کند. باراک اوباما تاکنون بیشتر از ۱۵ هزار توییت منتشر کرده است.

۲. جاستین بیبر justinbieber@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

دنیای سلبریتی‌ها دنیای عجیبی است و گاهی اوقات نوجوان‌هایی را می‌بینیم که پله‌های ترقی و پیش‌رفت را صد تا یکی طی می‌کنند و در عرض یک شب به شهرتی می‌رسند که بعضی‌ها در طول عمرشان چنین شهرتی را باید به خواب ببینند. جاستین بیبر یکی از همین سلبریتی‌هاست که اکنون در توییتر نزدیک به ۱۰۵ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند.

جاستین بیبر ۲۴ ساله که به تازگی با هایلی بالدوین ازدواج کرده تاکنون بیشتر از ۳۰ هزار توییت را در حساب کاربری توییتر خود قرار داده است.

۱. کیتی پری katyperry@

۵۰ دارنده بیشترین فالوور توییتر در جهان

کاترین الیزابت هادسن را هوادارانش با نام کیتی پری می‌شناسند، کیتی از کودکی دستی در خوانندگی داشت تا اینکه در نهایت در سال ۲۰۰۷ توانست ترانه «دختری را بوسیدم» را منتشر کرد و به آوازه‌ای جهانی رسید.

کیتی زیبارو یکی از پرافتخارترین خواننده‌های زن دنیاست و توانسته است ۴ رکورد را در کتاب‌ گینس از خودش به‌‌جای بگذارد، این موارد باعث شده تا از سال ۲۰۱۱ تاکنون همیشه شاهد افزایش طرفداران کیتی پری و البته درآمد او باشیم. در نتیجه کیتی پری اکنون به‌عنوان سلبریتی که در توییتر بیشترین دنبال‌کننده را دارد شاخته می‌شود و نزدیک به ۱۰۷ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند، از آن طرف کیتی پری نیز تاکنون بیشتر از ۹ هزار توییت منتشر کرده است.

در این قسمت به پایان فهرست گلچینی از بهترین حسا‌ب‌های کاربری سلبریتی‌ها در توییتر رسیدیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم سلبریتی به‌خصوصی را می‌شناسید که پست‌های خوبی در توییتر منتشر می‌کند، در قسمت نظرات نام و مشخصات این سلبریتی‌ را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تتلو

    • یلداY

      سلبریتی که نه چون معمولا سلبریتی ها حتی خارجی هاشون دری وری توئیت میکنن و عکس میزارن!!کلا با اینستاگرام اشتباه گرفتنش اما تو توئیتر کاربرای عالی زیاد داریم..فقط نمیتونم اسمشونو بگم چون حساسیت رو اینها بالاست....اما سینا ولی الله توئیت هاش جذابه...آقای سنگ-ژنرال-سید ولگرد حسینی_کروموزوم شماره 11-عذرا برگرد و .... هم خوبن...کاش آزادی بود تا چند از کاربرای عااالی توئیتر تو زمینه اجتمایی رو میتونستم معرفی کنم اما میدونم اگه بگم سانسور میکنین.

    • بدون نام

      جالبه که چن وقت پیش اولین نفر رونالدو بود. اما این سری کلا یه چیز دیگس

      پاسخ ها

      • armita

        عزیزم اون اینستاگرام بود که همچنان هم رونالدو اوله

      • حسین

        اونی که میگی مربوط به اینستاگرام بود. این توییتره

      • بدون نام

        رونالدو تو اینستاگرام اوله با 151 میلیون فلوور ا

      • بدون نام

        رونالدو تو اینستا دومه
        اول خود اینستاس

      • بی نام

        عزیزان اولین نفر که فالووراش تو اینستا زیاده آریانا گرانده بعدش فکر کنم سلنا گومز شمایی که گفتید رونالدو تو اینستا دومه اطلاعاتتون غلطه

    • بدون نام

      همشون امریکایی موفق هستند باز بگو مرگ بر

      پاسخ ها

      • فاطمه

        مرگ بر آمریکا

    • بدون نام

      باز یه ایرانی توشون هست دوست دختر اصغری مون بریتنی حال کردین
      کی فکرشو میکرد یه روزی اصغری بشه رفیقش

    • بدون نام

      فقط تیلور سویفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیگ لایک

      • مهدیه

        دویش دارم خوش قیافس ولی از اخلاقش خوشم نمیاد پز میده بنظرم

    • بدون نام

      مضخرف ترین کاربر توییتر شانتاژگره..عین عقده ای ها به همه توهین میکنه

    • بدون نام

      بی تی اس چی پسسسس

      پاسخ ها

      • رها

        میخواید باشه؟؟؟چه توقع هایی

    • بدون نام

      ارمی های گرامی یه تکونی به خودتون بدین ینی دوس دارم بنگتن بره اول لیست

      پاسخ ها

      • ستاره

        اما بی تی اس که جزوه پنجاه تا اول نیس چجوری اول میشن؟؟؟

    • malihe

      من شیفته نوشتنتونم آخه ! شکیرا به عقد پیکه دراومده؟ معنی داره؟

    • آرامش

      فقط فقط فقط کیتی پری عشق خودم

      پاسخ ها

      • کیتی کت

        موافقم باهاتون عاششقم

    • نیلوفر

      بلک پینک کو پس

      پاسخ ها

      • Katy

        واااا میخواید باشه؟؟خییلی دنبال کننده هاشون کمه به کیتی من که هیچکس نمیرسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج