۸۱۸۸۳۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

از مصائب تحریم؛ اسباب‌بازی‌ خطرناک در بازار

محسن رجبی، عضو هیئت‌مدیره انجمن‌تولیدکنندگان اسباب‌بازی گفت: به دلیل صفر شدن واردات در حوزه اسباب‌بازی یکسری اسباب‌بازی تاریخ مصرف گذشته وارد بازار شده‌اند.

خبرگزاری مهر: محسن رجبی، عضو هیئت‌مدیره انجمن‌تولیدکنندگان اسباب‌بازی گفت: به دلیل صفر شدن واردات در حوزه اسباب‌بازی یکسری اسباب‌بازی تاریخ مصرف گذشته وارد بازار شده‌اند.

محسن رجبی، تولیدکننده اسباب‌بازی و عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی درباره مشکلات نرخ ارزی و ارتباطش با واردات اسباب‌بازی گفت: در ۳ ماه گذشته واردات اسباب‌بازی انجام می‌شده است اما در دو ماه اخیر به دلایل رشد نرخ ارزی، واردات به صرفه نیست و هیچ‌ محصولی وارد نشده است همچنین به لحاظ سیستم‌های مالی و بانکی، واردکنندگان نمی‌توانند محصولات و کالای اسباب‌بازی وارد کنند.

او با اشاره به اینکه وجود محصولات خارجی در مغازه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای محصولاتی است که در انبارهای واردکننده‌ها از گذشته باقی مانده است که به سمت صفر شدن می‌رود، گفت: البته خبر بدی هم از این ماجرا داریم که یکسری از اسباب‌بازی‌های تاریخ مصرف گذشته وارد بازار شده‌اند و واردکننده‌ها هم دو سه سالی است آن‌محصولات را کنار گذاشته بودند که معدوم یا مرجوع کنند به خاطر اینکه تاریخ مصرف آن‌ها گذشته بود، اما در حال حاضر به دلیل صفر شدن واردات، اسباب‌بازی‌ تاریخ مصرف گذشته را وارد بازار کردند.

عضو هیئت‌مدیره انجمن‌تولیدکنندگان اسباب‌بازی ادامه داد: این محصولات برای کودکان بسیار خطرناک است زیرا یکسری لوازم آرایشی در اسباب‌بازی دختران است که شنیده‌ام تاریخ مصرف آن لوازم تمام شده اما در بازار به فروش می‌رسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج