جاباما
۸۱۸۸۶۲
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

ساخت کلید واژه فتنه ۹۸ برای انتخابات مجلس!

یک عضو فراکسیون امید استفاده از کلیدواژه فتنه ۹۸ را ابزاری برای اهداف سیاسی به خصوص انتخابات سال آینده دانست و گفت: هیچ فتنه‌ای در راه نخواهد بود و تنها از کلیدواژه فتنه ۹۸ برای انتخابات سال آینده استفاده می‌شود.

ایسنا نوشت: یک عضو فراکسیون امید استفاده از کلیدواژه فتنه ۹۸ را ابزاری برای اهداف سیاسی به خصوص انتخابات سال آینده دانست و گفت: هیچ فتنه‌ای در راه نخواهد بود و تنها از کلیدواژه فتنه ۹۸ برای انتخابات سال آینده استفاده می‌شود.

پروانه مافی اظهار کرد: ما نمایندگان عضو فراکسیون امید هیچ موضوعی درباره فتنه آینده ندیده‌ایم و تنها کلیدواژه فتنه را از دیگران یعنی گروه‌های رقیب شنیده‌ایم. به همین دلیل به نظر می‌رسد که استفاده از این کلمات برای اهداف سیاسی به خصوص انتخابات سال آینده است تا ذهن مردم را مشوش کرده و القا کند که فتنه و مشکل بزرگی در راه است و یک جور ترس و اضطراب در بین مردم ایجاد کند.

وی افزود: گروه‌های رقیب با ترساندن و ارعاب به دنبال مدیریت ذهن مردم برای رسیدن به اهداف سیاسی‌شان هستند. چون اساسا فتنه‌ای در اصلاح طلبان و فراکسیون امید مطرح نیست و گروه‌های رقیب این خوراک را تنها برای رقابت در سال آینده مطرح کردند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس همچنین اظهار کرد: قطعا آن‌ها حاضر به توضیح شفاف نمی‌شوند تا مردم فکر کنند که پشت پرده چیز است. توصیه‌ام به آن‌ها این است که مبارزات سیاسی و انتخاباتی جوانمردانه را دنبال کنند. چون ایجاد فضاهای مبهم توام با ارعاب و ترس، یک مبارزه انتخاباتی سالم نیست. این افراد کلید واژه فتنه ۹۸ را برای استفاده در انتخابات سال آینده راه انداختند در صورتی که هیچ فتنه‌ای در راه نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما اصلاح طلبان کشورو به گند کشیدیت

    • بدون نام

      شما اصلاح طلبان کشورو به گند کشیدیت

    • بدون نام

      همش ودروغ گفتی اصلاح طلب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج