۸۱۸۹۲۳
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

وضعیت پرونده سقوط پرواز تهران - یاسوج

معاون دادستان کل کشور از ادامه بررسی پرونده سقوط هواپیمای تهران- یاسوج در هیات سه نفره پس از یکسال خبر داد و گفت: توضیحات چند وقت پیش سرپرست دادسرای جنایی تهران درباره این حادثه نظر شخصی وی بوده و موضوعیت ندارد.

خبرگزاری ایرنا: معاون دادستان کل کشور از ادامه بررسی پرونده سقوط هواپیمای تهران- یاسوج در هیات سه نفره پس از یکسال خبر داد و گفت: توضیحات چند وقت پیش سرپرست دادسرای جنایی تهران درباره این حادثه نظر شخصی وی بوده و موضوعیت ندارد.

محمدجواد حشمتی درباره آخرین وضعیت پرونده سقوط هواپیمای شرکت هواپیمایی آسمان که منجر به جان باختن ۶۰ مسافر و ۶ خدمه پروازی شد اظهار داشت: با توجه به اینکه به نظر کارشناسی این پرونده قبلاً اعتراض شده بود،

موضوع برای بررسی دوباره به هیات جدید محول شد اما هیات کارشناسی هنوز نظر نهایی خود را ارائه نکرده است.

این مقام مسئول در دادستانی کل کشور افزود: باید هیات کارشناسی نظر نهایی خود را ارائه کند و بعد از آن بازپرس پرونده که بنا به اذعان خودش، پرونده را به طور کامل مطالعه کرده، تصمیم بعدی را اتخاذ می کند؛ البته این در صورتی است که به نظر هیات کارشناسی جدید هم اعتراض نشود.

حشمتی در پاسخ به این سوال که نظرات هیات کارشناسی تا چند مرتبه قابل اعتراض است، گفت: هیات های کارشناسی ۱۱ نفره هم داریم اما قاضی تشخیص می دهد که اعتراض به نظریه هیات کارشناسی موضوعیت دارد یا خیر؟

معاون دادستان کل کشور در امور حقوق عامه اضافه کرد: در حال حاضر منتظر نظر هیات کارشناسی سه نفره هستیم که قرار است. قبلاً کارشناس درباره این پرونده نظر خود را داده بود و پرونده هم به جاهای خوبی رسیده بود اما چون به نظر کارشناس اعتراض صورت گرفت، پرونده به هیات سه نفره ارجاع شد تا هیات سه نفره کارشناسی هم موضوع را بررسی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مقصر که خلبان بود که مرد هواشناسی که بجای هوای صبح هوای روز قبل رو اعلام کرده بود وهنوز هم میکند که تقصیری ندارد باز هم ازین اتفاقات میافتد مردم باید فقط به امید خدا سوار هواپیما شوند چون ظاهرا با این تحریمها اشکالات فنی را بجای برطرف کردن پاک میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج