جاباما
۸۱۹۰۴۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

وزارت خارجه: رابطه ظریف و روحانی صمیمانه است

سخنگوی وزارت امور خارجه با رد شایعات منتشر شده در مورد وجود اختلاف بین رییس‌جمهور و وزیر امور خارجه گفت: رابطه بسیار صمیمانه و سازنده‌ای میان وزیر امور خارجه با هیات دولت به خصوص شخص رییس‌جمهور و همچنین سایر سران قوا و مقامات عالی رتبه کشور وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهار کرد: به نظر می‌رسد عناصری در داخل کشور در جهت تضعیف و تخریب جایگاه وزیر و وزارت امور خارجه با توجه به نقش اساسی و حیاتی آنها در وضعیت کنونی کشور، تلاش می‌کنند و در همین چارچوب به صورت جنون‌آمیز دست به انتشار اخباری نادرست و کذب می‌زنند.

بهرام قاسمی در پاسخ به سوالی در رابطه با شایعات اخیر در ارتباط با دستگاه دیپلماسی کشور از جمله استعفای محمد جواد ظریف از سمت خود، خروج ایران از برجام و همچنین وجود اختلافاتی بین رییس‌جمهور و وزیر امور خارجه در رابطه با موضوع سیاست خارجی کشور، تصریح کرد: استعفای آقای ظریف از ریاست دستگاه دیپلماسی کشور را قویا تکذیب می‌کنم. متاسفانه در حالی که هفته‌ گذشته ایشان در یک سفر کاری بسیار مهم و حساس در هندوستان به سر می‌بردند و مشغول رایزنی با مقامات آن کشور بودند، این خبر جعلی ساخته و پرداخته شد.

وی با بیان این که در همین چارچوب شاهد انجام برخی دیگر از فضاسازی‌ها از سوی برخی از رسانه‌های مشخص علیه وزارت امور خارجه بودیم، گفت‌: به نظر می‌رسد که عناصری در داخل کشور در جهت تضعیف و تخریب جایگاه وزیر امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور با توجه به نقش حیاتی و اساسی آنها در وضعیت کنونی کشور تلاش می‌کنند و در همین چارچوب به صورت جنون‌آمیز به انتشار اخبار نادرست در جهت تضعیف دستگاه دیپلماسی کشور و پرسنل متعهد و کوشای آن دست می‌زنند.

این دیپلمات ارشد کشورمان همچنین با رد شایعات منتشر شده در مورد وجود اختلاف بین رییس‌جمهور و وزیر امور خارجه نیز، خاطر نشان کرد: رابطه بسیار صمیمانه و سازنده‌ای میان وزیر امور خارجه با هیات دولت به خصوص شخص رییس‌جمهور و همچنین سایر سران قوا و مقامات عالی رتبه کشور وجود دارد و وزیر امور خارجه و دستگاه زیر مجموعه‌شان همواره در حال تلاش برای ارتقای جایگاه ایران و همچنین خنثی کردن مکر و حیله دشمنان علیه ملت ایران و تامین منافع مردم هستند.

قاسمی در مورد شایعه سوم مطرح شده در برخی از رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر خروج ایران از برجام نیز با رد این موضوع ادامه‌ داد: به نظر می‌رسد عده‌ای به صورت سیستماتیک در صدد ایجاد آشوب ذهنی و آشفتگی در بازار به منظور اثرگذاری بر وضعیت کنونی آن در راستای منافع سوداگران هستند. آنها تلاش می‌کنند که با انتشار برخی از اخبار جهت‌دار و کذب، فضاسازی روانی منفی در بازار ایجاد کنند ولی خوشبختانه با توجه به هوش و ذکاوت مردم این اقدامات راه به جایی نمی‌برد.

قاسمی همچنین تاکید کرد: تصمیم‌گیری در مسائل مربوط به برجام از همان ابتدا بر عهده شورای عالی نظارت بر برجام بوده است و در آینده نیز روند به همین نحو خواهد بود و هر نوع تصمیمی در مورد برجام از سوی این هیات اتخاد و اعلام می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعد.صداش در میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج