۸۱۹۰۷۷
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

کفاشیان: تا سه نشه بازی نمی‌شه!

نایب رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: تا سه نشه بازی نمی‌شه باید سومین برد را هم به دست بیاوریم.

خبرگزاری فارس: علی کفاشیان پس از پیروزی ۲ بر صفر ایران مقابل ویتنام اظهار داشت: تا سه نشه بازی نمی‌شه. سومین بازی هم که بسیار مهم است امیدوارم به پیروزی برسیم. اگر بچه‌ها با همین اقتدار مقابل عراق بازی کنند به پیروزی می‌رسیم البته عراق همیشه برای ما یک مقدار دردسرساز بوده است. اما اگر بازی سومین را هم خوب پیش ببریم دیگر نباید نگران باشیم. بعد از بازی سوم تا نیمه نهایی پیش می‌رویم و دیگر نباید نگران باشیم.

وی در مورد اینکه دیدار با عراق یک مسابقه انتقامی است اظهار داشت: انتقامی که نمی‌شود گفت باید بازی اصولی انجام بدهیم. عراق مقابل ویتنام در لحظات آخر توانست گل سوم و برتری‌اش را بزند و بازی تا دقایق آخر ۲ بر ۲ بود. عراق بازیکنان خوب، باغیرت و قوی‌ای دارد. سبک بازی ما باید با آنها فرق کند. البته این تخصص آقای کی‌روش است که تاکنون خوب مدیریت کرده است.

کفاشیان در مورد اینکه بعد از اینکه یکی از بازیکنان کارت زرد گرفت کی‌روش اظهار نگرانی کرد و چند باری هم معترض شد، گفت: متأسفانه یک مقدار ناراحت بود، یک اتاق را به ما ندادند رختکن‌ هم کوچک بود من چند بار به AFC این مسأله را گفتم نمی‌دانم چه لجبازی و چه چیزی است که این اتاق را به ما ندادند، او یک خرده از این مسأله ناراحت بود. اتاق خالی را به ما ندادند. داور هم اخطارهای بیخودی داد که مستحق دریافت آن نبودیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد دیدار روز چهارشنبه با عراق، عنوان کرد: اگر من در مورد این مسأله صحبت کنم کی‌روش چه بگوید، کی‌روش باید در مورد این مسأله صحبت کند.

وی در مورد احتمال قرارداد کی‌روش با فدراسیون کلمبیا، گفت: من هم در سایت‌ها این مسأله را دیدم یادم رفت از او در این مورد سؤال کنم. اما اکنون وقت این نیست که این مسأله را بپرسیم. او یک مربی حرفه‌ای است. از قبل هم این بحث‌ها بوده است. کی‌روش چون حرفه‌ای است تا زمان پایان بازی‌های ایران هیچ تصمیمی نمی‌گیرد اگر تصمیمی هم بگیرد اعلام نمی‌کند.

کفاشیان در مورد اینکه فدراسیون قصد تمدید قرارداد کی‌روش را دارد یا نه، عنوان کرد: بستگی به نتایج تیم ملی دارد و اینکه از اینجا برویم و با ایشان تفاهم‌هایی انجام بدهیم. اما غیرممکن نیست. او مربی است که ۸ سال کار کرده اگر بیاید جام جهانی بعدی‌مان هم تضمین می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      مگه اين بابا بازنشست نشده خداياتوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش اینجا .... قانون برای دور زدن زیاده؟؟؟!!!

    • مظفری

      اگر پیشرفت فوتبال ملی برایتان مهم هست هر جور که هست باید کی‌روش رو حفظ کنید

    • بدون نام

      شما الان چکاره هستید تو امارات چکار میکنید

    • بدون نام

      اولویت تمام مردم ایران تیم ملی هستش . حالا اگر برانکو میگفت تیم ملی باید عراق را شکست بده خیلیها دل درد شدید میگرفتن . افسوس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج