۸۱۹۱۱۹
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

سازمان محیط زیست برای انتقال آب مجاب نشد

معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مطالعاتی که ما را به انتقال آب خزر به فلات مرکزی مجاب کند، هنوز تکمیل نشده است.

خبرآنلاین : پروین فرشچی در خصوص وضعیت آبی کشور گفت: طی این سال‌ها با خشک‌سالی و کمبود بارش روبه‌رو بودیم، بنابراین ارزش‌گذاری آب ملموس‌تر مطرح‌شده است.

وی افزود: با توجه به توسعه جمعیت و مصرف بالای آب به‌تناسب افزایش جمعیت، مصرف بهینه آب یا به بیانی بهتر، مدیریت منابع آب و مدیریت آب مصرفی باید مدنظر قرار گیرد.

معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست درباره مسائل مطرح‌شده در خصوص انتقال آب خزر به فلات مرکزی گفت: این موضوع از سال‌ها پیش مطرح بوده و در سال ۱۳۸۹ نیز مطالعات گوناگونی در این حوزه صورت گرفته است.

فرشچی با بیان این‌که مسئولیت انتقال آب با وزارت نیرو بوده و نظارت نحوه انتقال بر عهده سازمان حفاظت محیط زیست است، اذعان کرد: تاکنون که این مسئله مطرح بوده و مطالعاتی که ما را مجاب کند که این انتقال حتماً باید صورت بگیرد، هنوز تکمیل نشده است.

وی ادامه داد: باید مطالعات زیادی در این زمینه انجام شود و برای ارزش‌گذاری اقتصادی و مسئله نحوه انتقال باید ارزیابی صورت بگیرد.

معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: مطالعاتی مربوط به ریسک‌های زیست‌محیطی و ارزیابی راهبردی زیست‌محیطی و ارزش‌گذاری اقتصادی زیست‌محیطی نیز در این خصوص باید صورت پذیرد و برآیند این‌که برآوردها باید چقدر باشد و یا ازنظر اقتصادی چه خدمات اکولوژیکی را از دست‌داده یا به‌دست خواهیم آورد، همچنان مشخص نیست.

فرشچی در پایان گفت: مطالعات ارزیابی استراتژیک راهبردی که ما مطرح می‌کنیم، حتماً پیوست اجتماعی خواهد داشت. مسائل اقتصادی، سیاسی، فنی و زیست‌محیطی نیز حتماً در آن گنجانیده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ازکشورهای حاشیه خزر اب منتقل کنید. ببینید موافقت میکنند تامردم شمال هم قبول کنند بنظر باید موافقت اون کشورها راهم بگیرید

    • م.ر.ا

      خاک توسر این افکار حالا نوبت نابود کردن دریاچه خزر هست

    • بدون نام

      فقط اینجامونده بودکه خراب نکرده بودین اینم انجام بدین به خرابکاریهاتون بیشتربش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج