۸۱۹۱۹۴
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

آخرین مهلتِ جمع شدن بخاری‌های نفتی در مدارس

استاندار خراسان شمالی گفت: تمام بخاری های نفتی مدارس استان باید ظرف یک ماه برچیده شود، حتی یک روز هم فرصت اضافی نمی دهم.

خبرگزاری مهر: محمدعلی شجاعی شامگاه شنبه در شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی با تاکید بر جمع آوری بخاری های نفتی از سطح مدارس استان، اظهار کرد: برای اجرای این امر مهم فرصت نمی دهم چرا که شرایطی فراهم کردم تا همه در کنار هم قرار بگیرید و این معظل را به هر شکل شده از سر راه بردارید و یک کار اساسی انجام دهید.

شجاعی با بیان اینکه نیازهای خراسان شمالی باید اولویت بندی شود، افزود: پس از گذشت چهل سال از انقلاب برخی از مشکلات و چالش ها در شان استان و کشورمان نیست.

وی با اعتراض بر اینکه تنها یک بند از هشت مصوبه شورای قبل تا نیمه راه را رفته است، گفت: حفظ شان شورای آموزش و پرورش ضروری است و مسائلی که به صورت درون سازمانی حل می شود در این شورا مطرح نشود.

رئیس شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی با ابراز تاسف از اینکه در این استان اجرایی نشدن مصوبات جلسات عادی شده است عنوان کرد: در جلسه شورای گفتگو با چنین شرایطی مواجه شدم و برای همین برایم موضوع جدید نبود.

شجاعی از آموزش و پرورش خواست تا لیستی از مصوبات اجرایی شده شورا را به صورت مستند به دفتر استاندار ارائه دهند و مصوبات اجرا نشده را ظرف یک بازه زمانی تعیین شده به مرحله اجرا برسانند.

بازنگری در اولویت های آموزش و پرورش

استاندار خراسان شمالی همچنین از دبیرخانه شورا خواست تا بیشتر پیگیر مصوبات باشد و بدون تعارف مطالبه گری کند تا مصوبات روی کاغذ باقی نماند.

وی اظهار کرد: جلسه بعدی شورای آموزش و پرورش نیازها و مشکلات اساسی لیست و به استحضار اعضای شورا رسانده تا نظرات جمع بندی و پخته شود.

شجاعی تاکید کرد: تمام اعضای شورای آموزش و پرورش با اشراف به مصوبات در جلسه حضور یابند چراکه موارد مطرح شده در این جلسه را حتی یک فرد خارج از شورا نیز می توانست عنوان کند.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مسائلی در شورا مطرح می شود که آموزش و پرورش از عهده آن بربیاید، گفت: حرف هایی را بزنید که در حد و وزن جلسه باشد و قابلیت اجرایی داشته باشد، حل نکردن مشکلات هنر نیست.

شجاعی همچنین با مهلت یک هفته ای به ارگان های دولتی اعلام کرد: تمام دستگاه های دولتی موظف هستند به استناد مصوبه شورای آموزش و پرورش سالن های ورزشی خود را در اختیار مدارس قرار دهند تا نیاز مدارس در ارتباط با فضاهای ورزشی برطرف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایول یه نفر بالاخره پیدا شد که بگه بعد ۴۰ سال یه چیزایی واقعا در شان و منزلتمون نیست. دستش درد نکنه

    • S@S@S@S@

      شما اینقدر بی دست و پا هستین که توان انجام این کار ساده را ندارین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج