جاباما
۸۱۹۲۴۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ترزا می: با برگزیت مخالفت نکنید

کمتر از ۴۸ ساعت مانده به رأی‌گیری سرنوشت ‌ساز پارلمان انگلیس درباره توافقنامه پیشنهادی دولت «ترزا می» برای خروج از اتحادیه اروپا، نخست‌ وزیر این کشور درباره عواقب فاجعه‌بار مخالفت با این توافق هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا: کمتر از ۴۸ ساعت مانده به رأی‌گیری سرنوشت ‌ساز پارلمان انگلیس درباره توافقنامه پیشنهادی دولت «ترزا می» برای خروج از اتحادیه اروپا، نخست‌ وزیر این کشور درباره عواقب فاجعه‌بار مخالفت با این توافق هشدار داد.

«می» در یادداشتی برای نشریه 'ساندی اکسپرس' عنوان کرد که مخالفت نمایندگان با توافقنامه یادشده به توقف برگزیت منجر شده و اعتماد افکارعمومی به سیاست را در طولانی‌مدت از بین خواهد برد.

نخست‌ وزیر انگلیس با تکرار اینکه توافقنامه به‌ دست‌آمده با اتحادیه اروپا به رأی مردم احترام می‌گذارد تصریح کرد که اینک نوبت پارلمان است تا به وعده خود در برابر مردم عمل کند.

نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌های صورت گرفته توسط 'ساندی اکسپرس' نشان می‌دهد که توافقنامه پیشنهادی دولت «می» علاوه بر نمایندگان مجلس، در افکار عمومی نیز طرفداران زیادی ندارد.

این نظرسنجی حاکی است که ۴۴ درصد مردم انگلیس در مقابل ۲۹ درصد دیگر ترجیح می‌دهند که انگلیس بدون توافق یادشده از اتحادیه اروپا خارج شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج