۸۱۹۲۶۹
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

دزد حرفه‌ای با ۳۳ فقره سرقت دستگیر شد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری سارق محتویات خودرو و موتورسیکلت با ۳۳ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری سارق محتویات خودرو و موتورسیکلت با ۳۳ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و موتورسیکلت دریکی از شهرک های بجنورد مراتب در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان شمالی قرار گرفت.

مظاهری افزود: با قراین و شواهد موجود و بررسی سرقت های انجام شده و بر اساس اخبار واصله مشخص شد فردی که از سارقان سابقه دار بوده و در سال سه مرحله به اتهام سرقت منزل و داخل خودرو دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده با هوشیاری و تیزبینی ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی با بیان اینکه سارق در تحقیقات اولیه در کلانتری به ۱۶ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

این مقام ارشد انتظامی در خراسان شمالی، گفت: در ادامه تحقیقات ماموران مشخص شد سرقت های متعددی از سوی سارق انجام شده و با توجه به سابقه دار بودن متهم کارآگاهان پلیس آگاهی طی درخواستی از مقام قضایی، متهم را برای انجام تحقیقات تکمیلی تحویل گرفتند.

مظاهری بیان کرد: با توجه به اینکه هنگام دستگیری متهم یک دستگاه موتورسیکلت از وی کشف شده بود با بررسی دقیق تر ناچار لب به اعتراف گشود و در ابتدا به ارتکاب پنج فقره سرقت موتورسیکلت و انتقال آن ها به روستای محل سکونت خود و فروش به اهالی روستا اعتراف کرد که یکی از مالخران در این رابطه دستگیر و از او نیز دو دستگاه موتورسیکلت کشف شد و در تحقیقات انجام شده از مالخر مشخص شد متهم در سطح روستا تعداد زیادی موتورسیکلت مسروقه را به فروش رسانده است.

وی ادامه داد: به منظو پیگیری پرونده سارق حرفه ای طی هماهنگی قضایی، دو تیم از مأموران به روستای سکونت سارق اعزام و با همکاری متهم و مالخر تعداد هشت دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف که پس از انجام اقدامات کارشناسی احراز اصالت، مسروقه بودن آن ها محرز و در بازرسی از منزل پدری متهم چند فقره چک، کارت عابر بانک و ... کشف که پس از بررسی های لازم مشخص شد از داخل خودرو سرقت شده اند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: پس از تکمیل تحقیقات پلیسی سارق حرفه ای در نهایت به ۳۳ فقره سرقت موتورسیکلت و محتویات خودرو اعتراف کرد و به مراجع قضایی معرفی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چشم مسئولین نمون روشن خسته نباشید عزیزان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج