جاباما
۸۱۹۳۱۳
۹ نظر
۵۲۳۷
۹ نظر
۵۲۳۷
پ

بهترین عطر‌های زنانه ۲۰۱۹

چه کسی از بوی خوش بدش می‌آید؟ برند‌های متنوعی از عطر در بازار وجود دارد که ما می‌توانیم آن‌ها را خریداری کنیم، اما از آنجا که هزینه زیادی را باید بپردازیم و در عین حال می‌خواهیم بهترین انتخاب را داشته باشیم، باید از قبل بدانیم که چه عطری مناسب ماست. در ادامه بهترین عطر‌های سال ۲۰۱۹ را به شما معرفی می‌کنیم تا راحت‌تر تصمیم بگیرید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: چه کسی از بوی خوش بدش می آید؟ برندهای متنوعی از عطر در بازار وجود دارد که ما می توانیم آنها را خریداری کنیم اما از آنجا که هزینه زیادی را باید بپردازیم و در عین حال می خواهیم بهترین انتخاب را داشته باشیم، باید از قبل بدانیم که چه عطری مناسب ماست. در ادامه بهترین عطرهای سال ۲۰۱۹ را به شما معرفی می کنیم تا راحت تر تصمیم بگیرید.

La Vie Est Belle - Lancome

بهترین عطر‌های زنانه ۲۰۱۹

برند لانکوم عطرهایی تولید می کند که بسیار زنانه و رمانتیک می باشد. رایحه آن ترکیبی از اسانس های گل و ادویه جات تند است. به محض این که این عطر را به بدن تان بزنید، ابتدا عطر گل سوسن و زنبق و پس از آن نعنا هندی را حس خواهید کرد. این عطر برای زمان هایی که می خواهید به یک قرار ملاقات رمانتیک بروید، بسیار مناسب است. اگر چه این عطر برای مصرف روزانه طراحی نشده اما بسیار رمانتیک بوده و ماندگاری بالا دارد.

Black Opium- YSL

بهترین عطر‌های زنانه ۲۰۱۹

عطر «Black Opium» از برند ایوروشه یکی از بهترین عطرها برای زنان است. این عطر رایحه ای گرم و تاثیرگذار دارد و به شما اعتماد به نفس بالایی می دهد. از اسانس های اولیه آن می توان به وانیل و قهوه و از اسانس های ثانویه آن به گل های سفید رنگ اشاره کرد. چوب سدر و نعنا هندی نیز از دیگر اسانس های تشکیل دهنده آن می باشند. اگر به دنبال عطری گرم برای روزهای سرد زمستان تان می گردید، این عطر گزینه فوق العاده ای برایتان خواهد بود.

Issey Miyake- L'Eau d'Issey

بهترین عطر‌های زنانه ۲۰۱۹

این عطر رایحه ای شیرین دارد. شادابی و نشاطی که این عطر به فرد می دهد، آن را در میان محبوب ترین ها قرار داده است. از آنجا که این عطر تا ۱۲ ساعت ماندگاری دارد، بهترین گزینه برای مصرف روزانه شما خواهد بود. اگر چه این عطر در دهه ۹۰ میلادی تولید شده اما همچنان طرفداران خاص خود را دارد. این عطر از اسانس هایی چون لوتوس، لیمو، سیکلمن و فریزیا تشکیل شده است. اسانس های ثانویه آن نیز شامل کهربا، مشک و چوب صندل است که در ترکیب با هم رایحه ای آرامش بخش را منتقل می کنند. شما می توانید از این عطر برای مصرف روزانه تان استفاده کنید.

Paris Hilton- Can Can

بهترین عطر‌های زنانه ۲۰۱۹

یکی از بهترین عطرهایی که ستاره های هالیوود تولید کرده اند، عطر پریس هیلتون است. این عطر از اسانس میوه ها و چوب ها تشکیل شده است. اسانس های اولیه آن شامل بهار نارنج، گل ارکید، کهربا و انواع چوب ها می باشد. این عطر بیشتر برای نوجوانان و جوانان زیر ۲۵ سال طراحی شده است و مناسب مصرف روزانه می باشد.

Christian Dior- J'adore

بهترین عطر‌های زنانه ۲۰۱۹

عطر «J'adore» دیور با ترکیب اسانس های گل مانند رز و یاسمین یکی از عطرهایی ست که حس جذابیت و کلاسیک بودن را به فرد منتقل می کند. این عطر سابقه طولانی مدتی در دنیای مد و فشن دارد اما هنوز هم در میان خانم ها محبوبیت خود را حفظ کرده است. اگر به دنبال عطری با اسانس گل ها هستید، این مدل از برند دیور انتخاب فوق العاده ای برایتان خواهد بود.

Chloe New

بهترین عطر‌های زنانه ۲۰۱۹

اگر چه این مدل از برند کلویی رایحه ای خنک و سبک دارد اما ماندگاری آن زیاد، حدود ۸ ساعت، می باشد، از این رو می توانید قبل از بیرون رفتن از خانه یا رفتن به سر کار بزنید و بدون تمدید دوباره، از رایحه آن تا انتهای روزتان، لذت ببرید. از اسانس های تشکیل دهنده این عطر می توان به بهار نارنج، وانیل، مشک و پلومریا اشاره کرد. اگر روحیه رمانتیکی دارید، این عطر می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

Jimmy Choo Women's Perfume

بهترین عطر‌های زنانه ۲۰۱۹

این عطر در سال ۲۰۱۱ تولید و توسط طراح مشهور Jimmy Choo طراحی شده است. اما چه چیزی این عطر را تبدیل به بهترین عطرهای سال کرده است؟ رایحه منحصر بفرد آن، که از ترکیب اسانس های چوب تشکیل شده و رایحه آرامش بخشی را از خود منتشر می کند. اگر به دنبال عطری گرم برای روزهای سرد سال تان می گردید، این عطر بسیار مناسب شما خواهد بود. به دلیل ماندگاری بالای این عطر، شما می توانید آن را برای مصرف روزانه استفاده کنید.

Gucci Premiere For Women

بهترین عطر‌های زنانه ۲۰۱۹

این مدل عطر گوچی نیز در میان بهترین عطرهای سال انتخاب شده است که رایحه ای شیرین دارد. رایحه این عطر شبیه به هیچ عطر زنانه دیگری نخواهد بود. از این رو اگر به دنبال عطری منحصر بفرد هستید که شما را در جمع از دیگران متفاوت کند، می توانید این مدل را انتخاب کنید. اسانس های اولیه آن بهار نارنج و ترنج است که با اسانس های دیگری چون چرم، چوب و گل ها ترکیب شده است. از نقاط ضعف این عطر آن است که ماندگاری زیادی ندارد.

Burberry For Women

بهترین عطر‌های زنانه ۲۰۱۹

عطر زنانه بربری جزو یکی از بهترین عطرهایی ست که ماندگاری بسیار بالایی دارد. این عطر از اسانس های سیب سبز، چوب سدر، صندل، یاسمن، وانیل و مشک تشکیل شده است. شما می توانید آن را در هر زمان و مکانی استفاده کنید.

Givenchy- Very Irresistible

بهترین عطر‌های زنانه ۲۰۱۹

همانطور که از نام این عطر پیداست، هیچکس نمی تواند در مقابل رایحه اعجاب انگیز آن مقاومت کند. این عطر اغوا کننده است و ماندگاری بالایی دارد. شیشه آن نیز با رنگ صورتی خود، بسیار ظریف و زنانه به نظر می رسد و جلب توجه می کند. این عطر از ترکیب چوب سدر، یاسمین، شکر قهوه ای، نعنا و گل صد تومانی ساخته شده است. شما می توانید از این عطر برای مصرف روزانه تان استفاده کنید.

Bright Crystal- Versace

بهترین عطر‌های زنانه ۲۰۱۹

این مدل عطر از برند ورساچه، با آن شیشه لوکسی که دارد، یکی از بهترین انتخاب های خانم ها برای سال ۲۰۱۹ است. این عطر دارای اسانس هایی چون لوتوس، مشک، کهربا، مگنولیا و گل صد تومانی است که در نهایت رایحه ای کلاسیک را تولید می کند. اگر به دنبال عطری برای میهمانی های شبانه تان می گردید، این عطر گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. البته این عطر به خانم های زیر ۳۰ سال پیشنهاد می شود.

Gucci Bloom

بهترین عطر‌های زنانه ۲۰۱۹

این مدل عطر گوچی که در سل ۲۰۱۷ تولید شده، جزو یکی از پرطرفدارترین عطرهاست. البته به انتخاب های گوچی به عنوان یکی از لوکس ترین برندهای جهان نباید شک کرد. از اسانس های تشکیل دهنده این عطر می توان به پرتقال، یاسمین و گل مریم اشاره کرد. اسانس پایه این عطر هم چوب سدر و وانیل است. اگر چه این عطر ماندگاری خیلی بالایی ندارد اما حس و حال بهار را به شما منتقل می کند و برای روزهای گرم سال مناسب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محبوبه

      Black Opium بو پهن میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ

    • بدون نام

      پرچم گوچی بالاست

    • saeedeh

      آخ لانکوم لانکوم ............

    • بدون نام

      Jadore از برند دیور خیلی خوشبو هست اما الان با کاهش ارزش ریال خیلی گرون در میان اخرین بار که پرسیدم حدود یک تومن بود

    • آذین

      عطر خنک و تلخ برای خانوما چی سراغ دارید؟

    • بدون نام

      سلیقه ما ایرانی ها تو عطر با اونا خیلی فرق داره به ندرت میشه ی عطر جذاب توی آنها پیدا کرد

    • بدون نام

      قیمتهاشو هم میگفتید !!!

      پاسخ ها

      • صبا

        همه میلیونی هستن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج