۸۱۹۳۷۶
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ستاره‎هایی که دیگر نمی‎درخشند

شاید کوتینیو و ایسکو بازیکنانی باشند که زمانی در اوج بودند و حالا روزهای خوبی را در تیم‌های خود نمی‎گذرانند، اما این وضعیت فقط مختص آن‌ها نیست.

خبرگزاری مهر: دو ستاره از دو غول فوتبال اسپانیا این روزها حال و روز خوبی ندارند. اما فقط ایسکو در تیم فوتبال رئال مادرید و کوتینیو در بارسلونا نیستند که روزهای سختی را در تیمشان سپری می‌کنند. چه به خاطر مشکل با مربی و چه به خاطر مصدومیت بازیکنان زیادی هستند که در تیمشان زمانی جزو بازیکنان بزرگ بودند و این روزها دردسرهایی دارند. در زیر به برخی از این بازیکنان اشاره خواهیم کرد:

مسوت اوزیل

البته اوزیل به تمرینات بازگشته و به دنبال به دست آوردن جایگاهش است. اما از زمان آمدن امری به جای ونگر اوزیل تنها ۱۳ بازی در لیگ برتر انجام داده و ۳ بار گل زده است.

الکسیس سانچس

ستاره اهل شیلی در دوران مورینیو سردرگم بود و از ماه نوامبر هم هیچ بازی‌ای برای منچستریونایتد انجام نداده است. آمار او فاصله زیادی با خود واقعی‌اش و چیزی که قبلا بوده، دارد. او در ۱۱ بازی در لیگ برتر تنها یک گل زده است.

دیگو کاستا

سیمئونه تا ماه مارچ مهاجمش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. آخرین بازی کاستا در بازی اتلتیکومادرید مقابل خیرونا در تاریخ ۲ دسامبر بود، زمانی که به تازگی یک مصدومیت را پشت سر گذاشته بود. وضعیت او باعث شده اتلتیکو به فکر جانشینی در ماه ژانویه برایش باشد.

خامس رودریگس

ستاره کلمبیایی نتوانست در بایرن مونیخ انتظارات را برآورده کند. او ۱۸ ماه گذشته و با قراردادی قرضی از رئال به بایرن پیوست. ۸ بار در بوندسلیگا در این فصل بازی کرده است و شرایط برایش در تیم نیکو کواچ کمی پیچیده شده است.

آدرین ربیو

هافبک پاری‌سن ژرمن از زمانی که حاضر به تمدید قرارداد با تیم فرانسوی نشده با مشکلاتی روبرو شده است. پاری‌سن ژرمن او را از ترکیب تیم کنار گذاشته است، آن هم از ماه دسامبر. این یعنی او مطمئنا به زودی تیمش را ترک خواهد کرد. شاید هم در پایان فصل این اتفاق بیفتد.

فرانک ریبری

یکی از بهترین بازیکنان دهه اخیر بایرن انتظار می‌رود خداحافظی‌ تلخی با تیمش داشته باشد. با وجود ۱۴ حضور در رقابت‌های این فصل بوندسلیگا که در ۹ بازی از این تعداد در ترکیب اصلی بوده، اولی هوینس جدایی او را قطعی اعلام کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جی‌جی اوکوچا

      انشالله خامس برمیگرده به تیم خودش و میدرخشه

    • بدون نام

      ایسکو هم بیاد بارسا عالی میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج