۸۱۹۴۶۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

جولیان کاسترو، نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا شد

جولیان کاسترو، عضو سابق کابینه باراک اوباما ، رییس جمهور سابق آمریکا به جمع کاندیداهای ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پیوسته است و در اظهاراتی نسبت به "بحران رهبری" که از سوی دونالد ترامپ ایجاد شده، هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا: جولیان کاسترو، عضو سابق کابینه باراک اوباما ، رییس جمهور سابق آمریکا به جمع کاندیداهای ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پیوسته است و در اظهاراتی نسبت به "بحران رهبری" که از سوی دونالد ترامپ ایجاد شده، هشدار داد.

اخیرا موج اعلام کاندیداتوری برای ریاست جمهوری از سوی دموکرات‌ها در حالی که مدت زیادی تا انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ باقی‌ مانده به راه افتاده است.

جولیان کاسترو، نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا شد

جولیان کاسترو، احتمالا تنها لاتین تباری خواهد بود که برای این انتخابات اعلام نامزدی می‌کند و اخیرا در ضمن اعلام این کاندیداتوری در شهر سن‌آنتونیو در فاصله حدود ۲۰۰ مایلی از مرز مکزیک با آمریکا مساله مهاجرت را محور کاندیداتوری خود اعلام کرد.

کاسترو دو روز بعد از این که رییس جمهور آمریکا به این مرز رفت تا برای طرح ساخت دیوار در این مرز تبلیغ کند، اقدام به تمسخر ترامپ به خاطر ادعایش در خصوص مواجهه با یک "تهاجم" از سمت جنوب کرد.

کاسترو در این اظهاراتش، گفت‌: ترامپ آن را یک بحران امنیت ملی خواند. درست است که امروز یک بحران وجود دارد، اما این بحران مربوط به رهبری است. دونالد ترامپ در پاس داشتن ارزش‌های ملت بزرگ ما شکست خورده است.

کاستروی ۴۴ ساله که جدش از مهاجران مکزیکی بوده است، گفت‌، برای ریاست جمهوری کاندید می‌شود چون زمان روی کار آمدن رهبران جدید است و زمان آن فرا رسیده است که یک انرژی جدید به وجود بیاید و زمان آن رسیده که با یک تعهد جدید اطمینان حاصل کنم. فرصت‌هایی که در اختیار دارم برای هر آمریکایی مطرح شود.

او در حالی این سخنرانی را انجام داد که آمریکا شاهد طولانی‌ترین تعطیلی دولت است و عرصه برای مطرح شدن کاندیداهای ریاست جمهوری ۲۰۲۰ گسترش می‌یابد و پیش‌بینی‌ها نسبت به ورود افراد مشهورتر و بزرگ‌تر قوت می‌گیرد.

جولیان کاسترو پنج سال شهردار سن آنتونیو بوده است و در دومین دوره ریاست جمهوری باراک اوباما به عنوان وزیر مسکن خدمت کرده است. در حال‌ حاضر نیز او بعد از جان دلانی، نماینده سابق ایالت مریلند دومین دموکراتی است که برای ریاست جمهوری رسما اعلام کاندیداتوری می‌کند.

در کنار اینها سناتور الیزابت وارن از ماساچوست، یک کمیته‌ بررسی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری به راه انداخته است و چهار سناتور دموکرات دیگر نیز گام‌هایی در راستای کاندیداتوری پیش رو گرفته‌اند. اخیرا تولسی گابارد، نماینده هاوایی و اولین هندوی انتخاب شده به نمایندگی کنگره، در این باره گفت‌: او هم برای اعلام کاندیداتوری برنامه‌ریزی می‌کند. با این حال دونالد ترامپ اعلام کرده نسبت به کاندیداتوری مخالفان دموکراتش برای ریاست جمهوری در این زمینه نگرانی ندارد.

ترامپ شنبه شب در مصاحبه تلفنی با فاکس نیوز، در پاسخ به پرسشی درباره این رقابت، گفت‌: من عاشق چیزی که می‌بینم، هستم. او به بیان‌ لیستی از آن چه که دستاوردهای خود خوانده اشاره کرد شامل پایین آمدن بیکاری، کاهش مالیات و معامله‌های تجاری پر سود.

ترامپ ادعا کرد : واقعا نمی‌دانم چطور کسی می‌خواهد بیاید این دستاوردها را شکست دهد؟

ترامپ در پاسخ به این که دوست دارد کدام دموکرات با او در انتخابات ریاست جمهوری رقابت کند، اسم جو بایدن ، معاون اوباما در زمان ریاست جمهوری اش را برد. کسی که دو بار برای ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرده است، اما هنوز برای سال ۲۰۲۰ اعلام کاندیداتوری نکرده است.

کاسترو که جزو کاندیداهای زود هنگام است، نخستین سفرش را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری در روز دوشنبه به منطقه توفان زده پورتوریکو انجام می‌دهد، جایی که شاهد اعتراضات نسبت به عدم رسیدگی به وضعیت به وجود آمده است و ترامپ اعتبارات اختصاص داده شده برای رسید گی به بلایای طبیعی در این جزیره را برای پرداخت هزینه ساخت دیوارش در مرکز با مکزیک در نظر گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدزاده

      سگ زرد برادر شغاله. اول وعده میدن بعدش مردمشونو بیچاره میکنن. مثل کشورای دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج