۸۱۹۴۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سیمئونه، گزینه جدید سرمربیگری منچستریونایتد

باشگاه منچستریونایتد نظر خود را معطوف به استخدام دیه‌گو سیمئونه کرده است.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که انتخاب سرمربی بعدی تیم فوتبال منچستریونایتد این روزها تبدیل به یکی از اخبار داغ فوتبال اروپا شده و رسانه‌های اروپایی هم از مائوریسیو پوچتینو، زین‌الدین زیدان و ماسیمیلیانو آلگری به عنوان گزینه‌های مدنظر مدیران باشگاه منچستریونایتد یاد کرده‌اند، نشریه انگلیسی «میرر» از گزینه جدیدی رونمایی کرد.

بر اساس این گزارش، در صورتی که سران باشگاه منچستریونایتد موفق نشوند مائوریسیو پوچتینو را به خدمت بگیرند، سراغ دیه‌گو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید خواهند رفت. از قرارداد کنونی سیمئونه با باشگاه اتلتیکومادرید ۱۸ ماه باقی مانده و نمایندگان باشگاه منچستریونایتد آماده شروع مذاکرات خود با این مربی آرژانتینی هستند. سیمئونه در هفت سال اخیر یکبار اتلتیکو را به عنوان قهرمانی لالیگا رسانده، دو بار این تیم را فینالیست لیگ قهرمانان اروپا کرده و دو بار هم روخی‌بلانکو را به قهرمانی لیگ اروپا سوق داده است.

نشریه «سان» روز گذشته گزارش داده بود دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام به اطلاع هیئت مدیره این باشگاه رسانده هر پیشنهادی که از باشگاه منچستریونایتد برای استخدام مائوریسیو پوچتینو دریافت کند، رد خواهد کرد.

باشگاه منچستریونایتد پس از اخراج ژوزه موریینو، اولگنار سولسشایر را در ازای ۱.۵ میلیون پوند از باشگاه مولده نروژ قرض گرفت، مربی‌ای که در ۶ بازی اولش موفق شده سرخپوشان منچستر را به پیروزی برساند.

گفته می‌شود سولسشایر نیز در پایان فصل شانس ادامه حضور روی نیمکت شیاطین سرخ را دارد، این در حالی است که گرث ساوت‌گیت، سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال انگلیس نیز یکی دیگر از گزینه‌هاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج