۸۱۹۵۵۷
۶ نظر
۵۰۱۷
۶ نظر
۵۰۱۷
پ

پلمب و تخریب ۲۲۰ شیره‌کش‌خانه در کرج

دادستان عمومی و انقلاب استان البرز از انهدام دو باند مهم مواد مخدر در ساوجبلاغ و کرج خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب استان البرز از انهدام دو باند مهم مواد مخدر در ساوجبلاغ و کرج خبر داد.

حاجی‌رضا شاکرمی در ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر البرز که امروز یکشنبه ۲۳ دی ماه در استانداری البرز برگزار شد، گفت: باید برای مواد مخدر در استان البرز چاره‌اندیشی شود و موضوع فقط یه جلسات، صورت‌جلسات و اقداماتی که رضایت‌بخش نیست ختم نشود.

شاکرمی افزود: یکی از موضوعاتی که ما برای مبارزه با مواد مخدر دنبال می‌کنیم بحث فعالیت‌های کمیته حقوقی به خصوص برای ضربه زدن به بنیادهای مالی باندهای مواد مخدر، آموزش‌های مرتبط با پولشویی و چگونگی اقدامات لازم است که تاکنون هم پنج جلسه آن تشکیل شده است.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در این مدت انجام شده به طوری که دو باند مهم مواد مخدر یکی در ساوجبلاغ و با همکاری اداره اطلاعات و نیروی انتظامی و دیگری در کرج توسط اداره اطلاعات منهدم و اموال قابل توجهی هم از این دو باند شناسایی و توقیف و افراد زیادی هم دستگیر شدند.

دادستان کرج با بیان اینکه ضربه به بنیادهای مالی باندهای مواد مخدر در مبارزه حرف اول را می‌زند، افزود: باندهای دیگری هم در این مدت شناسایی شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به خط چهار حصار کرج به عنوان یکی از مناطق پر آسیب تصریح کرد: خط چهار حصار یکی از مراکز مهم توزیع مواد مخدر در کرج بود که در چند عملیات بیش از ۱۰۰ شیره‌کش‌خانه تخریب و ۱۲۰ خانه هم پلمب شد که باید تعیین تکلیف شود.

شاکرمی در پایان بر لزوم راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ در استان البرز تأکید کرد.

نماینده عالی دولت در استان البرز نیز گفت: با توجه به مصوبات جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و اعتباراتی که از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تخصیص می‌یابد، درصدد تسریع در راه اندازی اردوگاه ماده ۱۶ استان هستیم.

عزیزاله شهبازی در ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که امروز یکشنبه ۲۳ دی ماه در استانداری البرز برگزار شد، با بیان اینکه مصوبات بسیار حائز اهمیت است، افزود: پشتیبانی و مساعدت دبیرکل مبارزه با مواد مخدر کشور و معاون دادستان کل کشور از مسئولان اجرایی در البرز بسیار ارزشمند است.

وی با قدردانی از اشراف مسئولان کشوری به مسائل و دغدغه های استان البرز، ادامه داد: تنوع اقوام، مهاجرپذیری، رشد سریع جمعیت موضوعات مهمی هستند که نیازمند توجه ویژه مسئولان ملی به این استان است ولی علی رغم تمامی این چالش ها مردم البرز در نهایت آرامش در کنار هم زندگی می کنند.

شهبازی گفت: وضعیت البرز در گزارش های ارائه شده از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر، غیر طبیعی نیست و در بسیاری از شاخص ها اقدامات خوبی صورت گرفته است. تنها در ۲ شاخص نیازمند توجه و برنامه ریزی ویژه تری هستیم که این امور را نیز با توجه به راهکارهای تعیین شده دنبال خواهیم کرد.

استاندار البرز با تاکید بر لزوم افزایش اقدامات و برنامه ها در راستای پیشگیری از اعتیاد، اضافه کرد: در البرز تمامی دستگاه های اجرایی، نهادها و سازمان های مردم نهاد با اتحاد و انسجام درصدد مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از شیوع آن هستند.

وی گفت: بر اساس آمارهای ارائه شده حدود ۱۲ درصد تولید ناخالص ملی صرف مقابله با خسارات ناشی از مواد مخدر می شود که با پیشگیری و آگاهی بخشی می توان این اعتبار کلان را در جهت توسعه و رشد کشور مورد بهره برداری قرار داد.

شهبازی افزود: اقدامات مقابله ای در عین حال که تاثیرگذار و مهم هستند، اثرات مخربی نیز در ابعاد دیگر خواهند داشت از این رو باید بیشترین تمرکز بر روی پیشگیری باشد. در البرز سازمان های مردم نهاد در حوزه مقابله و پیشگیری از اعتیاد بسیار فعال و پویا هستند و بخش خصوص نیز در حوزه ترک اعتیاد کمک حال استان است.

استاندار البرز گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و راهبردها و تاکیدات رییس جمهور مبنی بر ضرورت پیشگیری از آسیب های اجتماعی، بخصوص اعتیاد به مواد مخدر، البرز نیز برنامه محور ورود و اقدام کرده است.

وی افزود: در حوزه های فرهنگی استان باید ستادی تشکیل شود تا با آسیب شناسی در محیط های دانشگاهی و کارگری در راستای مبارزه با گسترش اعتیاد، تصمیم ساز باشد. با توجه به مصوبات این جلسه و اعتباراتی که از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تخصیص می یابد، درصدد تسریع در راه اندازی اردوگاه ماده ۱۶ استان هستیم.

وی گفت: به فرمانداران نیز تاکید می شود تا با تشکیل مستمر و منظم ستاد های فرعی مبارزه با مواد مخدر، نسبت به عملیاتی کردن مصوبات ستاد اصلی و پیگیری و ریشه یابی آسیب های هر شهرستان اقدام کنند. در این نشست مصوبات بسیار خوبی وجود داشت و دبیرکل ستاد نیز نهایت همراهی را در خصوص تحقق مطالبات دستگاه ها داشتند، بنابراین مسئولیت ما در استان بسیار خطیر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ۲۲۰ شیره کش خانه ؟آیا این موضوع قابل تامل نیست؟ آیا با تخریب آنجا مشکل حل شد؟ فکر نمیکنید این کار فقط پاک کردن صورت مسئله است؟ این فاجعه است .چرا کسی چاره اندیشی نمیکند .اگر به این آمار ،شهر های دیگر را اضافه کنیم ،به چه رقمی میرسیم ؟ وامصیبتا ،رزمنده های دیروز ،شدند معتادان امروز

    • بدون نام

      الا ماشاالله ۲۲۰

    • بدون نام

      دستتآن درد نکنه خانه را پلمپ کردید سر اسیاب پر است از اینجور خانه ها حد مال ها مواد فروش ها به سر اسیاب هم اکیپ بفرستید هر مال ها را دستگیر کنند

    • بدون نام

      باج زیر میزی نرسه همینه میگیرن میبندن ولی وقتی زیر میزی وباج برسه میلیاردی اختلاس کن آب از آب تکون نمیخوره

    • بدون نام

      چرا پلم کردید ...

    • بدون نام

      ۲۲۰ شیره کش خانه !!!!!!!انگاری احتکار کردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج