۸۱۹۵۹۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

۲۹ مدال‌آور بازی‌های آسیایی از خدمت معاف شدند

مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون ها اعلام کرد: پس از عنایت مقام معظم رهبری و پیگیری سلطانی فر، ۲۹ نفر از مدال آوران بازی‌های آسیایی از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

ورزش سه: خدمت سربازی همواره برای ورزشکاران حرفه ای یک دغدغه مهم بوده؛ اگرچه راههایی برای معافیت از خدمت از طریق مدال آوری در بازی های آسیایی و مسابقات جهانی طبق آیین نامه فعلی وجود دارد. بعد از گذشت چند ماه امروز توسط یکی از مسئولان وزارت ورزش اعلام شده ۲۹ نفر از مدال آوران بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا مشمول قانون معاف از سربازی شده اند که فرآیند معافیت آنها آغاز شده و مراحل نهایی را سپری می کند و به زودی کارت معافیت آنها صادر خواهد شد.

شروین اسبقیان مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون ها با اشاره به دیدار صمیمانه مدال آوران بازی های آسیایی با رهبر معظم انقلاب را که با حضور سلطانی فر برگزار شد، اظهار داشت: در آن دیدار مقام معظم رهبری رهنمودهای بسیارارزشمندی را پیرامون مسائل اخلاقی در حوزه ورزش متذکر شدند و عنایت ویژه ای هم به درخواست های مدال اوران داشتند و اظهار داشتند در این خصوص باید فکری به حال همه شما بشود که پس از آن با نامه وزیر ورزش و جوانان به ستاد کل فرآیند معافیت مدال آوران بازی های آسیایی آغاز شد .

وی ادامه داد : در این بین ۲۹ نفر از مدال آوران کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ که علاوه بر مدال طلا دارای مدال‌های نقره و برنز هم هستند، در رشته‌های دوومیدانی، فوتبال، کشتی، واترپلو، کاراته، والیبال، هندبال، جودو، کشتی و ووشو به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی شدند و در قالب معافیت از خدمت مقدس سربازی قرار می‌گیرند و خوشبختانه فرآیند معافیت آنها مراحل پایانی را پشت سر می گذارد و به زودی کارت معافیت انها صادر خواهد شد .

اسبقیان همچنین پیرامون مدال‌آورانی که در طی ادوار گذشته بازی‌های آسیایی هم مشمول این قانون می‌شوند توضیح داد: با فدراسیون‌ها مکاتبه کردیم تا مدال آورانی که می توانند در قالب این قانون از سربازی معاف شوند به اداره کل امور مشترک فدراسیون ها معرفی شوند تا فرآیند معافیت آنها را دنبال کنیم .

وی با اشاره به قانون سرباز قهرمان گفت: ورزشکاران ملی پوشی که رشته های آنها زیر نظر کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک آسیا هستند می توانند دوران سربازی خود را در فدراسیون ها سپری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج