۸۱۹۶۹۵
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

هوای ۱۶ استان همچنان برفی و بارانی است

سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز چهارشنبه از تداوم بارش برف و باران برای ۱۶ استان خبر داد و نسبت به افت شدید دما در روزهای پایانی هفته هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم: سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز چهارشنبه از تداوم بارش برف و باران برای ۱۶ استان خبر داد و نسبت به افت شدید دما در روزهای پایانی هفته هشدار داد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور شدت بارش برف و باران امروز دوشنبه ۲۴ دیماه ۹۷ مربوط به استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز در شمال استان‌های قزوین، البرز و تهران است.

در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف و در مناطق جنوب‌غرب کشور در شرق خوزستان و شمال بوشهر بارش همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی شده است. از بعدازظهر امروز با کاهش فعالیت سامانه در غرب و شمال غرب کشور گستره فعالیت این سامانه دامنه‌های جنوبی البرز شرقی در استان‌های سمنان، گلستان، شمال شرق و شرق سواحل دریای خزر را در برمی‌گیرد و تا ظهر سه‌شنبه خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، غرب استان‌های فارس و اصفهان بارش باران و برف ادامه خواهد داشت.

این سامانه بعدازظهر فردا از نوار شرقی کشور خارج شده و سامانه بارشی دیگری روز چهارشنبه از غرب و جنوب غرب وارد کشور می‌شود. بر این اساس سامانه مذکور باعث بارش برف و باران در مناطق مرکزی و دامنه‌های البرز خواهد شد و در روزهای پایانی هفته جاری افت قابل ملاحظه دما در غالب نقاط کشور به‌خصوص در نیمه شمالی کشور روی می‌دهد.

وقوع برف و کولاک در 7 استان کشور

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک در ۷ استان کشور، گفت: امدادرسانی به مسافران در راه مانده در ۱۰ محور مواصلاتی در حال انجام است.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در ارتباط با وقوع برف و کولاک در کشور، اظهار داشت: ۷ استان آذربایجان غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سمنان و مازندران طی ۲۴ ساعت گذشته درگیر برف و کولاک شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      خدایا بفکر کارتن خوابها هم باش

    • بدون نام

      سامانه ها میان همه جا بارندگی مبشه جز یزد

      پاسخ ها

      • تاج قهرمان

        یزدهم بارندگی میشه اگه دست توی ابرها نبرند

    • بدون نام

      خدایا باران رحمتت رو برما نازل کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والله ما هم در چهارمحال وبختیاریم دیشب اومدن تمام مدارس را تعطیل کردن ی قطره بارون هم نیامد ما که امروز ۲۴ چیزی ندیدیم نه بروجن نه لردگان نه شهرکرد فقط شنیدیم که در کوهرنگ برف اومده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج