جاباما
۸۱۹۷۱۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پلیس: هراز و فیروزکوه لغزنده و مه‌آلود است

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: با توجه به بارش برف در مسیرهای هراز و فیروزکو، هم اکنون این دو محور لغزنده و مه آلود است.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: با توجه به بارش برف در مسیرهای هراز و فیروزکو، هم اکنون این دو محور لغزنده و مه آلود است.

سرهنگ سیاوش محبی روز دوشنبه در خصوص وضعیت ترافیکی مسیرهای هراز و فیروزکوه اظهار داشت: در حال حاضر تردد در مسیرهای شرق استان تهران روان است ولی با توجه به بارش برف از عصر دیروز(یکشنبه)، تمامی مسیرها لغزنده می باشد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره حجم بارش و احتمال ادامه بارش ها تا پایان امروز ، امکان تردد با وسایل نقلیه فقط با زنجیر چرخ میسر خواهد بود، تصریح کرد: علاوه بر لغزندگی، شاهد مه غلیظ درمسیرها هستیم که از رانندگان می خواهیم از هرگونه سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در مسیرهای شرق استان تهران رخ نداده، بیان داشت: از مسافران می خواهیم در صورت تردد در این مسیرها، تجهیزات زمستان بخصوص زنجیر چرخ، مواد غذایی، پوشاک گرم و ... به همراه داشته باشند و پیش از آغاز سفر با اطمینان از سالم بودن سیستم های گرمایشی ، فنی و پر کردن باک خودرو وارد جاده ها شوند.

سرهنگ محبی همچنین تاکید کرد: با توجه به لغزندگی مسیرها ، هموطنانی که از این دو جاده عبور می کنند احتیاط و سرعت مطمئنه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تاکید بر لزوم همراهی و همکاری رانندگان با نیروهای پلیس راهور، افزود: رانندگان و مسافران برای کسب اطلاع از وضعیت راه های کشور با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور(تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵) تماس حاصل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج